Stránka 2 z 5

Napsal: 09 črc 2009, 23:18
od alfik
nogis píše:Dal jsem místo něj trubku pozoruju následující. Jde víc slyšet turbo, smrdí to jak starej náklaďák, rozdíl ve výkonu nepozorovatelný, pocitově ale hůř táhne nad 4tis.ot., spotřeba šla při stejné jízdě o cca 0,5l nahoru. Takže příště do toho půjdu zas... (LOL) :D
Tak to asi nebude chyba katika. Bez neho ma turbo rychlejsi nabeh. To ze je viacej pocut turbo a viacej to smrdi s tym suhlasim. Ale spotreba sa znizila cca pol litra. Pocity nad 4 tis. su así len pocity,pretoze pri takych otackach ti pada vykon,nakolko na turbe pada tlak.

Napsal: 09 črc 2009, 23:33
od nogis
Tak v čem je chyba? Jedině v katu. Jinak k těm pocitům, před tím to ve 4tis. ještě znovu citelně zatáhlo, teď už jen klesá výkon. Je to přesně od chvíle co jsem ho vyndal. Prostě jsem asi čekal nějaké zlepšení a ono se nic nekonalo. ;)

Napsal: 10 črc 2009, 03:08
od alfik
nogis píše:Tak v čem je chyba? Jedině v katu. Jinak k těm pocitům, před tím to ve 4tis. ještě znovu citelně zatáhlo, teď už jen klesá výkon. Je to přesně od chvíle co jsem ho vyndal. Prostě jsem asi čekal nějaké zlepšení a ono se nic nekonalo. ;)
aky to mas rok vyroby. Nema to uz nahodou rizeny katalizator?

Napsal: 10 črc 2009, 10:16
od Marek77
Tak především - žádný PD motor od koncernu VW nemá řízený KAT. Lambda sondu v žádném výfuku motoru PD opravdu nenajdeš (LOL) .

Navíc pokud pozoruje změnu chování motoru právě od okamžiku, kdy KAT vyndal, může být příčina opravdu v tom, že výfukové plyny špatně proudí.

To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.

Napsal: 10 črc 2009, 13:27
od roti
kat venku, jak pise kolega nesmrdi to uz nakysle, ale jak starej nakladek! kourivost zustala stejna, vic hvizda turbo (slysim jak na volnobeh, tak pri zhaseni motoru), auto jde paradne vodspoda a do otacek.
takze kat jen OFF!!!

Napsal: 10 črc 2009, 20:14
od shvellan
roti píše:kat venku, jak pise kolega nesmrdi to uz nakysle, ale jak starej nakladek! kourivost zustala stejna, vic hvizda turbo (slysim jak na volnobeh, tak pri zhaseni motoru), auto jde paradne vodspoda a do otacek.
takze kat jen OFF!!!
no to už mi tak smrdí, ale nevim jestli to už je vykuchaný nebo ne rozdělám to a uvidim

Napsal: 10 črc 2009, 22:43
od MirekX
já ho vyndal, nahradil trubkou stejného průměru jako zbytek výfuku, oba tlumiče mám v náhradách jen absorbéry (bez přepážek). Tlačím kolem 1,6baru. a pocity? Smrad jak avie, trochu to za autem syčí, na výkonu jsem nepoznal absolutně nic, náběh turba stejný. Spotřeba úplně stejná.
Takže pujde zpět,sice po 300 tis už není jak zamlada, ale smrad bez katu je strašnej. Nevim nechci nikomu brát jeho pocity, ale věřím, že ve většině případů je to placebo pocit.....

Napsal: 11 črc 2009, 07:48
od brankar30
kat off.jednoznacne. ;) ...asi tu ma kazdy ine pocity... (noteeth)

Napsal: 13 črc 2009, 06:38
od nogis
Marek77 píše: To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.
Průměr je shodný, použil jsem trubku ze stejného výfuku. Myslím, že pokud je kat v pohodě, tak jeho vyndáním toho člověk moc nezíská.

Napsal: 13 črc 2009, 07:56
od Marek77
Taky si myslím. Navíc odstranění KATu je v rozporu se zákonem a škodí to všemu okolo. Vzhledem k tomu, že se mi na světě líbí a nepotřebuju se nechat wotravovat vlastním smradem z vlastního motoru, KAT mi na autě určitě zůstane.

Napsal: 13 črc 2009, 08:06
od MirekX
nogis píše:
Marek77 píše: To nogis: Nemá ta vevařená trubka místo KATu menší průměr než zbytek potrubí??? To by totiž ztrátu výkonu způsobovalo.
Průměr je shodný, použil jsem trubku ze stejného výfuku. Myslím, že pokud je kat v pohodě, tak jeho vyndáním toho člověk moc nezíská.
myslím si to samé, asi na brzdě by třeba nějaký drobný rozdíl měřitelný byl, ale poznat to ihned na jízdě při výkonech do 180 PS - podle mě nemožný. Ale třeba se každý auto chová jinak, nevim. Samo předpokládám, že kat je průchozí a čistej. Neměl by někdo graf výkonu s katem a bez? docela by mě to zajímalo

dd

Napsal: 13 črc 2009, 09:51
od 3copsi3
jednoznacne kat offf neni ocom

Napsal: 13 črc 2009, 20:56
od nogis
Pokud to pomůže, tak na brzdu půjdu hned jak dohoním Reeshu. Snad bude objektivní, protože jsem vyměnil ASZ za ARL, ale stále jedu na původní program. Graf z ASZ s katem mám, teď zkusím ARL bez něj a uvidíme. ;)

Napsal: 13 črc 2009, 21:56
od brankar30
kat off... ;) neni ocom... (noteeth)

Napsal: 14 črc 2009, 07:00
od roti
neni pravda, ze se katem nic nezmeni. kat je brzda a to nikdo nepopre!