Stránka 2 z 4
Napsal: 16 úno 2006, 22:32
od tomik
topeni chci jen "rozsirit " o ETO, jinak ted jedem na primotopy a chystam se na predelani na tepelny cerpadlo(stavebnice vzduch/voda zeravik cca 100kkc), ale rocne najezdim do prace cca 40 - 50kkm a sance neco najet na ETO se nabizi. preci jen ETO se da "projezdit" jednoduseji nez rostlinak, to vime vsichni. uz jsem to poptaval jestli jde kombinovat topeni, ale asi by to chtelo kombinovat se zdrojem "bez dukazu", coz elektrika neni. budovat kotelnu se mi zatim nechce.
tomik.
Napsal: 17 úno 2006, 20:57
od tucnak007
Pokud se jedna o novej barak tak kolaudace musi bejt,ale mampocit ze prestavuje takze ani nikdo nemusi vedet ze nejake topeni predelal.Nebo pak dodatecne nekam osadit nadrz kubikovou do kotle horak na olej nebo kotel na olej da se sehnad i za 15 000 s plynulou regulaci.Ale jenom sem chtel rict ze nemusi nikam chodit žebrat aby mu vratily dph a zabívat se stohy papíru a bude na tom stejne jako by topil lto.
Napsal: 18 úno 2006, 08:13
od tomik
tucnak007 píše:Pokud se jedna o novej barak tak kolaudace musi bejt,ale mampocit ze prestavuje takze ani nikdo nemusi vedet ze nejake topeni predelal.Nebo pak dodatecne nekam osadit nadrz kubikovou do kotle horak na olej nebo kotel na olej da se sehnad i za 15 000 s plynulou regulaci.Ale jenom sem chtel rict ze nemusi nikam chodit žebrat aby mu vratily dph a zabívat se stohy papíru a bude na tom stejne jako by topil lto.
jenze me jde prave o to ETO, proc asi

. s rostlinou jsou problemy a soucasna cena nic moc.
tomik.
Napsal: 03 bře 2006, 23:19
od JanCI
co je vlastne LTO? :S
Napsal: 04 bře 2006, 19:52
od pietromasoni
JanCI píše:co je vlastne LTO? :S
neaditivovana nafta bez dane nebo se snizenou dani,?
Napsal: 26 led 2007, 21:09
od Kubator87
Já jezdím na LTO od září a celkem vpohodě, ale určitě to má menší výkon než klasická nafta trochu mi pomohlo aditivum od ekolube za 150Kč /1litr doporučený poměr 1:500 já tam leju tak 1:200 bez tohoto aditiva to parafinuje odzkoušeno v mrazáku v -18ti. Ale dnes ráno jsem jen -5 to šlo docela špatně startovat po chvilce to chcíplo potom to bylo trošku nepravidelný, ale nakonec se to ustálilo. Máte někdo zkušenost se zimním provozem na LTO??
Napsal: 26 led 2007, 21:32
od radluk
Napsal: 01 úno 2007, 16:54
od george
Kubator87 píše:Já jezdím na LTO od září a celkem vpohodě, ale určitě to má menší výkon než klasická nafta trochu mi pomohlo aditivum od ekolube za 150Kč /1litr doporučený poměr 1:500 já tam leju tak 1:200 bez tohoto aditiva to parafinuje odzkoušeno v mrazáku v -18ti. Ale dnes ráno jsem jen -5 to šlo docela špatně startovat po chvilce to chcíplo potom to bylo trošku nepravidelný, ale nakonec se to ustálilo. Máte někdo zkušenost se zimním provozem na LTO??
me LTO nikdy nezatuhlo....
Napsal: 25 zář 2008, 21:09
od Sllawek
Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
Napsal: 27 zář 2008, 19:02
od lesek
na to LTO se dá vážně jezdit? nemám zkušenosti... Lešek
Napsal: 27 zář 2008, 21:28
od karel.tdi
lesek píše:na to LTO se dá vážně jezdit? nemám zkušenosti... Lešek
Lesku, vis kolik ludi najezdilo moc km po revoluci kdy michali tunaftu s LTO a pak hazeli lidi v sudech s louhem do prehrad, na ten samotny LTO a ani o tom nevedeli
KAREL
Napsal: 27 zář 2008, 21:36
od Petr H.
karel.tdi píše:lesek píše:na to LTO se dá vážně jezdit? nemám zkušenosti... Lešek
Lesku, vis kolik ludi najezdilo moc km po revoluci kdy michali tunaftu s LTO a pak hazeli lidi v sudech s louhem do prehrad, na ten samotny LTO a ani o tom nevedeli
KAREL

jaj tak to jsem neveděl, že se stim tak dřeli a míchali to..., já myslel, že šidili papírově na spotřební dani...
Napsal: 28 zář 2008, 08:57
od monty
Sllawek píše:Mám takový menší problém, bydlím bízko našich západních sousedů a tudíž se celkem snadno dostanu k LTO. Lil jsem ho úspěšně do Citroenu AX, Kamarád to lil do Toleda TDi s rotačním čerpadlem a já bych to docela rád lil teď taky do svého Berlinga. Je to lae HDi. Jak se ale snese CR a LTO? Nechci, aby mi po dvou tisících odešly vstřiky, nebo něco podobného. Máte s tímhle někdo zkušenost?
Brácha najezdil s Piccassem dobrejch 20tkm na čistý LTO bez sebemenších problémů,já nalil jednu plnou do mýho stařičkýho 1,6TD od VW a nepozoroval jsem žádnou změnu....
Napsal: 01 říj 2008, 16:43
od slovacek.milos
a kdo tu psal že je to neaditivovaná nafta tak asi těžko LTO je aditivovaná v létě se netopí, takže se jedná o zimní motorovou miloš
Napsal: 01 říj 2008, 20:36
od Petr H.
slovacek.milos píše:a kdo tu psal že je to neaditivovaná nafta tak asi těžko LTO je aditivovaná v létě se netopí, takže se jedná o zimní motorovou miloš
