Stránka 2 z 3
Napsal: 27 srp 2009, 20:09
od Huml
jo jasný, nechci z toho dělat vědu, jen aby o tom věděl a pak ho to třeba nesralo
Napsal: 29 srp 2009, 19:29
od Andy-CZ
Teda 240ps dostat z asz to je mazec:) jen bych měl mini dotaz abych nemusel založit nový téma- mám origo frs asz má to najeto 145tisíc a kdybych chtěl zvýšit výkon, nic brutál ale tak na těch 150 160 ps ale mám strach aby to zvládlo turbo a popř. Další věci v motoru... Myslíte že je to s touhle kilometráží bezpečný?
Napsal: 29 srp 2009, 20:54
od misoVW
Andy-CZ píše:Teda 240ps dostat z asz to je mazec:) jen bych měl mini dotaz abych nemusel založit nový téma- mám origo frs asz má to najeto 145tisíc a kdybych chtěl zvýšit výkon, nic brutál ale tak na těch 150 160 ps ale mám strach aby to zvládlo turbo a popř. Další věci v motoru... Myslíte že je to s touhle kilometráží bezpečný?
uplne v pohode, bez strachu.
Napsal: 02 zář 2009, 09:05
od boobika
taky bych využil totohle tématu. někde jsem zahlédl, že převodovka EWT u fábie tdi 74kW je konstruovaná na 250Nm (což se mi už tak zdá málo, když motor má sériově 240Nm, ale budiž). jak je to tedy po úpravě, když slibovaná hodnota kroutícího momentu je přes 300Nm??
Napsal: 02 zář 2009, 11:24
od Bóďa
EWT jsem měl v Golfu a vydržela přes 500Nm, tak bych se o ní při 350Nm tolik nebál.

Napsal: 02 zář 2009, 11:43
od boobika
Bóďa píše:EWT jsem měl v Golfu a vydržela přes 500Nm, tak bych se o ní při 350Nm tolik nebál.

otázkou je jak dlouho vydržela

Napsal: 02 zář 2009, 15:15
od Bóďa
Co je? Už jsem jednou odpověděl...
Jezdil jsem s ní sprinty a každý den do práce.
A pak jezdila v dalším autě.

Napsal: 02 zář 2009, 16:15
od boobika
jo, vím, že jsi odpověděl. děkuji za to.
v druhé odpovědi mi šlo o to, jestli nebyla třeba v autě jen na víkend. každopádně otázka je zodpovězena
Napsal: 02 zář 2009, 19:08
od Bóďa
Ne ne, to nebylo na tebe.
Jedna zpráva mi tam chyběla, asi se neodeslala. Tak proto jsem se divil.
Nemyslel jsem to špatně.

Napsal: 02 zář 2009, 21:47
od bombastiq
když sme u toho FRS zajímalo by mě kolik snese KKK vs. GT ???
myslím bezpačný KW
motor
Napsal: 21 úno 2012, 21:02
od whitefabiaRS
Vyplati sa to alebo nie... neide teraz o vykon ale o ten pocit ... ze mam 96 kw ? vyplati sa to ?? ked sa bavime o vykone ATD.. dokaze tiez 200 HP ako aj ASZ ....
Napsal: 21 úno 2012, 23:01
od Kornout
Huml píše:motor tam jde, ale kdyby chtěl, aby to nebylo poznat, při letmým pohledu, tak může použít jen z tý fabky nebo šarika
Nemáš foto těch bloků, jak je to jiný, tohle jsem vůbec nevěděl.
Napsal: 03 bře 2012, 10:35
od kakabus
Zdravím všechny a mám taky dotaz k ASZ, ať nezakládám nové téma.
Něco jsem tu už prošel,navíc zde se někdo ptal,ale odpověď jsem nenašel (možná jsem je špatně hledal).
Pokud bych chtěl na tomhle motoru nějakých cca 30 koníků navíc (i když jak se zde píše,s jídlem roste chuť

),stačil by jen chip,nebo je potřeba dalších úprav. Co na to turbo.
A další věc,u rotaček je tu odkaz na výměnu trysek i s cenou a s konkrétním navýšením výkonu u jednotlivých motorů.
S PD nemám žádnou zkušenost,tak se ptám jaké jsou možnosti výměny trysek,o kolik jednotlivé zvyšují výkon a jak je to s cenou? Nebo u PD je to jinak,nemám ponětí.
Díky všem za rady nezkušenému.

Napsal: 03 bře 2012, 11:04
od Smoke
u PD nic neměň, leda větší turbo, trysky ASZ zvládnou cca do 220k
Napsal: 03 bře 2012, 11:07
od kakabus
Díky za radu,takže asi jen chip stačí,co na těch cca 30 hp? A to turbo má max cca kolik?