Stránka 2 z 2

Napsal: 01 dub 2011, 15:19
od jericho-3
Motor 1,9 je skvělý, ale nesmí mít Lucase..ten posere všechno...

Napsal: 01 dub 2011, 20:11
od tomtt
Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.

Napsal: 01 dub 2011, 21:11
od Hošík
Vidíš a já mám s PSA jen kladné zkušenosti.A zajímalo by mě co je na těch 2,1v ulysse,806 atd špatné?Známí co tahají auta si je nemůžou i při velkým počtu km vynachválit a já taky ne.Ta 1,9 je prostě na tak velký auto slabá...

Napsal: 01 dub 2011, 21:19
od alfik
1.9 s cerpadlom Bosch je dobra. Mal som ho 3 roky a ziadny problem. Najazdil som cca 80 tis.

Napsal: 01 dub 2011, 22:13
od jericho-3
Kdyby všichni tušili, kolik najely takové P 205 /1,7 nebo 1,9 d / tak by smekli klobouk..Tam motor přežil karosérii a nápravu dvakrát , při minimílní ůdržbě..Ale když někdo koupil auto se 400000 km, tak pak nadával, že to žere olej..Dle mě nejlepší motor před ekomotory...Dnes je pro mladého kluka nezávodníka nejlepší P 306 1,9 D/s Boschem/, ten jezdí pořád a ušetřené peníze , co dávají kamarádi za servis u slavných koncernových vozů/když je neplatí babička/ můžou klidně propít , nebo letět do Ameriky..Letenka stojí jako vyměnit dvouhmoták u VW... :)

Napsal: 02 dub 2011, 10:10
od tomtt
Brácha měl 205 ku v naftě a taky problémy s motorem - i při velmi slušném zacházení mu praskla hlava a pořád řešil stejně jako já problémy s chlazením.
v rodině jsem měli golfy a staré bé dvojky pasaty a u těch se jen měnil olej a filtry. Tak jsem se před dvěma lety vrátil opět k nesmrtelnému VW 1,6D (dnes ho má sestra) a já si pořídil 1,6TD JR.

Napsal: 02 dub 2011, 10:54
od jericho-3
Je to věc názoru, ale problémy s chlazením a prasklá hlava je spojitá nádoba..Dvakrát jsem dělal u jednoho motoru těsnění a rovnal hlavu, protože jsem majiteli nebyl schopen vysvětlit , že děravý chladič po havárii nekvalitně zalepený z kterého se kouřilo je příčinou ůniku vody a přehřátí motoru..Až napodruhé to pochopil a koupil nový..A to, že mnohé chladiče fungují na 50 % , je běžné a lidé si raději koupí elektrony nebo nové rádio a přehřátí neřeší..Já jsem takovým nepoučitelným vyhodil origo Wahlera a dal origo Wahlera /66 stupňů/ který se používal jako druhý u Liazky...aspoň jsem motoru trochu pomohl...A osobně jsem neměl štěstí na prasklou hlavu u D , nemluvím o TD.. :)

Napsal: 02 dub 2011, 17:26
od tomtt
Ty problémy s chlazením u mého bývalého P405 1,9D přetrvávaly i po výměně termostatu, hlavy, chladiče a snad všeho kromě bloku motoru. Trochu jsem měl obavy z koupě golfa 1,6TD, ale kromě výměny termostatu za rok a půl provozu (34tis.km) neřeším žádné problémy a spotřeba je max. do 5,1 litrů po městě, jinak na dálky kolem 4,5L. Starty v zimě super, jako u jiných motorů VW.
Před Peugeotem jsem měl 7let kadeta 1,6D a kromě horších startů v zimě jsem na motor nesáhl (pouze rozvody).
Tolik mé zkušenosti a v mém okolí neznám člověka co by neřešil problémy s motorem PSA v naftě.

Napsal: 02 dub 2011, 18:06
od alfik
Starty v zimě super, jako u jiných motorů VW.
:woot: (rofl)

Napsal: 02 dub 2011, 18:21
od jericho-3
Golf 1,6 je také dobrá volba, sám jsem vlastnil vonavku z roku 1984 těsně po revoluci, ale tehdy byla neprasklá hlava nedostatkové zboží a já tehdy za ní vysolil 8 000 kč../auto jsem koupil bez hlavy/... A moje zkušenosti s prvními motory XUD /PSA/jsou ty nejlepší .. :)

Napsal: 02 dub 2011, 20:33
od bobG3
tomtt píše:Mě osobně motory PSA zklamaly, tedy spolehlivost i spotřeba oproti VW je mizerná.
Měl jsem P405 1,9D a jen jsem opravoval.
To měl víc jak meloun skutečných. U těchhle motorů stačí dávat kvalitní olej. Měl jsem 306 od 180k skutečných do 500k, teď má kolem 750k a startuje na brnk. Kromě rozvodů a těsnění deklu ventilů, ložiska servočerpadla a spojek je vše původní. Do 500k jsem ani ventily nemusel seřizovat.... 8)

Napsal: 03 dub 2011, 20:31
od jericho-3
A jen drobnost..bezvadně se opravoval ... i bez zdviže..,vyndat vanu /plechovou/ byla radost... :)