Stránka 2 z 2

Napsal: 11 říj 2009, 07:39
od lukas6666
a radit P a R v tom nouzaku ide... len to skubne

Napsal: 11 říj 2009, 08:48
od lubomt
Ako pises Fandy, moze sa stat,ze na vine v niektorych pripadoch nie je prevodovka. Ale ked mu sklbe pri zaradeni P a D, tak je to jasne.Je to 100% prevodovku. Inac zaradit P R N D pojde vzdy,ale my sme mysleli ze pri nudzaku neradi sama rychlosti ale akoby zostala "visiet" na jednej

Napsal: 11 říj 2009, 12:21
od turdy VW
Tak mě napadá,jaký přesně olej se tam musí dát??Čeká mě výměna asi za 3 000km.......
Hodilo by se vědět jaký olej přesně at´nedopadneme podobně jako píše lubomt.... ;)

Napsal: 11 říj 2009, 17:27
od lukas6666
medzi P a D to sekne ked je to v nudzaku inac v pohode

Napsal: 11 říj 2009, 20:34
od Fandy
lubomt píše:Ako pises Fandy, moze sa stat,ze na vine v niektorych pripadoch nie je prevodovka. Ale ked mu sklbe pri zaradeni P a D, tak je to jasne.Je to 100% prevodovku. Inac zaradit P R N D pojde vzdy,ale my sme mysleli ze pri nudzaku neradi sama rychlosti ale akoby zostala "visiet" na jednej
Máš pravdu,pokud mu drbne při přeřazování,je špatná.A je jedno jestli padne do nouzáku nebo ne.Jinak co se týče oleje,jsi naznačil že červený olej je error.V passatu 03 a A4 05,BMW 03 jsem měl vždycky červený olej a ta A4 byl rozhodně origo...všechna auta mají automat ok.A BMW používá též převodovky od ZF,takže předpokládám i stejnou specifikaci oleje,nebo se pletu?

Napsal: 11 říj 2009, 20:45
od lubomt
turdy VW píše:Tak mě napadá,jaký přesně olej se tam musí dát??Čeká mě výměna asi za 3 000km.......
Hodilo by se vědět jaký olej přesně at´nedopadneme podobně jako píše lubomt.... ;)
napr.takyto
Obrázek

Napsal: 11 říj 2009, 20:52
od lubomt
Fandy píše:
lubomt píše:Ako pises Fandy, moze sa stat,ze na vine v niektorych pripadoch nie je prevodovka. Ale ked mu sklbe pri zaradeni P a D, tak je to jasne.Je to 100% prevodovku. Inac zaradit P R N D pojde vzdy,ale my sme mysleli ze pri nudzaku neradi sama rychlosti ale akoby zostala "visiet" na jednej
Máš pravdu,pokud mu drbne při přeřazování,je špatná.A je jedno jestli padne do nouzáku nebo ne.Jinak co se týče oleje,jsi naznačil že červený olej je error.V passatu 03 a A4 05,BMW 03 jsem měl vždycky červený olej a ta A4 byl rozhodně origo...všechna auta mají automat ok.A BMW používá též převodovky od ZF,takže předpokládám i stejnou specifikaci oleje,nebo se pletu?
bmw ma inu specifikaciu oleja,kupuje sa vzdy podla karoserie. Neviem,my ked vypustame olej na passat,audi, tak tam je olej zlty,jedine ked si niekto meni a da tam cerveny,takisto bmw,teraz som objednaval na Audi S-line 3.0tdi cipnutej zo 225k na 290k r.11/2004 olej dla kasne a bol takisto zlty,aj do diferaka aj do pridavnej prevodovky /inac pakaren,stal 500eur/. Dnes sme vypustali Jeep Gran Cherokee 3,1d a ten mal cerveny...

Re: A6 2,5 TDI autom.prevodovka

Napsal: 19 říj 2010, 23:26
od MinoX
lubomt píše:
Fandy píše:
lukas6666 píše:zdravim mam A6 2,5 tdi automat, 1999, dovezená, mam ju tri dni rano v pohode radi aj plynule ale ked som vcera vysiel mimo mesto tak asi po polhodine jazdy a vojdení do dediny na 50 km/h prestane radit hore ,podsvietia sa vsetky rýchlosti na pristrojovke, zastavil som zhasol nastartoval a zasa radi v pohode, ked vyjdem von mimo dediny tak sa rozbehne a slape... neviem može to byt že by bol ten olej na nič a po zohriatí zriedne a neradí?viete niekto aku sprecifikáciu musi mať ten olej a kolko ho má byť? dakujem
Byl jsi na diag?Jak řadí když není v nouzáku(R i D),neškube?S olejem(výměnou) bych počkal,nejdřív zjistit stav a množství to stávajícího.
asi si nepostrehol ze pise "prestane radit hore ,podsvietia sa vsetky rýchlosti na pristrojovke"
ako som uz pisal vymena oleja mu nepomoze,ale skoro nikto si neda povedata aj tak to urobia. Dnes mi typek volal ze ho olej stal 500sk,t.j.cca17eur (LOL) tak som cumel. A ked mi povedal farbu oleja-cervena, tak uz som nevedel co mu na to povedat. A vypustili olej a naliali 4ltr,tak to uz bol vrchol. A ze mu radi este horsie,bodaj by nie,ked dali malo oleja a taky,ktory tam vobec nema ist,ma inu viskozitu a vlastnosti
:x :x mam presne ten samy problem. :x

Napsal: 20 říj 2010, 10:24
od lukas6666
moj problem prečo to hádzalo do núdzového režimu teda podsvietilo všetky rýchlosti bol v tom že po napichnutí na diag sme zistili že bol zle nastavený predvstrek na vstrekovacom čerpadle, po mm úprave všetko OK.

Napsal: 21 říj 2010, 00:58
od lubomt
lukas6666 píše:moj problem prečo to hádzalo do núdzového režimu teda podsvietilo všetky rýchlosti bol v tom že po napichnutí na diag sme zistili že bol zle nastavený predvstrek na vstrekovacom čerpadle, po mm úprave všetko OK.
aj to sa stava, ale moj predpoklad bol ze mas motor OK. Ak ma problem motor alebo je nieco zle nastavene,ze nema potrebny vykon,automat zvykne blbnut.