Stránka 2 z 2

Napsal: 15 úno 2006, 09:05
od Andre
Při odpojení čidla teploty chladící kapaliny má ECU nouzovou hodnotu 38°C - je poznat, že se studenému motrou chce mín do otáček. Relé žhavení je nastaveno na max. čas.

Napsal: 15 úno 2006, 09:18
od origoš
Na starém foru se to diskutovalo mnohokrát. Problém je v opotřebení čerpadla. Pokud je opotřebeno mírně, tak pomůže vyšší startovací dávka, ale potřebovala by být ještě vyšší. Pokud je víc vyběhané, tak se odporem nasimuluje mráz a Ř.J. dávku zvedne na maximum. Vůbec to neznamená, že je čerpadlo špatné, pouze je špatná softwarová obsluha. Mech. čerpadla se opotřebovávají úplně stejně, akorát že na start dávají max. dávku. Taky při startu motor zahulí, což je u moderních aut nežádoucí a je ošertřeno tak, jak to známe. Odpojení čidla teploty je nejspolehlivější diagnostika uvedeného problému. Ti, kdo vyměnili palivový filtr za dvouvývodový, v důsledku chladnější nafty tenhle problém buď vůbec nemají, nebo se neprojevuje tak výrazně.

Napsal: 15 úno 2006, 22:11
od oktáf
to čidlo teploty na hadici za intercolerem je združený s čidlem plnícího tlaku, když ho odpojíš a projedeš se, tak si hodíš sporadickou chybu a pojedeš stejně v nouzáku.

Napsal: 15 úno 2006, 23:05
od Kornout
To oktáf: Buď si pleteš čidlo teploty vody s čidlem teploty a tlaku nasávaného vzduchu, nebo jsi těžce (offtopic) .