Stránka 2 z 2
Napsal: 21 zář 2011, 01:30
od Ivanek007
ja mam taky takovy problem. a zacalo mi to delat po vymene ridiciho vstriku za jinej. ten jsem sehnal na vrakaci, kde byl osazen v motoru z omegy, ale konektor nepasovat, ten jsem jednoduse upravil, a nebyl vyroben v nemecku ale ve francii. tuto zavadu zas moc neresim, protoze na jinej nemam, a musim jezdit.
Napsal: 21 zář 2011, 01:30
od Ivanek007
ja mam taky takovy problem. a zacalo mi to delat po vymene ridiciho vstriku za jinej. ten jsem sehnal na vrakaci, kde byl osazen v motoru z omegy, ale konektor nepasovat, ten jsem jednoduse upravil, a nebyl vyroben v nemecku ale ve francii. tuto zavadu zas moc neresim, protoze na jinej nemam, a musim jezdit.
Napsal: 21 zář 2011, 07:08
od dawe2706
Ivanek007 píše:ja mam taky takovy problem. a zacalo mi to delat po vymene ridiciho vstriku za jinej. ten jsem sehnal na vrakaci, kde byl osazen v motoru z omegy, ale konektor nepasovat, ten jsem jednoduse upravil, a nebyl vyroben v nemecku ale ve francii. tuto zavadu zas moc neresim, protoze na jinej nemam, a musim jezdit.
Hlavně bacha...to auto jede i když máš ty dráty přehozený !! ale jede blbě a svítí kontrolka motoru...nebo aspon mě to na ome dělalo. Taky mi nepasoval konektor a někdo předemnou už to upravoval na drátky a konektory...když jsem to přehodil svítila chyba motoru,která se pak musela vymazat přes diagnostiku a svítila kontrolka.
Napsal: 21 zář 2011, 13:25
od Ivanek007
já ten konektor vzal pilníkem. chyba mi nesviti. auto jede, ale na 4 a 5 se to kolem 160km/h zakousne, povolim plyn a pak pridam a zase chvili jede. na diagnoze to pise chybu ohledne toho vstriku. oteviraci tlak ma stejnej, ale bude vykazovat nejspis jine hodnoty.
Napsal: 21 zář 2011, 16:40
od viktorddd
modriblesk píše:tak to je zvlastne, mam 525 tds E39.
moje cidlo tlaku sa zda ze je nefunkcne. a ked som presteloval turbo tak teraz natlaci aj 1,5 a napriek tomu mozem tocit motor az do cerveneho.
osobny rekord mam 200 km/h na tacho a sucasne 193 podla GPS.
keď nefunguje čidlo tlaku alebo odpojíš hadičku tak auto padne do núdzaku a ledva vytiahneš 130
do núdzaku by to malo padať tuším pri prekročení 1,6, u niektorých ako sa tu písalo aj cez 2bary
ale podľa mojich skúseností bez ďalších úprav zvyšovanie tlaku nepomôže, ba môže aj uškodiť, lebo nafta ktorá stačí na 1bar už nestačí na 1,2-1,3bar, ja som tiež skúsil zvýšiť na 1,2, potom som to vrátil na 1bar
Napsal: 22 zář 2011, 07:10
od dawe2706
Pokud je to chiplí,tak max do 1,4baru..nepadá nouzák a celkem to i jede...ale jal píše viktorddd..auta na vzduch nejezdí a pro naftáka spíš platí,že je lepší,když si lehce zakouří,než když je tam spousta vzduchu a směs je "chudá"...to spíš motoru škodí.
Já to mám tet dost nakrmený a i když foukám 1,7 a o dost větším turbem než vi,tak mi to pořád pokuřuje...chce to iný turbo.
Napsal: 22 zář 2011, 09:16
od viktorddd
keď sa pridá viac nafty tak je to vždy lepšie ako málo, aj keď z toho bude potom sadzomet
Napsal: 22 zář 2011, 12:49
od dawe2706
viktorddd píše:keď sa pridá viac nafty tak je to vždy lepšie ako málo, aj keď z toho bude potom sadzomet
No jde o to,dodat takové množství vzduchu aby to auto neházelo z výfuku brykety,ale aby tam vzduchu nebylo moc na množství nafty kterou tam dostaneš.