Stránka 2 z 5
Napsal: 06 kvě 2010, 00:12
od ventas
tak konečně hotovo

vyrobyl sem si matici na vrch vstřikovače na ní navařil kulatinu a závaží a zavařil vršek pár ran a jsou venku

teď už to mám spátky v kupě,moc díky všem za rady,ale ještě se zeptám měnil sem trysky za větší a otázka zní jestli je můžu dát libovolně nebo musí přijít v nějakém pořadí

žádné označení sem nenašel,tak sem je tam dal jak mi přišli pod ruku.V garáži jsem to natočil a motor šel pěkně,Ještě sem to neprojížďel,tak nevím jestli se zvedl výkon.
Napsal: 06 kvě 2010, 06:16
od skacpi
řídící vstřik na třetí válec,ostatní jak chceš
Napsal: 06 kvě 2010, 15:20
od ventas
tak že zvíšení výkonu se nekonalo,spíše to jede húř a více kouří

tak že asi zas vrátím původní,nemeli by se třeba nějak nastavovat kdyš se dávaj starší trysky?
Napsal: 06 kvě 2010, 15:36
od Zdeněk M
A zceho jsi je tam daval, ALH, ASV

Možna sou KO, mel si je nechat skontrolovat, vetsinou to nic nestojí.

Napsal: 06 kvě 2010, 15:39
od Zdeněk M
Miloši Trafic je este prd na vstriky, takovej Master 2,2 DCI to je teprv dílo, hlavne když chces je sundat ventilový víko

Viko rosekas a vstrik tam zustane

Bez repasniho kladiva to nevyndas, bohužel pokud ho na to použijes tak ten vstrik už zahodis.

Napsal: 06 kvě 2010, 16:31
od Tomas.cz
Já z 2.2HDi vyndal 3 vstřiky reverzním kladivem, ale jeden nešel ani za boha, tak navařit metr rouru a vstřik se podélně rozlomil hořejšek se ulomil ale držel tam pořád. Ale už se mohla sundat hlava a vstřik jít na vyjiskření.
Napsal: 06 kvě 2010, 16:53
od slovacek.milos
tomas to prostě kdo neprožije ani nepochopí

miloš
Napsal: 06 kvě 2010, 17:04
od Tomas.cz
Já to pak prožíval když mi zákazník nadával

Napsal: 06 kvě 2010, 17:14
od ventas
A zceho jsi je tam daval, ALH, ASV Možna sou KO, mel si je nechat skontrolovat, vetsinou to nic nestojí.
trysk mám z AHF vrátim tam zpět ty moje seženu jiný vstřikovače a dám je pak do nich a nechám je změřit a uvidím
Napsal: 06 kvě 2010, 17:45
od ventas
a ještě se zeptám kolik by měli mít tlak?až je budu měřit?
Napsal: 07 kvě 2010, 09:01
od malim9am
prvni tlak 190bar .. hlavni 300bar .. ale je tam nejaka tolerance .. hlavne aby nekapaly a nezasekavala se jehla ..
Napsal: 07 kvě 2010, 21:15
od jericho-3
Strašil jsem kámoše co má MB 2,2 CDI ,že trysky nevyndá,přitom mu profukovaly.....,tak když je dával zpátky.... jel do MB servisu se zeptat ,jak to udělat aby nezarostly a tam mu řekli,že každých 60000 km se mají trysky vyndat a namazat jejich speciální vazelínou /pikslička 2000kč/...Tak si říkám,že ty časy,kdy se snižovali servisní úkony..a rušili se mazničky...jsou dávno pryč...a vracíme se zpět....

Napsal: 07 kvě 2010, 21:19
od midnight_man
Tak to je super vraviš, mame doma 2ks 2.2 CDI

oba po 200.000km vraviš že ked pride na vyberanie trysiek bude veselo
Napsal: 08 kvě 2010, 06:50
od slovacek.milos
už si k tryskám stříkej konkorn a sprej na povolování šroubů to veselo bude příjemnější

miloš
Napsal: 08 kvě 2010, 13:32
od rapalu
stejný problém na chrysel voyager...metrová trubka a na ní vybíječ a pár chlapů si nevědelo rady jak stály na motoře a mlátili

nahřívalo se to všechno celý den a druhý den ráno šel ven jak z maminy