Napsal: 03 črc 2010, 19:37
				
				Barvy nevím, ale dle schématu:
pin 1 - řj pin 50
pin 2 - řj pin 25
pin 3 - (+) relé
pin 4 - neosazeno
pin 5 - kostra
			pin 1 - řj pin 50
pin 2 - řj pin 25
pin 3 - (+) relé
pin 4 - neosazeno
pin 5 - kostra
ok parada ale u toho novejsiho je neosazenej ten 1..( nejak zaslepenej) podle tech cisel na jednotce bych ty kabely snad nasel ale kterej pridelat kam na konektor k te novejsi vaze bude asi horsi nebo ty mas na tom novejsim konektoru neosezanej 4 ? diky za radumajkl1 píše:Barvy nevím, ale dle schématu:
pin 1 - řj pin 50
pin 2 - řj pin 25
pin 3 - (+) relé
pin 4 - neosazeno
pin 5 - kostra

mám podobnej problem,koupil jsem větši násos z ASZ a tam je váha bosch potřeboval bych to nákým zpusobem přepinovat ale nevím co stím pátým kablíkem když bosch má zapojeny jen čtyři nebude vadit když bude volnej? Kdyžtak bych uvítal náký schématko když by bylo co vypíchnout a kam nacvaknout do nového štekrustajny píše:zdravim mam taky takovej problem mam tam pierburg ale ten prvni rv 97. ten nerozebiratelnej co ma 5 kablu a sehnal sem si bosh ale tem ja jinej konektor, ma 5 pinu ale jeden zadelanej potreboval byhc schema jak to prepinovat s toho prvniho na ten novejsi diky moctuner píše:Tak to by byla taky hloupost davat starej typ vahy misto novější a zaroven dražší misto levnejší. Daval jsem bosch misto pierburgu a nikdy žadnej problem,at už to byl G3, polo, A80, A4, O1, B5, nebo toledo
