Stránka 2 z 2

Napsal: 15 lis 2006, 22:38
od pafka
Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?

Napsal: 15 lis 2006, 22:44
od Jaroslav Grebeníček
pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .

Napsal: 16 lis 2006, 10:22
od Fandy
Jaroslav Grebeníček píše:
pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .
A hlavně proč po výměně žhaviček :?

Napsal: 16 lis 2006, 12:54
od boost
Říká se že bílej kouř značí nespálenou naftu.

Napsal: 16 lis 2006, 13:47
od vwphun
Fandy píše:
Jaroslav Grebeníček píše:
pafka píše:Když za chodu motoru odšroubuječš nalejvací víčko oleje , tak jaký to má tlak. Udrží se , nebo má snahu odskočit?
To jsem zkoušel víčko i po odšroubování drží ,z měrky oleje se nepáří,je to závada jak noha .
A hlavně proč po výměně žhaviček :?
Pokud nebude těsnit žhavič, nebude ve válci dostatečná komprese a nafta se buď nevznítí nebo úplně nespálí, proto bílý kouř. Nebo ukapávající vstřik. Tipoval bych to na netěsnící žhavič, pokud tato závada začala po výměně žhavičů.

Napsal: 16 lis 2006, 20:15
od 12skvarka
to by byla slyšet utíkající komprese

Napsal: 16 lis 2006, 21:43
od daniel.987
Kamarádovy to dělalo u T4 když se začlo odebírat turbo do věčných lovišť,
ale ten kouř byl spíš do modra. (olej ve výfuku)
Čím teplejší, tím horší. (crazy)

Napsal: 16 lis 2006, 22:41
od Bedrich
Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?

Napsal: 16 lis 2006, 22:53
od Fantik
Bedrich píše:Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?
Nejspíš se ti do oleje dostává nafta, začni to řešit co nejdřív nebo popravíš motor.

Napsal: 16 lis 2006, 23:29
od avatar
zkusim se za tebou stavit Jardo a mrknem na to))

Napsal: 17 lis 2006, 09:54
od Bedrich
Fantik píše:
Bedrich píše:Ahoj jsem tady sice novej, ale mám G IV 1,9 PD a dělámi to to samé a čirou náhodou jsem zkusil změřit olej a zdá se mi, že mi ho přibývá.

A co u tebe?
Nejspíš se ti do oleje dostává nafta, začni to řešit co nejdřív nebo popravíš motor.

Tak jsem dneska odpustil oleje a tak ze dva dny budu jezdit a uvidím jestli se opravdu zvedá hladina toho oleje.
Ale kdyby jo tak co stím? Asi vyměnit těsnící gumičky na PD vstřikách ne?

Odpověď na A6 kouří bíle

Napsal: 20 lis 2006, 21:28
od Jaroslav Grebeníček
Děkuji všem kteří mi byli nápomocni dobrou radou,byla to žhavička přes vint ,proto ta kouřivost u zahřívajícího se motoru.
Problém u A6 2,5tdi je vůbec výměna žhavek,protože vzhledem k mé
lenosti se mi nechtělo sundávat sací potrubí a žhavič na prvním válci
jsem šrouboval prodloužením s kloubkem a tak se stalo,že jsem ji našrouboval přes závit.Oprava závitu nebyla až tak náročná ale je to pakárna navíc.Ještě jednou dík.

PS.až zas něco zkur..m tak se ozvu. (LOL)

Re: Odpověď na A6 kouří bíle

Napsal: 21 lis 2006, 11:50
od Fandy
Jaroslav Grebeníček píše:Děkuji všem kteří mi byli nápomocni dobrou radou,byla to žhavička přes vint ,proto ta kouřivost u zahřívajícího se motoru.
Problém u A6 2,5tdi je vůbec výměna žhavek,protože vzhledem k mé
lenosti se mi nechtělo sundávat sací potrubí a žhavič na prvním válci
jsem šrouboval prodloužením s kloubkem a tak se stalo,že jsem ji našrouboval přes závit.Oprava závitu nebyla až tak náročná ale je to pakárna navíc.Ještě jednou dík.

PS.až zas něco zkur..m tak se ozvu. (LOL)
Hlavně že to dobře dopadlo,zase jsme chytřejší (noteeth)

Napsal: 22 lis 2006, 19:01
od bubocbr
Ahojte akurat sa mi dostala do ruk podobna Audina kori na bielo ale u mna je to urco olej (LOL) dnes ma siel majitel previezt a chcel mi ukazat ako to dymi a ono nic :( ako obycajne ked sa idem s niekym previest ale po nahliadnuti pod kapotu motor od oleja teda len v zadu pozrem lepsie a na nosniku vidim gum.zatku z hlavy (krytka rysiky vacky L) tak som ju tam dal naspet a auto zacalo dymit ako besne po asi 15 km ju zacalo opat vytlacat ,otvorim naliev.hrdlo a obrovsky tlak ako v kompresore (LOL) tak som hned yacal cistit sitko na vrchu motora ale sa mi nezda ye bolo az tak zas***e moze to robit este nieco ine??

Napsal: 23 lis 2006, 20:28
od bubocbr
TAk som to dnes zmontoval pekne vycistene a zatial je to OK :P