Stránka 2 z 2
Napsal: 20 bře 2011, 20:08
od koča
peter626x nemáš náhodou 2.0Hdi 66kw ?
Napsal: 20 bře 2011, 20:22
od peter626x
ano.mam.preco?
Napsal: 20 bře 2011, 20:27
od koča
Řeší se tady 1,6,hdi 80kw
Napsal: 20 bře 2011, 20:32
od peter626x
vcera som sa docital prave o tom aute.ze prave ten motor musi vynechat egr ak si ho chces nechat nejaky cas
Napsal: 21 bře 2011, 14:31
od jericho-3
koča- ptal jsi se, zda to může žrát víc, když se vyřadí EGR...Tak mi nedávno volal majitel, kterému jsem EGR odpojil a viditelně se zlepšil cho motoru od volnoběhu, ať mu ho zase zapojím, že mu to znatelně /min o 2litry/ víc žere...Tak jsem ho zas zapojil a dnes jsem se jej ptal, jestli je to znát a on povídá, to si piš..,už je to tak, jak to má být..Tak nevím, je to P 307 1,6 HDI...

Napsal: 21 bře 2011, 14:55
od jaykay
mne se po zaslepeni EGRu na Mondeu 2.0TDCi zvysila spotreba o cca 0.5l/100km a melo to takovej trosku divnej chod na volnobeh
Napsal: 21 bře 2011, 18:21
od koča
jericho-3 Jojo žralo to jak tank

Vrátil jsem to do puvodního stavu a ted čekám na nový EGR ventil!
Napsal: 05 dub 2011, 20:38
od KMA
jericho-3 píše:No já jej zaslepil u výfuku, na začátku ohebné hadice a venku na cestě nic, ale vjel jsem do města a naskočila závada/rozsvítila se kontrolka/,tak jsem zajel na VAG a ukázala se závada nefunkční Egr a bylo mi sděleno, že při vjetí do města a změně jízdy ŘJ zjistila podle váhy že je EGR nefunkční..
Jakým Vagem děláš HDI?????

Napsal: 05 dub 2011, 20:50
od jericho-3
Říkám Vag všemu....dělá mi to kolega , který ví o co gou...
Tak pardon za nepřesnost...ale musel jsem zaslepení zrušit..,majitel protestoval, že to žere...
