Stránka 2 z 3
Napsal: 02 pro 2010, 22:15
od Eddy91
nic na tom neni,jen vyhaknes lanko,a nakapes tam olej a kolem te packy jak pise Stefekl tak taky nakapes olej a pak musis to lanko chytnou do kombinaček a rozchodit to,,zadna veda,delam to skoro kazdou zimu ,protoze vzydcky hlava dubová zapomenu dbrzdit to:D

Napsal: 02 pro 2010, 22:23
od live69
jo což díky za rady to já to měl venku, ta páka za kterou tahá lanovod chodí lehce, krásně se vrací- pístek vyjede tak ho zatočím , vše ok ale kotouč měl červenej jak při závodech a po tom co jsem to rozhodil a složil tak občas se stále hřeje takže asi se zasekává něco ve vnitř toho pístku nebo nevím

ale sundám kolo, odbrzdím a kotouč se mezi deskama lehce točí
Napsal: 03 pro 2010, 01:13
od Eddy91
tak to uz nevim co by mohlo byt
Napsal: 03 pro 2010, 19:00
od live69
no taky právě nevím, bud dát prostě jinej třmen a nebo jestli hadička ?? s tím sem se osobně nikdy nesetkal že by nepoštěla zpět
Napsal: 03 pro 2010, 19:13
od jericho-3
Jestli se jsi se s tím ještě nesetkal, děláš hold samá nová auta..To my, co děláme auta před smrtí, to máme na denním pořádku...

Napsal: 03 pro 2010, 19:20
od live69
nová bych neřek ale spíš toho nedělám tolik

Napsal: 12 pro 2010, 17:44
od 001marcus
dobrý den, potřebuji pomoct, mam 81 kw= kotouče vzadu, kupoval jsem destičky , a že se do toho pustím,nejprve jsem udělal předek, a následne jsem se pustil do zadních, potřeboval jsem trochu zmáčknout válec,aby se tam vešly destičky,..ale vůbec to nejde zmáčknout,ručka je povolená,...myslím si,že musím povolit ten šroub,jak je na pacce a vede od něj lanko,je to nasazené na tisícihranu,jenže je to předpružené aby se lanko vracelo,neznáte nějaký vígl? děkuju
Napsal: 12 pro 2010, 17:49
od Richi
Že by tlačit a zároveň šroubovat prasátko.
Napsal: 12 pro 2010, 18:12
od 001marcus
takže žádný povolování packy lanka?
Napsal: 12 pro 2010, 19:06
od extrem
Nie, je na to prípravok ktorý zatáča a zároveň tlačí piestik dovnútra.
Napsal: 26 led 2011, 22:26
od 001marcus
na dovezeném golfu IV 81 kw sem řešil extrem , vodící čep byl tak přirezlý, že sem jej musel odvrtat z druhé strany, koupit nový,..a díru samozřejmě zavařit,..taky dobrá zkušenost,..a jestli si myslíte, že to šlo udělat jinak,.tak ne,..nešlo,.a věřte mi,.sral sem se s tim tejden,..pořád nahřívání a prolejvání brzdovkou,.a nic,.tak nakonec sem se snažil s celym čepem otočit tim klíčem 15 ,.a ukroutil sem ho,.takže mooc příjemná zábava
Napsal: 27 led 2011, 10:45
od brankar30
a neda sa na tie brzdice na g4 dopasovat ta vratna spruzina??myslim ze by dost pomohlo keby tam bola...

Napsal: 27 led 2011, 14:14
od 001marcus
brankar30 píše:a neda sa na tie brzdice na g4 dopasovat ta vratna spruzina??myslim ze by dost pomohlo keby tam bola...

napadá mě náká tlačná pružina a natočit hjí do lanka místo tý manžetky,..,...tak to budu dělat já ,je to jednodužší než někam upínat tažnou pružinu
Napsal: 27 led 2011, 16:12
od brankar30
001marcus píše:brankar30 píše:a neda sa na tie brzdice na g4 dopasovat ta vratna spruzina??myslim ze by dost pomohlo keby tam bola...

napadá mě náká tlačná pružina a natočit hjí do lanka místo tý manžetky,..,...tak to budu dělat já ,je to jednodužší než někam upínat tažnou pružinu
no ono tam dierky nejake su..len ci tam tu pruzinu niekto nedomontil z ineho auta...

Napsal: 28 led 2011, 07:32
od pokjar
já takto zatím bez problému
pružiny jsou z brzd O2.
