Stránka 2 z 6
Napsal: 21 pro 2006, 20:37
od Holz-tdi
To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
Napsal: 21 pro 2006, 20:38
od Libor Hanzal
chucky píše:Libor Hanzal píše:Stingray píše:
Ale zase to je lahšie ako 4x4. Naviac sa dá prekopať prevodovka na do rýchlosti (klesne Nm) a zvýši sa teoretická maximálka na 310Km/h
Je to k tomu aby jsi měl obyčejný auto na běžný jezdění s dobrým potenciálem na předjíždění a menší spotřebou než benzínový drahý voňavky.
a na kolik odhaduješ spotřebu při 320ps?
Na hodně.Ke svižnej jízdě však stačí i těch prozatim 200 koníků se spotřebou kolem7.
Napsal: 21 pro 2006, 21:24
od Kornout
Mám takovej pocit že na 300km/h bude těch koníků potřeba daleko víc, alespoň tak o 100, protože právě těch 100koní tě bude muset držet na silnici, ono v těch 300km/h už se ten zadek bude silnice jen dotýkat.
Taky je zajímavé srovnání stejně výkoných aut předokolek a 4x4, ono od určitého výkonu jsou i ty těžší a více mechanicky ztrátová auta rychlejší, myslím tím zrychlení 0-100, čím je to čím?!

Napsal: 21 pro 2006, 22:46
od sharik4x4
Když to tak čtu tak je to opravdu silvestrovská taškařice.Nevím jak kdo,ale myslím si,že na tomto foru nebude nikdo,který překonal 300km/h.Protože při takové rychlosti bysi normální smrtelník stříknul do kalhot.Myslet si,že se to dá překonat s fabkou je blbost na entou.Výkon při takové rychlosti není až tak důležitý.Rozhodně důležitější je kooficient odporu Cx ,který u fabky je docela velký.Takže aby fabka jela třikila,tak stačí málo.Koupit z vyřazenýho MIGU 21 tryskový motor ,dát ho tam a je tam třista z místa natotata.
Jinak je dobré si nastudovat fyzikální zákony z osmé třídy a pak začít něco plácat.Ale jinak na vánoce mi pohádky nevaděj.

Napsal: 21 pro 2006, 23:05
od Smoke
já tam četl teoretická rychlost, to snad víme všichni že to asi nedosáhne.
Napsal: 21 pro 2006, 23:33
od Kornout
sharik4x4 píše:Ale jinak na vánoce mi pohádky nevaděj.

I když s tou třístovkou by jsi se možná divil, nezapomeň na motorky. Ale největší blázni jsou ti s tou Bagirou, to je nářez, do toho bych nesedl ani za nic.
Napsal: 21 pro 2006, 23:44
od Bageta
300km/h mám za sebou a divili by ste se jak je to v klidu,Teplická dálnice Porsche 911 turbo
Napsal: 22 pro 2006, 06:24
od TDIPOWER
Chlapi, já mám v garáži rozdělanýho golfa. Počítám, že výsledný výkon bude tak 400 koní, moment kolem 1000Nm a maximálka kolem 330km/h. Ale pro to musím ještě vyměnit písty, ojnice, klikovku, převrtat to, dát tam turbo, kompresor, obrovský cooler a vstřikování dusíku. Potom už jen vyměnit převodovku, poloosy, obě nápravy, brzdy a všechny silenbloky. Pak už zbývá pouze vyztužit karoserii.....a je to.
Zatím tam je 150koní. Na svižnější svezení to stačí. A už mám dokonce i grf! Takže jsem vlastně dál!

Napsal: 22 pro 2006, 06:49
od Bóďa
Když jede sériová RS skoro 220km/h, těch 200PS navíc by na 300km/h mohlo stačit. Navíc bude jistě odlehčená a hlavně je tam napsáno teoretická...
Jestli tady někdo může vyprávět o boji s odporem vzduchu, tak jsem to asi já.
A když i Airbus jel 190km/h ( a 200PS jsem neměl ani náhodou ), tak je 300 pro Fabku jako prd.

1.6 bar
Napsal: 22 pro 2006, 08:56
od Libor Hanzal
Pánové ,divím se těm kteří chytaj kdekoho za slovo.Někdo nadhodí teoretickou rychlost 300 u kotrmelce jako je Fabie a pak se rozvine diskuse jako na hotovou věc.Na svižné sjetí stačí i 180 a jsou tady i ti co jim 1.9 motory jedou po rovince 250.Pokud někdo o této hranici uvažuje, tak jako motorkář můžu říct,že vám na to stačí litr obsahu a 170 koníků.
Napsal: 22 pro 2006, 09:03
od Libor Hanzal
Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.
Napsal: 22 pro 2006, 09:37
od Kornout
Libor Hanzal píše:Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.
1250kg má sériovka GIII TDI 5dv. a co vím, tak GII je cca o 200kg lehčí, takže někde je chyba.
Re: 1.6 bar
Napsal: 22 pro 2006, 09:47
od Smoke
Libor Hanzal píše:Pánové ,divím se těm kteří chytaj kdekoho za slovo. Někdo nadhodí teoretickou rychlost 300 u kotrmelce jako je Fabie a pak se rozvine diskuse jako na hotovou věc.
konečně to tu někdo napsal!!
Napsal: 22 pro 2006, 13:33
od Libor Hanzal
Kornout píše:Libor Hanzal píše:Holz-tdi píše:To Stingray: Připadá mi že jsi trochu mimo. Mam doma Fabii RS a jestli je lehká, tak k vám asi dodávaj jinou výbavu. Moje RS váží 1320 kg.
Jestli se ti zdá že je to málo, toť otázka.
Měl jsem v ní 220 koní, snížený podvozek (a taky dost tvrdý) , že jsem pomalu nemohl vjet do garáže, a přesto byl závěr- auto nevhodné na sprinty. Pár pohárů ze sprintů i ze závodů do vrchu jsem vyjel, ale existují jiná, lepší vozidla.
Ty tvoje zázraky se tedy asi dít nebudou, pokud (možná) skutečně nedocílíš 330 koní. Čao.
Ta stříbrná co jsem s ní u tebe byl má všecchno jako ta tvoje a s 40 litrama nafty váží stejně jako G2 pětidveřové s motorem tdia to 1240 kg.
1250kg má sériovka GIII TDI 5dv. a co vím, tak GII je cca o 200kg lehčí, takže někde je chyba.
Na váze to ale ukazuje tak jak píšu
Napsal: 22 pro 2006, 16:01
od Bóďa
Tak si vyberte- buď má G2 s TDI 1 tunu, nebo má Multivan přes dvě tuny ( blbost ). Vážil jsem je na stejné váze.
Ale k tématu- S těma koněma a tlakem 1,6 baru tomu věřím.
Taky už obhlížím vodní intercoolery.
