Stránka 2 z 2
Napsal: 06 led 2007, 22:19
od kruzitko
Kamarádovi to dělala Oktávka benzínová.Zase obráceně jak byli vedra věčně ho to někde nechalo.Značkový servis kde má známí nikdy nic nenašel.Pak mu to opravil někdo v nějakých kotěhůlkách sned na počkání - nějaký špatný kontakt v palubce a mělo to co dělat s imobilizerem.Zajímavý bylo že to rovnou věděli oco jde!! Na rozdíl značkovýho servisu kde s tim byl několikrát.
Napsal: 06 led 2007, 22:39
od Okura
To víš, oni sami v servisů neví vůbec nic co dělají, za to soukromí "hekři" se v tom vyznají dokonale.

Napsal: 06 led 2007, 23:28
od kruzitko
Já neřekl že v servisu nevědí co dělaji ale pro auto jsem kámoše vezl 3x a nikdy to nenašli.A neopravil to žádný hacker s notebookem ale autoelektrikář kterej rovnou věděl co to dělá.To je celý.
Napsal: 16 led 2007, 08:16
od haranz.chlazeni
Zkusil bych vyměnit řídící jednotku vstřikovacího čerpadla. Také zkontrolovat, zda čerpadlo nepřisává vzduch. Upozorňuji, že se jedná o řídící jednotku vstřikovacího čerpadla. Prosím o sdělení, zda se podařilo závadu odstranit nebo ne. Odpověď prosím také na e-mail
haranz.chlazeni@seznam.cz, díky.
Napsal: 16 led 2007, 18:14
od Libor GSX-R
Jasně že dám vědět.Řeším to pořád dál a snad to asi bude něco okolo toho čerpadla.Nevím zda by to nemohla být taková hloupost - na trubním vedení přívodu paliva k čerpadlu (pod autem) mi už delší dobu rosí jedna spojka........., nemohlo by se to tam zavzdušňovat?Je to v okolí 10 cm mastné od nafty.Kamarád ze servisu tvrdí, že po skušenostech je jednoznačně špatné čerpadlo - nutná výměna.Nevím co si o tom myslet, je to celkem slušná porce bankovek.Zjistím co stojí ta řídící jednotka ,nebo jak náročné by bylo je prohodit ji z druhého vozu.Určitě dám vědet po odhalení záhady.Dík za rady a zatím zdraví L.
Napsal: 15 kvě 2010, 23:42
od Libor GSX-R
Všem díky za snahu pomoci. Bylo to vadným palivovým čerpadlem. Tenkrát jsem ho vyměnil, dnes mám najeto 190 000 km a zatím je všechno OK. Zdraví Libor