Stránka 2 z 3
Napsal: 27 led 2011, 22:32
od hubo44
Pred chvilou som ťa špatne pochopil.
Ked už nič nenajdeš tak treba skusiť na reklamaciu tu RJ.
Napsal: 28 led 2011, 16:00
od tech
presne jak pises ,udelej snimek na osciloskopu s tlakovou sondou na sani a podle pulsace krasne urcis co se deje.Videl jsem pripad spatneho ventilu a ten valec vynechaval jenom obcas a bylo to tim ze ten ventil krasne sedel jenom v urcite poloze ,ale on se za provozu protaci ,takze to obcas vynechavalo,ale toto nebude tvuj pripad,delal si test na napajeni a kostry? ja bych tohle udelal jako prvni.
Napsal: 28 led 2011, 16:22
od 12skvarka
řešil jsem něco podobnýho minulej tejden...fobie najeto 21000km ale pul roku po zaruce.byl to vsřik........zkoušel jsem ho na odkap a i množsví do měřícího válce to bylo všechno v pořáku stejně jsem ho vyměnil za novej a auto začalo normalně fungovat
Napsal: 28 led 2011, 20:17
od jawettar
přeskákaný to nemáš ?
Napsal: 29 led 2011, 09:56
od george.30
Tak nové poznatky! Všechny el součásti proměřeny osciloskopem, vše OK ! I snímač otáček motoru vůči snímači na vačce kvůli časování, také ok. Kostry a plusy, OK. Vstřiky, cívky, svíčky, snímač tlaku, škr. klapka, pedál plynu,lambdasondy, vše OK. Vše jsem pro jistotu zkoušel přendavat z jiného vozu včetně ŘJ motoru. Ta je také OK.Pulsace v sání OK. Pulsace ve výfuku je nepatrnej rozdíl na 2 a 3 válci!!! Tlaky jsou OK. Časování rozvodů je taky OK. Dokonce jsem si udělal jinou kabeláž na 3. válec, taky OK. Při jízdě neni vůbec znát jakákoliv stráta výkonu!!! Jen v naměřených hodnotách kanál 15. Při počtu vynechání 74 se ani závada neuloží do ŘJ. Musí to vynechat ještě víckrát a spadnout do nouzáku. Potom to odpojí vstřik a jde to na dva válce. Uloží se závada(zjištěno vynechání zapalování na 3. válci, TRVALÁ)Po vypnutí a zapnutí zapalování se změní na SPORADICKÁ a jede to zase normálně.Závada se neprojevuje pořád. Někdy začne vynechávat hned, někdy až třeba po 4 Km. Je to různý.
Myslim si že bude problém ve ventilech. Možná jak se pootáčí do kola tak je vnekterém místě netěsnej. Ale nejdou mi do hlavy ty tlaky, že jsou v pořádku!!
No jdu sundat hlavu!!! Tak doufám že tam něco najdu!!!!!!
Dám vědět jak to dopadlo.
hlava
Napsal: 29 led 2011, 10:16
od DIAGNOSTIK
Odšroubuj lambda sondu před katem a nastartuj.Pokud budou vidět stříbrné šupinky,po přidání plynu Ti to bude lítat kolem hlavy,rozpadá se Ti kat.Ty šupinky se dostávají v určitém režimu motoru do válců a pulzací se dostávají na vodítka,přidírají ventily.Řešení je výměna hlavy s katalyzátorem.Škodovka dodává celou sadu,hlava+kat+těsnění a tmely za velmi dobrou cenu.Kat je modifikovaný,ten je příčinou tohodle problému.Oprava či výměna samotné hlavy prolém neřeší....Jen posune čas do dalšího,toho samého problému.
Napsal: 29 led 2011, 12:23
od george.30
Máš naprostou pravdu. Vyndal jsem kat a vysypali se na mě šupiny.
Kat jsem vyndal abych se ještě kouknul na výfukové ventily.
Takže se 100% přidíraj.
A ta hlava stávala i s katem 14 000Kč. Ale jen do konce roku 2010!!!!
Od roku 2011 stojí 28 000Kč !!!!!
Začaly padat tak je zdražily.
Skusim to v pondělí na kulanci. Pravidelnej servis ale je to 3,5 roku starý. Tak nevim.
Napsal: 29 led 2011, 14:43
od george.30
Napsal: 29 led 2011, 15:14
od hubo44
Ano taketo vždy vysypem ked prevratim kat HTP.
Napsal: 08 bře 2011, 14:28
od jawettar
Tu sadu boleslav zdražila díky tomu že autoryzáky nakoupili sadu za 14 tis a naskladnili vsechno zvlášt a vydělaly na tom , proto to boleslav zatrhla
Napsal: 08 bře 2011, 19:27
od jericho-3
Ať jdou doprdele, celý koncern...umí hovno, dal bych je k soudu jako -Toyotu, čím víc inženýrů, tím víc blbců....Mám zákazníka, byl z toho neštastný, vzpomíná na Trabanta..co to bylo za spolehlivku..

Napsal: 08 bře 2011, 20:29
od octavia.TDI
ono staci ze konstrukci toho motoru vymysleli POLACI

jinak ty hlavy se daji porad objednat za 14tis. i s katikem jen to musi byt predschvaleny z boleslavi na kulanci
takze kdyz mate schvalenou kulanci na 50% material tak platite automaticky 7tis, za material
jinak se delaji same 1,2 12V s podpalenejma ventilama, 6V jen malo
Napsal: 08 bře 2011, 22:16
od e36power
udělej ty odměrný válce.
Napsal: 08 bře 2011, 22:17
od e36power
jericho-3 píše:Ať jdou doprdele, celý koncern...umí hovno, dal bych je k soudu jako -Toyotu, čím víc inženýrů, tím víc blbců....Mám zákazníka, byl z toho neštastný, vzpomíná na Trabanta..co to bylo za spolehlivku..

Když mluvíš otom trabantu tak si asi dovedu představit řidiče. Pro HTp je nejhorší dědkovská jízda.
Napsal: 09 bře 2011, 00:05
od jericho-3
Koncern by tu hlavu a kat měli dávat zadarmo, jen kvůli pověsti..Ale u nás se prodá škodovka jen kvůli tomu, že to je Škoda..A je pravda, že dědkovská jízda zničí vše kde není automat, a i Trabant tím dost trpěl..Ale když někdo má 20 let nějaké auto a jezdí pořád a pak si koupí nové a pořádné auto, které topí, atd. a těší se na něho a pak je pořád v servisu a nestačí na to důchod, hned si vzpomene na svůj bývalý "vůz"..Je to hanba ...