Stránka 2 z 3
Napsal: 21 úno 2012, 20:40
od pepan543
Libangova K24 ma uz sve misto.

Napsal: 21 úno 2012, 20:51
od Thomy
povidej, jak to jede, nabeh, kolik koni? jsem celej nedockavej

Napsal: 21 úno 2012, 21:01
od pepan543
jede to fakt pekne,nabeh jen race520 = 2300 ot. ,pak s hlavou 12mm uz od 1800ot. jeste musim udelat vedeni a soft,pak bude brzda

\jinak odhadem cca 170-180 hp

Napsal: 21 úno 2012, 21:03
od Thomy
na graf se budu velice těšit

těch 170-180 hp teď, nebo až po odladění?

Napsal: 21 úno 2012, 21:05
od pepan543
ted,uz se tesim az to bude komplet

Napsal: 21 úno 2012, 21:09
od Thomy
Tak sem zvědavej co se z toho vyždíme.. Kdo bude ladit?
Napsal: 21 úno 2012, 21:16
od pepan543
LibangVW
Napsal: 21 úno 2012, 21:18
od RudisTDic
Kurňa!! Vyhodim to Včko co se fláká pod kapotou a půjde obtok

..tak konečně do to někdo šel po hlavě..jinak už jsem viděl krátké video na facebooku..No kam se sere lokomotiva,jak to hulí!!!

Napsal: 21 úno 2012, 21:36
od pepan543
Napsal: 21 úno 2012, 21:38
od Thomy
hoďte link

Napsal: 21 bře 2012, 21:57
od Thomy
tak co, už to máš odladěný?

Napsal: 21 bře 2012, 22:08
od LibangVW
no nez se stihl udelat SW tak turbo lehlo takze se to tet predelava na VNT bohuzel

takze at to skusi nekdo dalsi
Napsal: 23 bře 2012, 23:33
od pepan543
Jak psal LibangVW turbo je KO,jde na radu VNT
Napsal: 18 úno 2013, 10:47
od k5ynd1
ted jsme namontovali k24 z 1.6td do 1Z motoru. jsou tam vstriky z 81kW, chip, na to jeste dodelany evry mod pres vypinac, (ten tomu snizi znatelne nastup a celkove samozrejme s vetsim mnozstvim vic turbina bere) a jeste pres dalsi vypinac vypiname ventil presuvniku vstriku -> tedy nechame predvstrik na nejvyssi hodnote. motor zacne hodne klepat, ale taky jede

jeste musime doladit tlak turba. zatim se to stihlo sotva namontovat, ted se bude ladit.... pri zhruba 4t otacek se nezvysuje moc zatah ->myslim, ze se otevre westgate. potom si myslim, ze to bude znatelne lepe brat az do max otacek.
jinak kultivovanost motoru se nijak zavratne nezmenila. samozrejme nastup turba je o neco pozdeji. pri +- 2t ot. zabere a cca 2,2t ot. uz bere jak ma. driv pri zhruba 1,8t ot.. zabere samozrejme vic nez puvodni gt1544, ta uz nam fungovala na maximum. predpokladam, ze to posleze pojede jako bmw 325tds, ktere ma mechanicke (poladene) cerpadlo a tlak cca 1,5b. bawo driv melo chip na miru -> 170ps+ a s mechanikou jede lip/vic. predpoklad na tom tdi je okolo 180ps. na 1Z vykon az az. avsak vyuziva se zridka, jinak bezny provoz. s zivotnosti snad nebude problem.
Napsal: 18 úno 2013, 13:31
od bombastiq
já mám taky k24 na mechnanice , jedný co mě sere je nástup turba mám ho vysoko , někde u 2500ot , regulaci mám zavařenou max tlak 1,5baru
musí se to hodně točit aby to jelo