Stránka 2 z 5

Napsal: 04 úno 2011, 20:22
od Pete1985
slovacek.milos píše:no v pedéčku jestli ti to točí 22O.OOO tak to máš super ;) miloš
Tak turbo mám v autě nové, to od kopeckého jsem dal z auta pryč.
Teď má najeto cca 10 000km.

Jinak k těm otáčkám, proč by mělo v PD točit méně, než třeba v klasické Oktě 66kW??

Ty otáčky vs. velikost turba má akorát vliv na přeplnění, resp. dodání určitého objemu vzduchu, nebo se pletu?

:?

Napsal: 04 úno 2011, 20:32
od slovacek.milos
že se zkouší turba až na 3OO.OOO otáček bych věděl,

ale za provozu na autě že by točili třeba 22O.OOO to jsem zatím nikde ani nečetl, jinak to ber jako pokec
já sem tam někoho nadzvednu a pak se toho hodně dovím ;) miloš

Napsal: 04 úno 2011, 20:39
od Pete1985
slovacek.milos píše:že se zkouší turba až na 3OO.OOO otáček bych věděl,

ale za provozu na autě že by točili třeba 22O.OOO to jsem zatím nikde ani nečetl, jinak to ber jako pokec
já sem tam někoho nadzvednu a pak se toho hodně dovím ;) miloš
V pohodě :D
Jinak neřekl jsem, že se v autě turbo točí při takových vysokých otáčkách. Ale že se to při nich seřizuje a toho on by asi při jeho domácích podmínkách nebyl schopen, však kde byl vzal prašule na takovou mašinu..

V autě to bude asi podstatně méně, neví někdo kolik?

Napsal: 04 úno 2011, 20:46
od Jarda S.
150 až 200 tisíc otáček

Napsal: 04 úno 2011, 20:49
od boobika
jakémsi testu smarta 0,8 cdi psali, že turbo je schopné roztočit se až na 290t. ovšem jestli je to skutečně pravda ...

Napsal: 04 úno 2011, 21:03
od Pete1985
Jarda S. píše:150 až 200 tisíc otáček
No to je celkem darda, ne?

A teď dovede si někdo představit, co to asi tak dělá, když je to nevyvážené?

Napsal: 04 úno 2011, 22:12
od bobG3
boobika píše:jakémsi testu smarta 0,8 cdi psali, že turbo je schopné roztočit se až na 290t. ovšem jestli je to skutečně pravda ...
čím menší turbo, tím víc otáček, přibližně.

Napsal: 05 úno 2011, 12:04
od Bunny.16
bobG3 píše:
boobika píše:jakémsi testu smarta 0,8 cdi psali, že turbo je schopné roztočit se až na 290t. ovšem jestli je to skutečně pravda ...
čím menší turbo, tím víc otáček, přibližně.
No u toho smarta jsem nekde cetl ze turbo dosahuje az 590 000ot./min. Ale nevim jestli to nebyl preklep, protoze to je fakt dost ;)

Napsal: 05 úno 2011, 12:42
od Rider.23
Taky mám s tímto pánem zkušenost, kámoš od něj bral repas na passata 3C2 1.9TDi 77kW, a vzpomínám si přesně na tu dřevěnou boudu u domu, ve které to kutil, turba rozházená všude možně po stole, v bordelu a taky si vzpomínám, že na můj dotaz o vyvážení a zkoušce turba odpověděl- díly jsou již vyvážený, když je kupuju, po smontování to roztočím vysavačem, ať vím, že to běží jak má (LOL) (LOL) (LOL) .... Dokonce nám to předvedl- turbo sice běželo na vysavači, ale doma v autě již nikoliv, takže se muselo znovu vymontovat a jelo se podruhá 450km na výlet (Znojmo-ta jeho prdel), pán nám turbo vyměnil za druhé (celkem bez keců), dal pětikilo slevu na cestu (ta stála tak 1000Kčx2) a na dotaz, co jako ty peníze za výměnu, který bude muset kámoš platit dvakrát, nám odpověděl, že je mu to líto, ale že tohle se stává opravdu výjimečně, že by to někdo vracel (wallbash) ... Tak to druhé už teda po montáži fungovalo, auto se ten týden prodávalo (proto se měnilo to staré turbo- sice bylo ještě funkční, ale vydávalo strašné zvuky), takže nikdo neví, jak dlouho vydrželo, nebo jestli drží třeba dodnes (příhoda z loňského léta)... Ale já bych si tam teda opravdu turbo nekoupil ;)

Napsal: 05 úno 2011, 14:41
od Andre
Na tomhle příkladu je vidět jak spravedlivě funguje ta neviditelná ruka trhu.
Několikrát do týdne mi někdo po dotazu na cenu turba argumentuje tím, že si stejnou věc koupí v Lichnově o 1/3 levněji, bohužel nemám čas nikomu vysvětlovat jak a proč - jeďte, kupte si :)

S hybridama úplně to samý, "konkurenti" nabízejí 250ti koňový turba na kterých slibovaný výkon zatím nikdo ani vzdáleně neodbrzdil (a co jsem mohl vidět, tak ani nikdy reálně odbrzdit nemůže), ale kupte si, vyzkoušejte...

Napsal: 05 úno 2011, 15:11
od Warlockvw
a kolko to vlastne toci v prevadzke na aute? :? cim vecsie turbo,tym mensie otacky nie,kvôli obvodovej rychlosti si myslim :?

Napsal: 05 úno 2011, 16:10
od Andre
Warlockvw píše:a kolko to vlastne toci v prevadzke na aute? :? cim vecsie turbo,tym mensie otacky nie,kvôli obvodovej rychlosti si myslim :?
Určitě víc, než dokážeš otestovat vysavačem :)

Záleží jak odvážného máš chiptunera, jaké netěsnosti na sacím traktu, a taky jak hodně ucpaný filtr v airboxu ;)

V běžně rozšířených řadách GT17, GT20 je to do cca 150tis ot, max efektivita kompresoru je většinou mezi 120-140tis ot.

Napsal: 06 úno 2011, 09:41
od Warlockvw
ja som minule testoval podlahu v aute s vysavacom a stalo ma to 2 eura,co som vysal spod sedacky :D

Napsal: 06 úno 2011, 15:45
od avatar
Stejne vas lidi nechapu mate tady Andreho ten vam je tu dava komplet vyvazene za sebou ma tisice turb a zakazniku..reference tu mate snad na kazdem druhem aute

ale kazdej zkousi nove a nove mrdky....


nekdy mi to pride jako narodni sport prijit mit to zdarma nebo o cca 5%-15% levneji. Nikoho dnes snad nezajima kvalita reference vsichni jdou po slevach a cenach )) a pak nadavaji. Kazdej tejden tady je dalsi a dalsi nalitlej.

Napsal: 06 úno 2011, 17:02
od jurki888
avatar píše:Stejne vas lidi nechapu mate tady Andreho ten vam je tu dava komplet vyvazene za sebou ma tisice turb a zakazniku..reference tu mate snad na kazdem druhem aute

ale kazdej zkousi nove a nove mrdky....


nekdy mi to pride jako narodni sport prijit mit to zdarma nebo o cca 5%-15% levneji. Nikoho dnes snad nezajima kvalita reference vsichni jdou po slevach a cenach )) a pak nadavaji. Kazdej tejden tady je dalsi a dalsi nalitlej.
kriza je tu :D