Stránka 2 z 2
Napsal: 01 bře 2011, 11:14
od nogis
Takhle samozřejmě ano, ale stále je to jen a jen uni. Pouze s tím rozdílem, že si můžeš být jistý, že to nepopraví motor. Bez brzdy nic víc, nic míň.
Napsal: 01 bře 2011, 14:04
od Dukes
Vici píše:Tak je uni soft a uni soft... asi bude dost rozdíl "něco co tam naleje někdo a vezme to bůh ví kde" a nebo základ od Reeshe pro daný typ motoru/auta, který je odzkoušený. pokud to pak ještě dá na brzdu, provede pak na tomto "základu" případné korekce....
bych myslel tedy
Snad to mistr vysvětlí sám lépe
A 96kW bych chipnul určitě - sériovým softem je dost zabitá

Přesně tak. V případě varianty Ekonom se do vozu nahraje otestovaný software DIESELPOWER.
V případě FULL se software odladí na míru danému vozu včetně korekcí, změření na válcové zkušebně a diagnostiky.
Napsal: 03 bře 2011, 20:38
od trafika
ale TDIFUN má cenu jinde a také je to vč.zkoušky na brzdě nebo ne?

Napsal: 03 bře 2011, 20:57
od cupra
netreba sa bat chipu na passate...ja som mal prednedavnom 180 hp a 430 nm na seriovych komponentoch a drzalo rok a pol bez poruchy...

Napsal: 05 bře 2011, 09:53
od kuba4you
trafika píše:ale TDIFUN má cenu jinde a také je to vč.zkoušky na brzdě nebo ne?

ano je tam i brzda
Napsal: 05 bře 2011, 16:52
od vonox
Hoj lidi, napísu to sem at nezakladam novej ... mam superba 96kw a taky premyslim o chipu .. vyplati se tam delat jeste neco ? treba vstriky ? je to daily auto takze zadny extremy nechci a kdyz to bude pekne kourit kdyz se tomu nalozi mi nevadí

diky za tipy rady

Napsal: 06 bře 2011, 18:43
od Spagre
Ahoj,
včera jsem si nechal chipnout pšíka kombi 96kw na nějakých 122 a víc bych už ani snad nechtěl

Mám to hlavně na předjetí a když šlápnu při předjíždění z devadesáti na plyn, tak tam je po předjetí 130, tudíž řidiči co nepotřebuje sportovat myslím stačí bohatě jen ten chip
