laurin.clement píše:Mě to podle VAGU píše 115-125 podle teploty motoru a je to dělaný podle přípravků.V tom Visu asi bude nějaká chyba.Nastavovat předvstřik u PD nejde,pokud ho budeš nastavovat tak si s největší pravděpodobností rozhodíš celý nastavení.Já bych to tak nechal,stejně s tím nic neuděláš.
Díky, těch 125 je OK, už jsem spokojenej

Konečně jsem ty hodnoty našel a kupodivu na nejlogičtějším místě: v lbl souboru pro VAG-COM. Je tam toto:
;Measuring block 000 data at idle, engine warm, coolant >=80°C
;0,1-Engine Speed................;39-43(820-900 rpm)
;0,2-Start of Injection...........;124-134(1°BTDC-2.5°ATDC)
;0,3-Trottle Position..............;0(0%)
;0,4-Injection Quantity..........;11-40(3.0-11.0 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press..;90-108(910-1110mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure.....;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp.....;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature...........;85-170 (20-80°C)
;0,10-Air Mass(EGR on)..........;70-126(230-420 mg/H)
;EGR is switched off after approx. 2 min. of idle (>2min, restart eng. or blip)
;
;Measuring block 000 data at full load, 3rd gear, temp 80°C, at 3000 rpm
;0,1-Engine Speed.................;136-150(2850-3150 rpm)
;0,2-Start of Injection............;63-53(20°BTDC-23°BTDC)
;0,3-Trottle Position...............;255(100%)
;0,4-Injection Quantity...........;160-172(44-47 mg/H)
;0;5-Manifold Absolute Press..;197-215(2000-2200mbar)
;0,6-Atmospheric Pressure.....;183-223(910-1110mbar)
;0,7-Engine Coolant Temp......;80-35(80-110°C)
;0,8-Intake Manifold Temp......;189-51(5-100°C)
;0,9-Fuel Temperature...........;85-201(20-102°C)
;0,10-Air Mass.......................;245-255(820-850 mg/H)