Pája 19 píše:
S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Takze mi prislo info od cloveka z ebay.uk co ten BA predava - je to ako som sa obaval - LUK
Misík píše:Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.
Turbo pracuje s mensim tlakom (1,6bar - predtym 1,65bar), pritom je vyssi vykon aj lepsi krutiaci moment... keby dvojhmota dovolila, dalo by sa ist s krutiacim momentom este vyssie... mozno vo vyssich otackach sa to necha viac nafuknut, uvidime co z toho BH este vydoji
