Stránka 2 z 7

Napsal: 05 bře 2011, 20:13
od cupra
subz3ro_tdi píše:038105266BB a 038105266BA ... aky je medzi nimi rozdiel?
Cupra mal kedysi na Leone zosilneny zotrvak zo Sharanu, ja som v ETKE nasiel iba ten BA, udajne by mal byt pre 130 a 150PS verziu, zatial co BB pre slabsie... Na vsetkych ostatnych koncernovych 1.9TDI sa daval BB resp. AG. Na eBayi to ponuka chlap z Anglicka, tak nad tym uvazujem... otazka je ci to bude stacit, mate to niekto vyskusane (okrem Jozefa ktory si to moc dlho neuzil) :)
opytam sa ti toho kamosa co mi ho vtedy zohnal,co to bolo vlastne zac... ;)

Napsal: 05 bře 2011, 21:01
od dolar100
Ecoracer s tým katom pekne, brutal spodok (noteeth)

Napsal: 06 bře 2011, 08:49
od brankar30
krasne...gratulujem...no ta rezerva je tam este urcite dost velka... :worthy:

Napsal: 06 bře 2011, 10:46
od Branislav Farkaš
Nábeh turba veľmi luxusný, aj keď predošlý graf nemal konkurenciu, čo sa týka priebehu, 360 Nm v 4000 ot. bolo na rotačku fakt super. Som zvedavý, čo sa podarí majstrovi vydojiť z mojej :D

Napsal: 06 bře 2011, 10:53
od Pája 19
subz3ro_tdi píše:038105266BB a 038105266BA ... aky je medzi nimi rozdiel?
Cupra mal kedysi na Leone zosilneny zotrvak zo Sharanu, ja som v ETKE nasiel iba ten BA, udajne by mal byt pre 130 a 150PS verziu, zatial co BB pre slabsie... Na vsetkych ostatnych koncernovych 1.9TDI sa daval BB resp. AG. Na eBayi to ponuka chlap z Anglicka, tak nad tym uvazujem... otazka je ci to bude stacit, mate to niekto vyskusane (okrem Jozefa ktory si to moc dlho neuzil) :)
S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...

Napsal: 06 bře 2011, 11:44
od subz3ro_tdi
Branislav Farkaš píše:Nábeh turba veľmi luxusný, aj keď predošlý graf nemal konkurenciu, čo sa týka priebehu, 360 Nm v 4000 ot. bolo na rotačku fakt super. Som zvedavý, čo sa podarí majstrovi vydojiť z mojej :D
Tak ono bez tej korekcie podla teploty nasavaneho vzduchu by tam predtym 360Nm v 4000ot. asi nebolo (aj ked KAT a papierak mohli urobit svoje), kazdopadne ten krutak naspodu sa kvoli dvojhmote buduci tyzden uberie, uvidime co to urobi s priebehom vo vyssich otackach, mozno BH ukecam nech prida aj trochu gumidzusu a bude tam regulernych a nespochybnitelnych 2xx PS nekorigovany vykon s GT1749 turbom :)
Pája 19 píše:Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Toto je novy kus... ale ten bordel co to na moment urobi mi vadi, kazi to dojem z vykonu :(

Napsal: 06 bře 2011, 15:37
od BH motor
TDIfun píše:
subz3ro_tdi píše:@Ladas,sh.w,Marek77: je to fajn, priebeh myslim ze na TDI-VP ukazkovy, je tam este rezerva na turbe, ten krutiaci moment mohol by este lepsi, zial, uz takto je to za limitom pre SACHS dvojhmotovy zotrvak (isiel cez tyzden uplne novy), takze sa bude musiet v kritickych otackach asi ubrat, zatial ma ziadna ina alternativa nenapada, jednohmotu uz nechcem :roll:

@Jim: ani nie, vykonovo je to zhruba to iste co pred rokom, ked to bolo bez katalyzatora a s KN vlozkou filtra a predchadzajucej generacii GT1749 hybrida, akurat vtedy bolo meranie na MAHA robene s korekciami podla teploty, tentokrat je to bez korekcii... Priebeh vykonu je samozrejme uplne iny...
Rezerva tam je a dost velka, ale ja to mam radsej s rezervou :)
porad mas korekce jinak by polozka korigovany vykon byla prazdna...
Zasa si chytry ako keby si mal doma mahu. Teplomer com nemal vo filtri vzduchu ale vysel v tej zime na haciku pri brzde. preto je korigovany vykon skoro identicky s nekorigovanym....

Napsal: 06 bře 2011, 15:41
od BH motor
Branislav Farkaš píše:Nábeh turba veľmi luxusný, aj keď predošlý graf nemal konkurenciu, čo sa týka priebehu, 360 Nm v 4000 ot. bolo na rotačku fakt super. Som zvedavý, čo sa podarí majstrovi vydojiť z mojej :D
kolko bude panko chciet. len aby sme nepodojili motor. (noteeth) . Predsa uz ma toho viac za sebou ako pred sebou...

Napsal: 06 bře 2011, 15:57
od brankar30
BH motor píše:
Branislav Farkaš píše:Nábeh turba veľmi luxusný, aj keď predošlý graf nemal konkurenciu, čo sa týka priebehu, 360 Nm v 4000 ot. bolo na rotačku fakt super. Som zvedavý, čo sa podarí majstrovi vydojiť z mojej :D
kolko bude panko chciet. len aby sme nepodojili motor. (noteeth) . Predsa uz ma toho viac za sebou ako pred sebou...
ty vies cloveka potesit... (noteeth)

Napsal: 07 bře 2011, 10:47
od Branislav Farkaš
BH motor píše:
Branislav Farkaš píše:Nábeh turba veľmi luxusný, aj keď predošlý graf nemal konkurenciu, čo sa týka priebehu, 360 Nm v 4000 ot. bolo na rotačku fakt super. Som zvedavý, čo sa podarí majstrovi vydojiť z mojej :D
kolko bude panko chciet. len aby sme nepodojili motor. (noteeth) . Predsa uz ma toho viac za sebou ako pred sebou...
Vieš, že ja som za každú srandu, prinajhoršom mi zarezervuj záložný agregát :D viac ako 220 PS a 450 Nm nechcem :o PS: v piatok prídem strýčko, dohodni sústružníka (noteeth)

Napsal: 07 bře 2011, 14:03
od subz3ro_tdi
Brano, len mi ho v piatok nenaser, minimalne nie tak aby sa z toho do soboty nevyspal :roll: :D

Napsal: 07 bře 2011, 15:01
od BH motor
:prc: (noteeth)

Napsal: 07 bře 2011, 19:04
od Misík
Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.Podobny priebeh ako tu: http://www.dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=72758

Napsal: 08 bře 2011, 08:51
od subz3ro_tdi
Pája 19 píše: S těma setrvákama je to tak jak píšeš. BA je pro 130 a 150ps Sharana a ostatní autobusy 130 a 150. Na druhou stranu se dával i do Bory 85kw, nebo Golfa 74kw 4x4, 85kw 4x2 i 4x4 nebo do Octy 74kw 4x4.
A naopak BB se montoval třeba do Cupry R tdi , která má 118kw, nebo do Leona ARL, Toleda ARL, Golfa ARL, Sharana 2,0Tdi, verze 4x4 nevyjímaje...
Takže těžko říct, kterej z nich je zesílenej. Jo a spojky ode mne berou majitelé obou typů setrvačníků zhruba stejně. Odchází obojí...
Takze mi prislo info od cloveka z ebay.uk co ten BA predava - je to ako som sa obaval - LUK :roll:
Misík píše:Musim povedat ze toto je ukazkova uprava od Pana BH klobuk dole.A ja som si porovnal priebeh vykonu s tym starsim turbom a softom a urcite to je ovela lepsie.
Turbo pracuje s mensim tlakom (1,6bar - predtym 1,65bar), pritom je vyssi vykon aj lepsi krutiaci moment... keby dvojhmota dovolila, dalo by sa ist s krutiacim momentom este vyssie... mozno vo vyssich otackach sa to necha viac nafuknut, uvidime co z toho BH este vydoji ;)

Napsal: 08 bře 2011, 10:18
od Branislav Farkaš
subz3ro_tdi píše:Brano, len mi ho v piatok nenaser, minimalne nie tak aby sa z toho do soboty nevyspal :roll: :D
Ja som ho ešte ani raz nenasral :roll: , ale vieš ako to je s ujkom, keď zúri tak zúri (wallbash) :D