Napsal: 25 bře 2011, 09:54
jo ono taky záleží jaká míš podvozek. na sérii O1RS tlumiče asi trochu po smrti, to bylo v pohodě...
jenže třeba s HPčkama to už asi nebude úplně měké...
jenže třeba s HPčkama to už asi nebude úplně měké...
Auta, auta, auta..
http://dieselpower.cz/forum/
tak zas taková hrůza to nejni.... s RS sedákama teda aspoňRider.23 píše:
Teda nechci ti kazit iluze, ale to se v jedničkové octávii nedá ani na patnáctkách... Já po 400km v tahu už nevím jak mám sedět, a po 1.000km už sem vysloveně rád, že to mám za sebou... To už mi přijde pohodlnější ta naše Arosa, v té sem ujel 1650km prakticky v kuse (v půlce cesty hodina spánku) a nebyl sem z toho tak zničenej, jako z té octy po poloviční cestě
... Ale možno, že to bě vyhovuje a sedí se ti v ní dobře
...
Jinak zlatý BMW 3- v tem bych jel na konec světa, z auta sem vylezl vždycky až když nebyla nafta, nebo byla akutní potřeba ulevit močovému měchýři... Nejvíc sem s tím ujel 650km v kuse bez vystoupení (došla nafta) a byl sem taky čerstvej, že sem zbylých 450km dojel už vtahu, mazec
... To o O1 nemohu říct ani vzdáleně
... No ale nebudem zasírat inzerci, páč zas dostanem zjebáka, že máme žvanit někde jinde Příští týden tam už snad budou HP-ečka, tak uvidímeVici píše:jo ono taky záleží jaká míš podvozek. na sérii O1RS tlumiče asi trochu po smrti, to bylo v pohodě...
jenže třeba s HPčkama to už asi nebude úplně měké...