Stránka 2 z 3
Napsal: 19 lis 2015, 01:27
od jipi
Zatial 380nm v 2000ot staci , v podstate je to lepsie na ceste ako so 470nm ( vid grafy) s prednym nahonom, ale spodok este doladim

Napsal: 19 lis 2015, 09:52
od tantor-bn
Tak paraa ! Nemas nejake video 0-200? Na budikoch?
Napsal: 19 lis 2015, 10:52
od toefuk
ty by si chcel mat hned 600Nm v 2000rpm? to si na 4 hrnceku nejak neviem predstavit
Napsal: 19 lis 2015, 12:03
od tantor-bn
Noo...chcel

ale nato nemyslim. Len narazam na REA a VKLR Ze taky nabeh spravis aj s podylakom a VK. nie nahofou?
Napsal: 19 lis 2015, 14:58
od jipi
Tantor : ku grafu nieje napisane ze to je naladene na max a pod. Auto bolo zlozene 3 dni a hlavne sa testovala redukcia na REA, takze tu nebol ciel vyladit to na max. Neboj sa priestoru na zvysovanie tam este je

Napsal: 19 lis 2015, 16:53
od BH motor
tantor-bn píše:V ziadnom pripade nechcem byt za rypača. Ale REA, VKLR a takyto nabeh? Na ceste to je snad lepšie.
No zasa nechcem rypat ja. a čo by si chcel ? plochy nábeh ako na 3,0 tdi ? viem to urobiť aj tak . Len všetko je riešene na to aby sa na aure dalo urobiť tak cca 100000km aby si nemusel vymeniť asi 3457 krát spojkovú lamelu. je to riešené na každodenne jazdenie po meste a eliminovanou dymivosťou. zosekal som to na nástupe zámerne. s rea viem urobiť čokoľvek a na akejkoľvek jednotke a na akomkoľvek rea. ale takto sa mi to páči a nie je zaťažovaný mechanizmus auta ako celku . a podtlakom nespravis to celkove spravanie a odozvu ako s rea aj ked graf bude podobny
Napsal: 19 lis 2015, 18:16
od BH motor
A ešte jedna nemenej dôležitá vec , turno ako také nie je určené na prevádzku na motore 1,9 tdi. čiže pri vysokom tlaku a nízkom objeme vzduchu sa môže / a ja sa objavilo/ surge efekt. na to aby sa to odstránilo sa bude musieť zasiahnuť do konštrukcie turboduchadla. turbo pracuje os 1500 rpm od malého zaťaženia , len na brzde som to nemeral s maximálnym zaťažením. keď to bude doriešene tak dáme / Maťo da/ do tohto vlákna. Len pre zvedavcou EMP je ok.

Napsal: 19 lis 2015, 21:53
od tantor-bn
Nasne ja som len naražal naten nabeh. Aka tam je spojka vlastne?
Napsal: 19 lis 2015, 21:58
od jipi
Sachs race + seria dvojhmota
Napsal: 20 lis 2015, 00:42
od tantor-bn
Lamela aj pritlak je race?
Dvojhmota sa dodava iba original. Ak si vsimnes na darkside vseliake kity tak dvojhmota ma origo cislo. Cize asi sa ani nevyraba sportova...
Napsal: 20 lis 2015, 09:01
od jipi
Lamela organika do 550nm , sachs race Pritlacak
Napsal: 11 kvě 2016, 23:05
od miroo
co stal ten prevodnik na el. regulaciu ak sa mozem spytat?
Napsal: 12 kvě 2016, 08:58
od Forest
miroo píše:co stal ten prevodnik na el. regulaciu ak sa mozem spytat?
Co je mi znamo, tak Branova cena je 6500CZK / ~240€ fix a kdo stale jeste nepochopil, ze REA s podtlakem u vetsich turbodmychadel (1749+) ani nelze srovnavat, tak by mel konecne "slezt ze stromu".
Napsal: 12 kvě 2016, 18:21
od toefuk
Relax and
Enjoy vacuum
Actuator
neviete co hovorite, wastegate 4 ever

Napsal: 13 kvě 2016, 12:54
od Forest
toefuk píše:Relax and
Enjoy vacuum
Actuator
neviete co hovorite, wastegate 4 ever

Jasny, slona slozis mozna i palici, ... ale ja bych radeji pouzil kulovnici.
Wastegate je dobre reseni, paklize je splneno alespon jedno pravidlo z nasledujicich (mozna je jich vice ale uvadim ty zakladni):
1) clovek nepotrebuje siroke spektrum otacek s ostrou odezvou na pridani plynu
2) neni-li tento jedinym zpusobem regulace turbodmychadla
3) je-li soucasti vicestupnoveho systemu preplnovani
Jinak je to stary prezitek, ostatne to je duvod, proc je u Porsche VNT turbo a proc je soucasti noveho motoru 1,5 TSI.