Stránka 2 z 3

Napsal: 22 čer 2011, 07:20
od Honza Kolář
neříkám, že to v ničem není, ale asi nejpodezřelejší se mi jeví třměn, ale nevím co bych na něm měl hledat, když vše vypadá OK, nepoškozené, nezarezlé, čisté, vše co má chodit tak chodí....
O víkendu to znova rozházím na poslední pokus a když to nepůjde, vyhodím třměn.

Napsal: 22 čer 2011, 08:09
od DOLPH
vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.

Napsal: 22 čer 2011, 11:36
od Huml
samostatně můžou čepy klidně chodit, nasaď to bez desek, dotáhni třmen a zkus jestli s ním jde lehce hýbat do stran a jestli se na těch čepech neseká, pokud bude chodit volně zkusit lehce šlápnout na brzdu a pak povolit, musí být vidět jak pístek vyjede a pak se o kousek vrátí

Napsal: 22 čer 2011, 11:49
od slovacek.milos
DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl

Napsal: 22 čer 2011, 12:29
od DOLPH
slovacek.milos píše:
DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl


a nebo ucpaný odvzdušňovák :-D

Napsal: 22 čer 2011, 14:48
od slovacek.milos
DOLPH píše:
slovacek.milos píše:
DOLPH píše:vyměň hadičku-ta je za pár korun,někdy se stává,že nepustí kapalinu zpět(i když to se stávalo hlavně na starých francouzích)

ale 90% dávám tomu třmenu,je to poměrně častá závada.
ta hadička to se stává na všech značkách, já povolím odvzdušnovák a musí jít kap kap kap, když nekape jen slzí je to hadička zatím jsem se nesekl


a nebo ucpaný odvzdušňovák :-D
no tak když ti nekape tak ho vyšroubuju pokud to děláš to je už normální ;)

Napsal: 22 čer 2011, 21:24
od fero
Špinavý prstenec,akoby hliníkova korózia na piestiku pod gumenou prachovkou.Existuje opravná sada:piestik,prachovka,tesniaci krúžok.

Napsal: 23 čer 2011, 19:00
od Honza Kolář
mam koupenou opravnou sadu, v sobotu na to vletim, dnes jsem zkoušel jak na čepech chodí třměn ajestli se neseká a bylo to ok. Dam vedet o vikendu jak to dopadlo. Asi jeste pořídím i tu hadičku...

Napsal: 07 úno 2012, 20:42
od p.strilka
Honza Kolář píše:mam koupenou opravnou sadu, v sobotu na to vletim, dnes jsem zkoušel jak na čepech chodí třměn ajestli se neseká a bylo to ok. Dam vedet o vikendu jak to dopadlo. Asi jeste pořídím i tu hadičku...
Tak jak to dopadlo mám ten samí problém. Jen s tím rozdílem že jsem vyměnil celý třmen.

Díky

Napsal: 07 úno 2012, 21:29
od Honza Kolář
třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.

Napsal: 07 úno 2012, 23:46
od p.strilka
Honza Kolář píše:třmeny jsem pomocí opravné sady zrepasoval a je po problému. Nakonec jsem i našel, v čem to bylo. Ovládací páčka ručky se nevracela úplně zpět, ale od dorazu zůstala asi 2 mm. Ačkoliv je to neznatelné, ručka byla přitažená a tím to probržďovalo. Hlavní problém byl v tom čepu ovladače ručky. Ten nechodil úplně lehounce. Asi koroze hliníku, ten nabyl a čep v díře přitáhl. Bylo to opravdu neznatelné, ale bylo to tak. Zkoušel jsem ještě jezdit s vypřaženou ručkou naklepanou na doraz (před opravou) a problém byl pryč.
Sakra, tak to bude jiný problém, mě ručka jde až na doraz, pro jistotu jsem jí odpojil a opravdu je pořád páka na doraz. Třmen je nový originál. Starý třmen jsem zkoušel a funguje, takže nemyslím že by byl problém v třmenu, Zítra zkusím ještě hadičku k třmenu.

Díky

Napsal: 15 dub 2012, 08:43
od danikd
Prosim prosim o info jhak to dopadlo, mam ten samy problem, mam tedy jeste ESP, ale tim to neni ... jinak je vse nove :( Diky Dan

Napsal: 15 dub 2012, 09:10
od losfazeros
mně na caddy II loni pořád brzdilo přední pravý kolo, třmen sem rozebral vyčistil, poté šla nová hadice, potom i trubka a nakonec, světe div se byl vhajzlu hlavní brzdovej válec (LOL) od tý doby pokoj,ale to je stará vrána-1997 bez abs

Napsal: 18 dub 2012, 19:37
od danikd
Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan

PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?

Napsal: 18 dub 2012, 21:43
od dhfool
danikd píše:Tak vcera jsme vsechno vzadu na levem rozdelali, zkontrolovali, vycistili, proste vsechno chodi ... Jen jsem si pak vsimnul ze desticky ( zimmerman ) jsou do cca 1/3 odlepene od sveho kovoveho zakladu a ten kraj se mirne odchlipuje ( mezera cca 0,5-0,7 mm), zajeli jsme rychle pro nove - Ferodo Premier, jine nemeli... Vymena, pak jsem s tim jel a vse se zdalo OK, dnes rano take, odpoledne take to kolo extremne nehralo ... Drive se na tom nedala udrzet ruka, ted to je vlahe ...
Jen proste to lefve kolo - kotouc je teplejsi nez to prave, i ted ... opravdu uz nevim co s tim muze byt...
Muze byt zavdusnene ESP ?
Mam ho totiz nedavno dodelavane, nicmene dle diag bez chyby a test funkcni ...
A hlavne to auto pribrzdovalo i bez zapnuteho zapalovani a tlak v systemu nedrzelo ...
Mohl se tim prehrivanim ( 2x se z toho az hulilo ) poskodit nejak trmen?
Jinak je vzdadu na brzde vse mimo drzaku trmenu nove, drzak je vycisten a poradne namazan ...
Nemuze se ted ten kotoux hrat, protoze uz je prepaleny a zmenila se jeho vnitrni struktura ?
Diky moc za rady, fakt uz jsem z toho nestastny ...
Dan

PS : Nemuze to delat ten hlavni brzdovy valec ?
Co všechno tam máš nové. Konkrétně.