Stránka 2 z 3

agb

Napsal: 15 led 2008, 22:18
od lapsho
Bavime sa o tom,ze vsetko ostalo povodne zo 66kW Octavie jedine co nejaky picus vlozil RJ do auta. Pri kupe vravel, ze je chipovane a kedze som nemal pri sebe VAG tak som nemal moznost zistit oznacenie RJ a softwaru a,ze len bola vymenena jednotka.Po zisteni mi tvrdil,ze je to kvoli zvyseniu vykonu. No to sotva. Takze jednoznacne vravis,ze tento 66kW s 81kW RJ nema vykon ani ako 66kW ??? takze davkovanie nafty, casovanie,regulacia tam vobec nemaju optimalny chod ako 66kW motor s povodnou RJ? Lebo skutocne to auto ide mizerne rovina alebo stupanie.

Napsal: 15 led 2008, 23:18
od Kornout
Přesně tak, hoď tam origo jednotku a bude to OK. Z hlavy nevím, ve kterém roce se tyto motory, co máš ty dělaly, ale tuším, že je to ještě stará neflashovací jednotka, ty se hůř sháněj a jsou dražší. Takže se možná oplatí si nechat dát do té co máš teď origo soft k motoru a nebo, což by bylo asi nejefektivnější, rovnou udělat chip.

Napsal: 15 led 2008, 23:22
od lapsho
Kornout píše:Přesně tak, hoď tam origo jednotku a bude to OK. Z hlavy nevím, ve kterém roce se tyto motory, co máš ty dělaly, ale tuším, že je to ještě stará neflashovací jednotka, ty se hůř sháněj a jsou dražší. Takže se možná oplatí si nechat dát do té co máš teď origo soft k motoru a nebo, což by bylo asi nejefektivnější, rovnou udělat chip.
r.v.je 2003-2004 takze by tam mali byt 038906012HA podla jedneho udaju sa od 08/04 montuju do octavii .................HA. HC je pre 81kW tu mam ja v aute.

Napsal: 15 led 2008, 23:56
od Huml
tak k tomu dej nový trysky a je to, se sprint 764, budeš mít asi 125k, trysky ze 66kW motoru na jednotce z 81kW, to je utrpení, už jsem s takovým autem taky přišel do styku

alofv

Napsal: 16 led 2008, 00:49
od lapsho
vymenou trysiek sa to zlepsi alebo ako sa zlepsi cely proces v motore? pozeram ze 764 su pre 110kW a 520 pre 81kW.

Napsal: 16 led 2008, 10:05
od Marek77
Úplně optimální by bylo osadit trysky Sprint764 jak píše Huml a následně odladit SW podle konkrétního chování motoru.

Máš bohužel problém, že máš na mašině jednotku z 81kW v kombinaci s tryskami 66kW - to k sobě nejde.

Napsal: 16 led 2008, 21:29
od Huml
ten soft by ani řešit nemusel, opravdu by stačily jen ty sprint 764 a proti tomu jak to asi teď nejede to bude po výměně raketa

Napsal: 16 led 2008, 21:38
od lubomt
[quote="scream"]BHmotor: nechci rejpat, ale ty soutěžís o nejvetší počet příspěvků za nejkratší čas? když opomenu hodnotu tech příspěvků, která vetšinou neni valná.

No prave som si pozrel príspevky BH motor a tvoje-SCREAM. Myslim ze si trochu strelil capa,pozri sa na historiu tvojich a jeho a zamysli sa,kto dal viac odbornejsich prispevkov. NO COMENT

abc

Napsal: 17 led 2008, 00:02
od lapsho
Je asi blbe sa pytat ci spotreba klesne ked tam vlozim trysky. Turbu to moze nejako ukratit zivostnost?

Napsal: 17 led 2008, 00:06
od Huml
může to být s podivem, ale je možný, že spotřeba klesne, turbu výměna trysek nijak neublíží, bude tlačit pořád stejnej tlak

Napsal: 17 led 2008, 00:21
od lapsho
Ja mam spotrebu v meste 8l a kamos so Superbom 96kW o malo mensiu. Rozdiel vo vykone sa je asi zbytocne popisovat. Ide to proste hruza. Furt tlacim a tlacim do pedalu...

Napsal: 17 led 2008, 09:46
od jordee_23
lapsho píše:Ja mam spotrebu v meste 8l a kamos so Superbom 96kW o malo mensiu. Rozdiel vo vykone sa je asi zbytocne popisovat. Ide to proste hruza. Furt tlacim a tlacim do pedalu...
tak spotreba Ti urcite klesne z tych 8. zalezi jak budes jazdit.

Napsal: 17 led 2008, 15:36
od lapsho
Vie mi nikto zo Slovenska povedat kde sa daju zohnat PP764 trysky? Skusal som hladal a nenaslo nic len v Cechach powerdiesel.cz .

Napsal: 17 led 2008, 18:24
od Slavkov
Myslím si, že BH motor (zde na fóru) by mohl mít. :)
Nebo pokud to máš blíž do Brna, tak Huml.

Napsal: 18 led 2008, 17:38
od lapsho
Zdravim Vas. Ako som uz pisal rozmyslam nad tymi tryskami Sprint 764 alebo PP764. Nahodne som si prezeral stranku diesepower.cz konktretne
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 4&setup=10
a pise,ze Cena od : 6000 Kč (7140 včetně DPH)

Úprava pro 90hp tdi motor koncernu VW. Výměna turbodmychadla s regulací obtokem za turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek.

Úprava vhodná pro vozidla, která mají instalován "starší" systém regulace turbodmychadla obtokem. Jedná se o TDI motory 66kW/90hp.

Některé novější modely těchto motorů, především novější platforma Golf4/Octavia, již mají instalována turba s variabilní geometrií (Motory s kódem ALH). Ja mam motor s oznacenim ALH č.m. 926992 a mam 66kW r.v.2003 takze mam turbo s variabilnymi lopatkami? Teraz som uplne asi mimo