Stránka 2 z 4
Napsal: 22 črc 2011, 07:51
od firefighter1
DPF je zaplneny na 15%, volnobeh bez klimy 0,6 a s klimou 1,0.
Napsal: 22 črc 2011, 07:52
od vilik
Klidně by to mohl být termostat. Pokud bude vykazovat nízkou teplotu, ŘJ bude dávat víc nafty = vyšší spotřeba
Zkontroluj, nebo si nech zkontrolovat předvstřik. Ovšem nespoléhej na měrky. Vím o několika případech, včetně mého, kdy rozvody postavené na měrkách měly špatný předvstřik. Srovnal jsem to pomocí VAGu a spotřeba klesla o 1 litr. Jak na to najdeš tady.
Pneu na spotřebu mají vliv, i když ne tak razantní. Tenhle rozměr osobně jsem foukal na 3,5 P a 3,2 Z. Pokud jsem dal míň, cítíl jsem, že to není ono. Zkrátka měly větší valivý odpor. Stačilo na známém úseku vyhodit kvalt a dojel jsem méně než na původních 15. A navíc se blbě sjížděly. Po návratu k původním 15 spotřeba klesla.
V každém případě nespoléhej na palubák, ale na klasiku z plné do plné nádrže.
Napsal: 22 črc 2011, 08:14
od firefighter1
Ako sa kontroluje predvstrik na PD???
Napsal: 22 črc 2011, 08:17
od Tomas.cz
Motorová jednotka, měřené hodnoty, kanál 4, pole č. 4, ideálně aby tam bylo 0
Napsal: 22 črc 2011, 09:02
od firefighter1
A ak tam nula nebude? Treba pootocit cerpadlom, alebo ako?
Napsal: 22 črc 2011, 09:37
od MirekX
pootočit vačkou
Napsal: 22 črc 2011, 17:01
od firefighter1
Takze je tam nula- predvstrik ok. DPF je na 15% zaplneny- takze asi tiez ok. Ale cez vag pise, ze teplota motora je vzdy medzi 85,5 a 86,5 C. Nie je to malo? Nebude to predsa termostatom?
Napsal: 22 črc 2011, 17:33
od firefighter1
Oprava, ten predvstrik nie je ok. je tam zaporna hodnota a dosť vysoká, myslím že až -3,2.... Takže asi bude treba pootočiť vačku.... Ale vymením aj termostat- ta teplota 86 C sa mi nejako nezda......
Napsal: 22 črc 2011, 18:07
od MirekX
ten termostat nech, nebo kolik by jsi chtěl teplotu? 86 je naprosto ideální, jestli se zahřívá dobře tak není důvod ho měnit
Napsal: 22 črc 2011, 18:17
od scharan2000
a ja mam zase hodnotu +2.9,je to moc??
Napsal: 22 črc 2011, 18:26
od firefighter1
Asi ano, že vraj ma byť nula, max.0,5. Čím väčšia hodnota do mínusu, tým stúpa spotreba. Do plusu neviem....
Napsal: 22 črc 2011, 18:32
od vilik
Přesně tak. Ideál je nula, ale je to moc citlivé, takže někde kolem nuly, co nejblíže. A protože se hodnota bude časem přesouvat do záporné hodnoty, nevadí, když se nastaví +0,3 - +0,5.
Napsal: 22 črc 2011, 18:35
od scharan2000
super chalani takze to treba posunut.Dakujem a spotrebu mam tiez vyssiu.a rozvody su na nule.
Napsal: 27 črc 2011, 09:14
od firefighter1
Ešte jedna otázka. Po uvolnení tých 3 skrutiek a pootočení vačky (bez uvolnenia hlavnej matice vačkového kolesa) je potrebné urobiť aj nastavenie rozvodov alebo nie? Typujem že nie, len si chcem byť istý.... Ďakujem
Napsal: 27 črc 2011, 18:54
od firefighter1
Haloooo