vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

novy VB na leona 1M neco kolem 15k .... kdyz jsme u toho repas vs nove ...co se vsechno meni pri repasu? celej stred s loziskem a vrtulkama a zustane jen obal? obalu se muze neco stat? nejak se " vychodit" jako ze uz nedava takovou kompresi jako nove? protoze jestli ne :D tak v podstate repas pri vymene celeho stredu = nove turbo :?
1.9 tdi ASV 81kw - sold
2.0 tdi AZV 100kw
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

ložiska i vrtule nové, ale asi už ne z orig dílů ale druhovýroba (?)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

když pomineme ostatní, mám pocit že Garrett náhradní díly pro tato turba nedodává... (?)
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

tak to jsme pěkně stihli (LOL)
Uživatelský avatar
tomino
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 22 lis 2006, 21:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Olomoucký kraj

Příspěvek od tomino »

druhovyroba je horsi jak od garrettu nebo je to kvalitou srovnatelny?
1.9 tdi ASV 81kw - sold
2.0 tdi AZV 100kw
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Ako je to jedno, odicialne garet nedodava ND na VGT turba. tot vsojo. Spustu veci sa da ale pouzit z obycajnych turb. A ta hadica sa moze lisit podla dtoho ci to VB je z Euro3 alebo Euro4. Euro4 ma ten ochladzovac spalin a bajonet ma vyvedeny dole. Euro3 nema chladic spalin a bajonet na vyvedeny na stranu. Takze je potrebne zohnat spravnu hadicu. Pouzitim redukcie sa ta obycajna hadica uz nejako prisposobit da.
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

takze je lepsie kupit ogiro VB ako davat repas ...dik.. :D
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Nerozumies ze nieje VB ako VB. Vsetko je rovnake no podla emisnej normy sa moze lisit vytlakom z kompresora. Bud ma bajonet do starny alebo dole. Iba tolko
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

netreba zabudat ze existuje aj V-B (ci uz nove, alebo repas)... tam uz je ta kvalita vskutku individualna :D
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

subz3ro_tdi píše:netreba zabudat ze existuje aj V-B (ci uz nove, alebo repas)... tam uz je ta kvalita vskutku individualna :D
čo máš na mysli Stano, čínu????
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
puci
Aktivista
Příspěvky: 1194
Registrován: 26 říj 2008, 19:18
Odpovědi: 0
Bydliště: poprad

Příspěvek od puci »

Ja osobne by som išiel do nového a dal prevážiť, pokiaľ sú na to financie. Repasi, čo som videl, stáli všetky za hovno, (možno som mal šťastie), zle ponastavované červíky, vybehané rýhy od vgt a pod.

proste raz je to stará súčiastka a často zle repasovaná.
bývalka OI, ALH, ex taxík, 433 000, egr+kat off, PP764, GT1749VA, výfuck 63,5mm, FMIC, soft Profituning, 312x25 mm+232x9 mm, TT puky, bilstein B4, jednohmota+HDS, 167 PS/340NM
aktuálne šrotik po k...tovi Seat Alhambra AUY
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

já si teda nestěžuju, repas od andreho, už asi 3rokem a stále v supr stavu.
nové prej už maj distnační kroužek (jako VA) a ten se časem zkroutí a zadrhne regulaci, prej. staré VB to neměli, jednolité
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

puci píše:čo máš na mysli Stano, čínu????
myslim VB diely vo V obale ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
VirusNo5
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 12 kvě 2010, 08:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od VirusNo5 »

prosim vas a ked chcem do svojej octavy dat turbo z 96kw , tak je tam taka ista redukcia na tu hadicu ako z VB ? popripade kupil by som, kto ma na predaj? diik ;)
OCTAVIA BLACK 66kw ALH ´01 facelift + FB764 + VA+ chip , ERG,KAT,MAF OFF :)
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2166
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

pokud je v repasovaném turbu vše vyměněno , náležitě vyváženo , seřízená plechovka na mašině , funguje a má životnost min. jako nové
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“