novy VB na leona 1M neco kolem 15k .... kdyz jsme u toho repas vs nove ...co se vsechno meni pri repasu? celej stred s loziskem a vrtulkama a zustane jen obal? obalu se muze neco stat? nejak se " vychodit" jako ze uz nedava takovou kompresi jako nove? protoze jestli ne tak v podstate repas pri vymene celeho stredu = nove turbo
Ako je to jedno, odicialne garet nedodava ND na VGT turba. tot vsojo. Spustu veci sa da ale pouzit z obycajnych turb. A ta hadica sa moze lisit podla dtoho ci to VB je z Euro3 alebo Euro4. Euro4 ma ten ochladzovac spalin a bajonet ma vyvedeny dole. Euro3 nema chladic spalin a bajonet na vyvedeny na stranu. Takze je potrebne zohnat spravnu hadicu. Pouzitim redukcie sa ta obycajna hadica uz nejako prisposobit da.
Nerozumies ze nieje VB ako VB. Vsetko je rovnake no podla emisnej normy sa moze lisit vytlakom z kompresora. Bud ma bajonet do starny alebo dole. Iba tolko
Ja osobne by som išiel do nového a dal prevážiť, pokiaľ sú na to financie. Repasi, čo som videl, stáli všetky za hovno, (možno som mal šťastie), zle ponastavované červíky, vybehané rýhy od vgt a pod.
proste raz je to stará súčiastka a často zle repasovaná.
já si teda nestěžuju, repas od andreho, už asi 3rokem a stále v supr stavu.
nové prej už maj distnační kroužek (jako VA) a ten se časem zkroutí a zadrhne regulaci, prej. staré VB to neměli, jednolité
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
prosim vas a ked chcem do svojej octavy dat turbo z 96kw , tak je tam taka ista redukcia na tu hadicu ako z VB ? popripade kupil by som, kto ma na predaj? diik
OCTAVIA BLACK 66kw ALH ´01 facelift + FB764 + VA+ chip , ERG,KAT,MAF OFF
pokud je v repasovaném turbu vše vyměněno , náležitě vyváženo , seřízená plechovka na mašině , funguje a má životnost min. jako nové
G4 ARL chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )( bude na prodej )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD náhrada za G4