Stránka 2 z 2

Napsal: 01 úno 2007, 02:12
od tomáš karbus
hledej šmudo jsou tu fotky

Napsal: 01 úno 2007, 02:16
od tomáš karbus
dobra nebudu trapit jo a prumner lamely 228 mm dyz kupujes novi nespletes se daj ti spravnej Obrázek

Napsal: 01 úno 2007, 06:39
od george
A jak se pozná že je dvojhmot. spojka v prd.....

Napsal: 01 úno 2007, 12:08
od TDIPOWER
Kindlik píše:a už můj snad poslední dotaz (noteeth) nevíte jak poznám ten jednohm setrvák z toho tdi 1Z ? abych to koupil správně , ten určitě kupovat novej nebudu tak ať mě někdo nenapálí , kdyžtak zda na něm je něco vyraženo co ho označuje , počet děr atp... díky
Mělo by na něm být zezadu číslo 037 105 273C

Re: Dvouhmotnostní setrvák za jednohmotnostní

Napsal: 01 úno 2007, 19:04
od flekyc
Kindlik píše:Jde mi o to , že chci dávat na G III spojkovou sadu z VR6 a mám TDI AFN a tam je prej už dvouhmot. setrvák a prej se to předělává na jednohmotnostní z TDI 1Z ? Jde to určitě ? Díky za rady , kdyžtak co je potřeba upravit a včem bude změna ? zda to něčemu vadí
cusa, ja mam ASV 81kw a spojku mam VR6 + 1Z setrvak - facha to uplne normalne a nic upravovat nemusis proste sundas seriovou spojku a prdnes tam ten setrvak + lamelu a pritlacak z VR6 :-) (kup si novy srouby, ty stary nepouzivej(setrvak, pritlacak-jsou to ty brutalnejsi hvezdicky dva druhy na setrvak velky a na pritlacak maly))

a ta lamela - seriova spojka ma mekci oblozeni, kdyz to nakrmis budes mit velkej kroutak (ja mam kolem 350 Nm coz neni zas tak moc) a tu seriovou spojku zlikvidujes za pul roku, je to vozkouseny, ta VR6 je tvrdsi a mela by to vydrzet, jak rikam, ja ji tam mam a zatim nemam zadny problemy - neklouze vubec (najeto 13tis)

Napsal: 01 úno 2007, 19:50
od Kindlik
tomáš karbus píše:hledej šmudo jsou tu fotky
o té jsem věděl , jen sem nevěděl zda to je VR6 nebo TDI :) radši se zeptám no (LOL) novej kupovat nebudu určitě