Stránka 2 z 2

Napsal: 09 lis 2016, 16:43
od KUBAMIKLAS
Zdravíčko, už jednou jsem se ptal ohledně zaslepení EGR u Golfa TDI PD AXR. Chybu to neháže,protože jsem zaslepil a následně odslepil hadičku 6mm ocelovou kuličkou. Nechal jsem to tak a chtěl bych se zeptat na FUNKCI samotného EGR. NE kdy a za jakých podmínek otvírá/zavírá,ale JAK ? otvírá nebo zavírá ? Mám verzi EGR kde je vlastně škrtící klapka a EGR zvlášt,tedy EGR kde je pouze uprostřed tyčinka a celý egr je vlastně na takové trubce která je napojená na chladič spalin. Jak vlastně ten EGR funguje ? Uvnitř tu tyčinku stlačí právě ty saze co jdou od chladiče spalin a nebo právě ten podtlak co jde do kloboučku ? EGR jsem vytáhl,vyčistil a chtěl jsem uvnitř rozhýbat to táhlo,ale bohužel musel jsem vydat velkou sílu šroubovákem abych s tím pohnul. Namazat nepomohlo. Předpokládám že je EGR KO,ale auto jede bez problémů. Má cenu zaslepit ten podtlak ? Rozdíl nevím jestli byl znatelný,měl jsem to jen na vyzkoušení. Děkuji
P.S. EGR je označený nebo psaný jako WAHLER

Napsal: 09 lis 2016, 18:12
od Tomas.cz
On jde dost ztuha pokud na kuželku tlačíš, ale podtlak díky membráně v tom kloboučku s ním pohne.

Napsal: 09 lis 2016, 19:06
od KUBAMIKLAS
Tomas.cz Děkuji za objasnění :)