Stránka 2 z 2

Napsal: 06 lis 2011, 21:33
od A6TDI
turbo kamna power píše:ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku (noteeth)

ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám :)

Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne :)
tohle zní naprosto hororově...asi bych se zbláznil

Napsal: 06 lis 2011, 22:52
od turbo kamna power
tak hororový to zase není... ale podle mě by měla být jízda normálním autem minimálně příjemná a ukliďnující, v lepším případě i lehce zábavná. Jízda oktávií 1.6TDI je spíš snesitelná než příjemná. A aby to nebyla taková otrava tak mu musíš dávat pořád za uši, ale pak rozhodně nepojedeš se spotřebou 5l/100km kvůli čemu se takový auto kupuje...

Napsal: 07 lis 2011, 22:31
od lt.kubosh
Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.

Napsal: 07 lis 2011, 22:34
od turbo kamna power
lt.kubosh píše:Hlavně ta 1,6TDI má funkci ochrana dvoumotnostního setrvačníku. Na jednu stranu tě sice palubní radil tlačí k ježdění 40km/h na 6ku, ale na druhou stranu v pomalu jedoucí koloně zařadíš dvojku, ta má 1000ot, dotkneš se plynu (ne plnej ceres) a auto zdechne.
to můžu potvrdit, je to pěkně otravný, stěžujou si na to všichni co tohle auto maj ;)

Napsal: 09 lis 2011, 19:48
od bobG3
Mám ho jako služebák v kombíku, jízda v provozu je téměř adrenalinový sport, stejně jak v koloně, ale zaplaťpámbu za to. Domů bych to nechtěl.

Napsal: 05 led 2012, 16:15
od miki
Se musíte naučit jezdit, mě to nikdy nechcíplo při startu ani když ho trápím (nerad) od 1000ot. Pro mě jakožto slušného, normálně jezdícího člověka motor naprosto ideální. A že to do cca 1800ot moc nejede, tak to vůbec neřeším, protože pak to jede velmi pěkně, spotřeba super......a to sem 9 let měl 1,9, takže srovnání mám.