1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Ice_man
Přispěvovatel
Příspěvky: 129
Registrován: 14 úno 2007, 22:21
Odpovědi: 0

1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???

Příspěvek od Ice_man »

Ahoj chci si koupit oktávku s tímto motorem, ale chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi klasickou oktávkou 1,6tdi a oktávkou 1,6tdi greenline? Moc díky za info
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1158
Registrován: 02 srp 2009, 16:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od boobika »

když koukneš na stránky škody, budou to tam mít popsané.

předpokládám, že to bude něco podobného jako u jiných zelených vozů - nižší světlá výška, delší kvalty, kola s nízkým val. odporem, lepení místo rezervy (značná to úspora paliva), možná jiný softík řj, nemožnost objednat některé prvky výbavy, asi nějací ti "ekorádci" řazení při 1400otáčkách apod. ...


osobně bych volil tu normál verzi.
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

Nějlepší je se kouknout na stránky škody... (LOL)

"Na redukci spotřeby paliva i emisí CO2 se kromě moderního motoru podílí zejména nová technologická řešení jako start-stop systém či rekuperace brzdné energie. Dalšími důležitými prvky jsou pneumatiky se sníženým valivým odporem, upravená řídicí jednotka motoru, aerodynamické úpravy karoserie a podlahy vozu nebo ukazatel doporučeného zařazeného rychlostního stupně na přístrojové desce."

Ten "našeptávač" řazení má i normál verze a je naprosto k ničemu... osobně je mi dost nesympatická i normál verze, takže o greenline bych vůbec neuvažoval...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

offtopic: ... a navic, u obou verzi je tam maly turbo, takovy kinder funitko (rofl)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

BTW - dá se ten "našeptávač" nějak deaktivovat? Já bych to v autě nesnesl ani minutu!!!
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tomas555
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 29 lis 2006, 19:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tomas555 »

to ma ide tiez je.nut hlavne ked idem napr. na 4ke 1700 otacok a chcem podradit na 3 a on mi pise ze mam dat 6ku

to ti kludne ukaze, ze mas ist na 1200 otacok a tvari sa spokojne (LOL)

to tie auta budu po 100.000km vyzerat ked sa niekto toho bude drzat
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku (noteeth)

ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám :)

Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

Greenline má myslím vypínání motoru a aut start při zmáčknutí spojky + nějaká další ekologická kurvítka.
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

turbo kamna power píše:kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám :)
EFF prevodovka ma takto urobene sprevodovanie... je to daleko lepsie ako vsetky ostatne 6q prevodovky :)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

aj moja kia takto funguje, co sa tyka prevodov je to O.K., tiez 6q :)
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
vladoc
Přispěvovatel
Příspěvky: 324
Registrován: 23 říj 2008, 14:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od vladoc »

A este k tej spojke na 1,6 tdi cr , ja som sa na tom bol previezt v case ked som mal este o1 1,9 ALH. Nezdochlo mi to ale bolo to o dost horsie ako moja 66 kw klasika. Nechcel by som ten 1,6 motor ani eco ani neeco, Slabota nema to zatah, viacej sa to da tocit ale o nicom, to uz potom by som radsej bral benzin.
Obrázek
KIA CARENS III 2,0 CRDI
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

(offtopic) Já dneska nalítal 300km s GVI 1,2 TSI silnější verze s 6q. Naprostá spokojenost, zátah odspoda jak ropáček, tempomat 150km/h furt a 7,1l/100 no není to krása? Pěkně točivý? Proti ekotraktoru se spoustou ekokurvítek jednoznačná volba,
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

¨No jo, jezdí to fakt dobře, jen jde o to jak dlouho :D
Kamarád bude dávat druhé turbo a pokud jede na dálnici 150, bere to v poho kolem 10..........
G3 Variant synchro
Rouballik
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 06 kvě 2007, 17:38
Odpovědi: 0

TDI

Příspěvek od Rouballik »

Místo tohohle TDI bych volil radši TSI v 1,2 nebo 1,4. Ten našeptávač akorád rozčiluje při 3 lidech to fakt nejede a on by chtěl pořád o jeden až dva kvalty vejš. Spotřeba taky nic úžadnýho -> kolem 5 -6 litrů.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Všechny tyhle "vynálezyů,které jsou přesně , jak popsal turbo kamna power,potírají požitek z jízdy, mají to prostě ve vínku..Pokud nebudu muset, nesmí mi do baráku..ale na druhou stranu, jinak to patrně nejde.. :(
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“