1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,6 tdi vs 1,6 tdi greenline ???
Ahoj chci si koupit oktávku s tímto motorem, ale chtěl bych se zeptat jaký je rozdíl mezi klasickou oktávkou 1,6tdi a oktávkou 1,6tdi greenline? Moc díky za info
když koukneš na stránky škody, budou to tam mít popsané.
předpokládám, že to bude něco podobného jako u jiných zelených vozů - nižší světlá výška, delší kvalty, kola s nízkým val. odporem, lepení místo rezervy (značná to úspora paliva), možná jiný softík řj, nemožnost objednat některé prvky výbavy, asi nějací ti "ekorádci" řazení při 1400otáčkách apod. ...
osobně bych volil tu normál verzi.
předpokládám, že to bude něco podobného jako u jiných zelených vozů - nižší světlá výška, delší kvalty, kola s nízkým val. odporem, lepení místo rezervy (značná to úspora paliva), možná jiný softík řj, nemožnost objednat některé prvky výbavy, asi nějací ti "ekorádci" řazení při 1400otáčkách apod. ...
osobně bych volil tu normál verzi.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Nějlepší je se kouknout na stránky škody...
"Na redukci spotřeby paliva i emisí CO2 se kromě moderního motoru podílí zejména nová technologická řešení jako start-stop systém či rekuperace brzdné energie. Dalšími důležitými prvky jsou pneumatiky se sníženým valivým odporem, upravená řídicí jednotka motoru, aerodynamické úpravy karoserie a podlahy vozu nebo ukazatel doporučeného zařazeného rychlostního stupně na přístrojové desce."
Ten "našeptávač" řazení má i normál verze a je naprosto k ničemu... osobně je mi dost nesympatická i normál verze, takže o greenline bych vůbec neuvažoval...

"Na redukci spotřeby paliva i emisí CO2 se kromě moderního motoru podílí zejména nová technologická řešení jako start-stop systém či rekuperace brzdné energie. Dalšími důležitými prvky jsou pneumatiky se sníženým valivým odporem, upravená řídicí jednotka motoru, aerodynamické úpravy karoserie a podlahy vozu nebo ukazatel doporučeného zařazeného rychlostního stupně na přístrojové desce."
Ten "našeptávač" řazení má i normál verze a je naprosto k ničemu... osobně je mi dost nesympatická i normál verze, takže o greenline bych vůbec neuvažoval...
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
ten našeptávač vymýšlel nějakej dement, např. jedu na 4q do kopce na 1800ot. skoro bych spíš podřadil na troku a ono to radí řadit pětku
ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám
Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne

ten 1.6TDI by nebyl špatný motor, ale zabíjí ho hrozně dlouhá převodovka, kvalty jsou dlouhý jak tejden před výplatou a vůbec na sebe nenavazují, když s tím jedu já, tak řadím lehce přes 3000ot. aby otáčky nepadly hluboho pod 2 tisíce, což mi na diesela příjde moc (našeptávač samo radí řadit pod 2000ot., klidně tě nechá jet po rovině na 5q těsně nad 1000ot...).
V práci například jezdím s Renaultem Master, "celý" auto špatně, ale je tam krátký 6q a kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám

Další co mi je proti srsti je příliš necitlivá (nemá vůbec žádný odpor) a agresivně zabírající spojka, v kombinaci s velmi vratkým volnoběhem a nízkou setrvačností motoru. Každý, kdo do toho přesedne z PD nebo jakýhokoliv staršího TDI, tak mu to při prvním rozjezdu zdechne

Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
EFF prevodovka ma takto urobene sprevodovanie... je to daleko lepsie ako vsetky ostatne 6q prevodovkyturbo kamna power píše:kvlaty jdou krásně za sebou, když řadím v 2500, otáčky klesnou na 2000ot. což je ideální, mít takovou skříň v osobáku, tak si pískám

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
A este k tej spojke na 1,6 tdi cr , ja som sa na tom bol previezt v case ked som mal este o1 1,9 ALH. Nezdochlo mi to ale bolo to o dost horsie ako moja 66 kw klasika. Nechcel by som ten 1,6 motor ani eco ani neeco, Slabota nema to zatah, viacej sa to da tocit ale o nicom, to uz potom by som radsej bral benzin.
TDI
Místo tohohle TDI bych volil radši TSI v 1,2 nebo 1,4. Ten našeptávač akorád rozčiluje při 3 lidech to fakt nejede a on by chtěl pořád o jeden až dva kvalty vejš. Spotřeba taky nic úžadnýho -> kolem 5 -6 litrů.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ