Stránka 2 z 2
Napsal: 11 pro 2011, 14:16
od LukasPaprok
dhfool píše:
Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostat
Napsal: 11 pro 2011, 15:20
od dhfool
mr.biker píše:tak sem to udelal jak si rikal:
Kód: Vybrat vše
http://leteckaposta.cz/969706509
plus z vag hlasí tyto chyby:
2 závad nalezeno.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Sporadická
17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to Plus
P1155 - 35-00
Vyčistil bych to turbo. Sice jsi říkal, že regulace jde lehce, ale očividně se ti zasekává. Jestli máš možnost zkusit druhý N75, tak ho zkus, ale spíš to vidím na to turbo. Chyby jsou spojené s tím vysokým tlakem.
Napsal: 11 pro 2011, 15:23
od dhfool
LukasPaprok píše:dhfool píše:
Vypadá to na drhnoucí regulaci turba. Chce to přezkoušet, jestli regulace (natáčení lopatek) nedrhne. Musí chodit úplně lehounko. Taktéž překontrolovat táhlo na aktuátoru (baňka) jestli není rezavé a nedrhne v tělese baňky.
Z vrchu auta se k tomu nedostanu ze? musel bych na rampu a zespod...? Mam tam EGR a trubku od vahy a dolu se nejde dostat
Jj. musíš na zvedák. Ale vyzkoušet to pořádně znamená vymontovat tu baňku a to je drbačka, páč je to táhélko zajištěné segrovkou.
Napsal: 17 pro 2011, 21:05
od Dehet-Power
Tak jsem dnes stihl jen nalogovat turbo,ten prostřední propad je řazení z 2 na 3ku do velmi prudkéhi kopce,na trojku to padlo do nouzáku.Ještě se v tom moc neorientuju,ale ten specified map je tlak kolik by to mělo tlačit a aktual map je kolik to opravdu tlačí??dík za okomentování

Napsal: 31 pro 2011, 19:41
od ScorpionM
Zdravim Vas potřeboval bych poradit s grafem z OCTAVIA 81KW
jak už bylo řečeno autičko pada do nouzaku,řeším vahu nebo turbo a .., ale myslím si že to bude turbo ale chtel bych od vas profiku poradit.Odrazuje me od tura to ze auto nekdy kouri po zahrati je vse v poradku i nouzovi rezim zmizi,ale stene je to asi jasne.Moc vam dekuji za ochotu.

Napsal: 01 led 2012, 11:26
od LatschQ
Ahoj,LukasPaprok nemas nejaku velku davku paliva 6,9mg?alebo to maju vsetky 96kw....?
Napsal: 17 lis 2014, 17:38
od dvorky1
ahoj. Kdo tomu rozumí může zkouknout log? Ford Galaxy II 1,9 TDI PD 85 Kw čistil jsem turbo vypodložil lopatky regulace. Měnil jsem i váhu vzduchu ale pořád si nejsem jist jestli je to vše tak jak to má být. Od spoda se mi to zdá nějak slabý. Logoval jsem poprvé tak snad je to správně. Bylo to na dálnici na 3 rychlostní stupeň v 1000 ot jsem to sešlápnul a zapnul LOG a pak pustil až někdy ve 4200. Chtěl jsem to dát rovnou v tabulce a pak jako obázek jak jsem viděl nějaký logy ale nevím jak na to.
http://uloz.to/xc5og8vo/log-dalnice-3-csv