Stránka 2 z 2

Napsal: 15 úno 2012, 21:17
od Grandák
Mám tenhle motor v Ducatu v provedení euro3, co se stane když odpojím ty hadičky od EGR a od škrtící klapky v sání?
Samozřejmě hadičky zaslepim,ale nebude mi to hlásit chybu motoru a potom jestli to nespadne do nouzového režimu?
Řídící jednotka je EDC 15.

Napsal: 15 úno 2012, 21:18
od Grandák
Mám tenhle motor v Ducatu v provedení euro3, co se stane když odpojím ty hadičky od EGR a od škrtící klapky v sání?
Samozřejmě hadičky zaslepim,ale nebude mi to hlásit chybu motoru a potom jestli to nespadne do nouzového režimu?
Řídící jednotka je EDC 15.

Napsal: 15 úno 2012, 21:40
od pavel9270
Ako som ti písal v talianoch- vyskúšaj. Neboj do núdzáku ti to napadne isto. Maximálne sa ti rozsvieti kontrolka MIL. V závadách sa dočítaš- Veľký prietok vzduchu. Ak nemáš diagnostiku nevadí, vrátiš tie hadičky späť a po určitom čase sa rozsvecovanie kontrolky stratí.