Napsal: 14 úno 2012, 20:53
Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu 

Tak som si myslel zle. Klobuk dole...reesha píše: Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Měl by jsi s tím něco dělatfavo píše:Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu
Treba prave v tom navyseni oproti tomu, co je napsano lze spatrovat efekt onech decentnich uprav hlavy. A jde o to, ze tento odhad by mohl byt klidne vyssi ale naskyta se tu otazka: meli by pri techto odhadech pocitat i s vymenou vackoveho hridele, navyseni objemu nebo kompletni upravy hlavy? Ja myslim, ze ne.titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Nemůžu říct, že by se povedlo s těmito komponenty takto naladit každý motor. Opravdu jsou tam mechanické odlišnosti (opotřebení, výrobní tolerance) a každý motor je trochu jiný.titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
za chvilku bude na nově jako silniční pirátA6TDI píše:masakr, hezký by bylo videjko z realu