Stránka 2 z 2

Napsal: 14 úno 2012, 20:53
od favo
Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu :o

Napsal: 14 úno 2012, 21:52
od netopier
reesha, su tam nejake ine upravy ako si pisal?
(vacka, hlava ...atp)

Napsal: 14 úno 2012, 22:44
od subz3ro_tdi
Dovolim si tvrdit ze minimalne vackovy hriadel je urcite iny... na seriovej vacke by to uz v 5000 ot. uplne vydochlo ;)
Tuto je zrejme nejake (aspon minimalne) prekrytie ventilov, inak si ten uzasny vyplach neviem vysvetlit...

Napsal: 14 úno 2012, 23:42
od reesha
Doplnil jsem info do prvního příspěvku.

Napsal: 15 úno 2012, 00:25
od titan0306
U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?

Napsal: 15 úno 2012, 01:29
od A6TDI
masakr, hezký by bylo videjko z realu

Re: Skoda Fabia 1.9tdi 275hp

Napsal: 15 úno 2012, 08:01
od subz3ro_tdi
reesha píše: Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Tak som si myslel zle. Klobuk dole... :)

Napsal: 15 úno 2012, 08:28
od Vici
favo píše:Pane jo vždyť ta fábie má při 5200 ot/min větší krouťák jak moje seriový ASZ na vrcholu :o
Měl by jsi s tím něco dělat (noteeth)

Reesha : moc pěkné ! :)

Napsal: 15 úno 2012, 08:56
od Forest
titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Treba prave v tom navyseni oproti tomu, co je napsano lze spatrovat efekt onech decentnich uprav hlavy. A jde o to, ze tento odhad by mohl byt klidne vyssi ale naskyta se tu otazka: meli by pri techto odhadech pocitat i s vymenou vackoveho hridele, navyseni objemu nebo kompletni upravy hlavy? Ja myslim, ze ne.

Napsal: 16 úno 2012, 11:03
od reesha
titan0306 píše:U DT-5 je psáno do 265PS a 245 pro běžný provoz. Při těch 275 je to na hraně (na zkoušku) nebo je to ponecháno pro dlouhodobější použití?
Nemůžu říct, že by se povedlo s těmito komponenty takto naladit každý motor. Opravdu jsou tam mechanické odlišnosti (opotřebení, výrobní tolerance) a každý motor je trochu jiný.

Co se týče turbodmychadla, je experimentální. Připravujeme 2. generaci DT-5 která by měla mít cca o 100-150 otáček lepší náběh odspodu. Je to samozřejmě dost vyšponované. V tomto autě má turbo najeto asi 34tis km. V 50tis půjde turbo ven a na kontrolu, pak zase zpět (pokud bude vše ok).

Napsal: 16 úno 2012, 18:49
od bombastiq
A6TDI píše:masakr, hezký by bylo videjko z realu
za chvilku bude na nově jako silniční pirát :D