
Motor (blok + hlava) je sériový, kromě jemně vyleštěných sacích i výfukových kanálů.
Vačkový hřídel je původní (originální profil).
Vstřikovací trysky Fratelli Bosio RACE783.
Turbo je hybridní model DT-5. Zástavba je složitější, není to plug and play turbo ve svodech.
Kroutící moment vcelku dobrý už ve 2000 ot. Nicméně ten spodek je stále výrazně horší než u sériového turba a nedoporučuji jej příliš na normální městský provoz. Auto se musí více vytáčet.
Bylo upraveno sací potrubí pro zlepšení proudění vzduchu. Ze systému odstraněna váha vzduchu.
Instalován intercooler před chladiči (FMIC), včetně nového vedení stlačeného vzduchu, aby byla zajištěna dostatečná těsnost a dlouhodobá funkčnost systému.
Taktéž byl upraven výfukový trakt pro dobrý odvod zvýšeného množství spalin.
Plnící tlak zvýšen na 2,3 baru.
Spojková sada Sachs Race Engineering se sintrovanou lamelou.
Brzdy AP racing.