Stránka 2 z 4
Napsal: 03 dub 2012, 20:02
od autoelektrika
Z vlastní zkušenosti nedoporučuju žádnou uni diag včetně KTS,kterou jsem bohužel koupil.Je lepší se zamyslet,které auta děláš nejčastěji a nakoupit si čínské klony org diag.Do 20000,- by uměly Renault,Peugeot,Citroen,Opel,BMW a za 10000 bych si koupil org vaga s kalkulačkou a Viskou,který umí VW,Seat,Śkoda,Audi.Takto to mám já a KTS vytahuji jen v nouzi jednou za měsíc a to s diag dělám každej den a i několikrát deně.
S Fiatem si někam radši zajeď ke známému,to jsem ani org diag nezkoumal.A s Toyotou taky nevím,ale co vím,tak KTS a japonec si moc nerozumí.Teď jsem tu měl Mazda 3,motor 16HDi z Peugeota a na KTS nejsou % regulace rejlu,takže opět diag na 2 věci.A to se nebavím o tom,že to psalo 2 závady a obě neznámé,takže hodku googlení a modlit se,jestli to je vygooglené OK.Na podporu Bosch už ani nevolám,volal jsem 2x a řekli mi,že mi dají do zítra vědět,od té doby radši googlím.
Jedna zásadní zkušenost-univerzální diag není na řešení problémů,ale někdy na přidělání problému.
Můj názor,nic víc.
Napsal: 03 dub 2012, 20:21
od dodi911
Som podobneho nazoru ako ty, ale s tou kts by som az tak nesuhlasil. Tiez kupujem origa, sice ine , ale slapu

Mam launch ako doplnok hlavne koli japoncom a kts pre europu. Inak clip, lexia , ppo, vag. Kts je velmi spolahliva, ale v autickach musis mat elektroniku bosch lebo s ostatnymi napr delphi si velmi nerozumie. Napr. take bmw ide bez problemov. Este by som chcel vcm a bude to ok

Napsal: 03 dub 2012, 20:32
od autoelektrika
Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Napsal: 03 dub 2012, 22:02
od romanespana
to je asi pravda mit na kazdy auto svoje, jak byla rec o fiatu, tak pro fiat alfa lanci mam fiatecuscan a jede mi s nim obycejnej elm327, vyhleda a cte vsechno, a na cast japoncu jsem velmi spokojen s v-checker500, je v nem honda, toyota, nissan, se kterejma si rozumi perfekt, a je v nem taky vag, opel (oplu tak 70%), ford (fordu tak 60%), bmw vcetne airbagu, delphi, a zaroven taky uni obd (zatim se mi spojil a nacetl vse obd2)
Napsal: 04 dub 2012, 08:43
od romanespana
A KDYBYS CHTEL DELAT I KAMIONY, TAK TADY MAS AUTOCOM TRUCKS
http://uloz.to/xdCrFXE/autocom-trucks-2011-rar
Napsal: 04 dub 2012, 11:18
od Hoyo
Tak teraz som mal napojene IVECO EUROCARGO.
Diagnostika vzduchove perovanie a ABS bez problemu a motorova jednotka neodpovedala ale auto je po buracke a je zjavne poskodeni kabloveho vedenia a ani sa neda nastartovat.
Inac na HW je urobeny updat 2011 release1.Nerobil som ho ja bol urobeny.Takze uz som ho vyplatil aj s 8 kusou redukcii na ine znacky.
Napsal: 04 dub 2012, 11:35
od Hoyo
Napsal: 04 dub 2012, 15:53
od dodi911
autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
Napsal: 04 dub 2012, 21:22
od roman
dodi911 píše:autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
Napsal: 04 dub 2012, 21:24
od roman
dodi911 píše:autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
Napsal: 04 dub 2012, 21:31
od dodi911
Sila zvyku a co ti pripada tak neskutocne hlupe, podla mna je to jednoduche Jedine co mi vadi je caste zapinanie a vypinanie zapalovania, inak pohodicka.
Napsal: 05 dub 2012, 12:41
od pett
roman píše:dodi911 píše:autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
Na forda VCM a nic jiného,zpočátku možná trochu nepřehledné chaotické a nelogické ,ale po čase fain práce s tímto nástrojem. Problém je,že mi jsme naučeni na takové to klasické diagnostické menu a tohle je trochu jiný koncept.Nadruhé straně diagnostika nabízí všechno včetně přeprogramování jednotek,instalaci nových , párování atd... bez nutnosti být někde online i klíče se dají řešit . Naproti tomu zmíněný Clip je pěkná věc ,ale řekni jak třeba řešíš programování klíčů a karet , já kvůli tomu musel dokoupit modul od Abritusů a přeprogramování jednotek už vůbec ,pokud nemáš kámoše v Ren. co ti poskytne kod do vstupu.
Pokud někomu připadá IDS na forda chaotická tak doporučuji zkusit verzi na Jaguara a Land Rovera

a hned se bude s fordem pracovat lépe.
Co se týče KTS osobně ji považuji za jednu z nejlepších multiznaček. Je jasné že každému sedne jinak a je třeba zvážit jakou sortu aut s ní člověk chce dělat ,samozřejně v něčem je slabší v jiném má zase navrch.
Také ji používám spíš jako doplněk,ale je pravda že mě nejednou vytrhla trn z paty a to i díky obrovskému technickému zázemí a manuálů které sebou návazně přináší.
Napsal: 05 dub 2012, 19:30
od buci4
Autocom bude fungovať aj na nakladné autá,ked stiahnem ten subor,alebo musim dokupit ten stroj Autocom Trucks
Napsal: 05 dub 2012, 19:53
od romanespana
jsou aparaty zvlast, cars a trucks, jestli je y pro oboje si nejsem jistej. zkus a uvidis, bud pojede nebo ne.
Napsal: 06 dub 2012, 11:14
od buci4
volakto vie ponuknuť taku diagnostiku,lebo nemam skusenosti stími činskími obchodmi ,ked ano tak SZ, vdaka