Stránka 2 z 3

Napsal: 03 dub 2012, 14:51
od Kefi
ahoj, a co zkusit vrátit KAT jen na zkoušku?!

Napsal: 03 dub 2012, 15:01
od jericho-3
Auto, které má filtr a homologací projde s nulovou hodnotou , po odstranění filtru projde na STK i s hodnotou 1.0. Do ní se většina moderních dieselů vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci / při sešlápnutí plného plynu na místě/ nedají jejich ŘJ zdaleka plnou dávku paliva. Ale při prudké akceleraci na silnici vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji než vozy bez továrnou montovaného filtru. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má tovární ladič k dispozici filtr, který kouř zachytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.. /SM -diesel speciál/
Nevím, jestli je to Tvůj případ, ale je to zajímavé.. Jestli je kouř modrý nebo šedý, budeš muset kroužky holt zkontrolovat..

Napsal: 03 dub 2012, 16:30
od krejča
kroužkama to nebude..já dělal stejný GO a jestě dával nový kroužky.tlaky super a všechny stejný.o víkendu budu měnit vstřiky,tak jsem zvědavej....nejlepší je když jedu pomalu volně a pak na to dupnu tak vyletí dým jak sviňa!šedej.smrdí to jak avia.to že by to bylo hlavou nevěřim...

Napsal: 03 dub 2012, 16:34
od krejča
http://ulozto.cz/x1HDbdt/30032012479-mp4
heslo : zdenal
akorád dost foukalo tak to šlo hůř vidět...studenej motor
divný je že nastartuju studený a začne hulit až vyjedu z garáže-po minutě

Napsal: 03 dub 2012, 16:37
od krejča
TomášTDI píše:největší prdél je tento problém řeší tady na foru ještě jeden klučina na stejným autě


http://ulozto.cz/xETvrJh/27122011347-mp4
heslo:zdenal



takhle mi to hulilo než sem dělal go motoru.mo tý GO už to tak nehulí....viz druhý video

Napsal: 04 dub 2012, 21:01
od TomášTDI
Já zkusím ty tlaky a uvidíme,poznám těma tlakama jestli jsou ty kroužky v pořádku?

Napsal: 04 dub 2012, 21:02
od krejča
nepoznáš...

Napsal: 04 dub 2012, 21:13
od Vici
měl by poznat..

Napsal: 04 dub 2012, 22:59
od ThrashTheTrash
To je sporadický,změřit to třeba víckrát po sobě.Je to laborování!

Napsal: 05 dub 2012, 20:23
od Zdeněk M
Vici píše:měl by poznat..
Nepozná, pozná to pouze když je to teplý a nekdo dá plnej, uvidí kouř a hlavně musí cítit spalenej olej. pokud olej cejtit nebude, tak to kruhy asi nebudou. Hlavne to chce pojezdit 1000km a zjistit spotřebu oleje , pokud zmizne 0,5l kruhy tutovka.

Napsal: 05 dub 2012, 21:58
od TomášTDI
to auto už mám 8měsíců,najezdil jsem asi 20 000km a nikdy jsem nic dolívat nemusel,ale někdy když jedu z křžovatky na dvojku a šlápnu plnej tak se to jakoby zahltí někdy trošku zaškube a nechce to táhnout,otočím se a za mnou dým černý ale jen někdy,prostě se mi zdá že to nejede jak má! něco je tam špatně přirovnal bych to k čiplé 96kw,mám problém abych ujel kamošovi s 85kw + čip :D

Napsal: 06 dub 2012, 12:09
od ThrashTheTrash
Možná jsem vedle,ale koukni se na palivoměr,vytáhni ho ven a mrkni se zda ten koš není od oleje černej. Já mám Golfa Iv 1,9TDI AXR,jako nekouří mi to nijak,mám to čiplý už z Německa to tak dojelo a nemám problém,ale nedávno se to řešil tamdem a propouštění oleje do nafty tady na FB a v mým případě jsem ten koš měl černej jak uhlí!Zatím neřeším.

Napsal: 06 dub 2012, 16:36
od TomášTDI
tandem už jsem zkoušel taky přehazovat a je to stejné ten koš jsem zkoukl ale je jen jak kdyby očuzený,vyloženě černý není... :(

Napsal: 06 dub 2012, 16:38
od TomášTDI
přikládám dnešní LOG snad se z toho něco bude dát vyčíst :D

http://leteckaposta.cz/918308496

Napsal: 06 dub 2012, 18:10
od KokinCz
Ahoj, no mam 125kW TDI PD, najeto 150tis km, repas turba vloni, no a tak 2 měs zpět jsem odstranil DPF a od te doby po nastartování ohromný množství dýmu - smrdí to jak stará Liazka... jakmile se to zahřeje, pak už nic, ani při akceleraci...