Stránka 11 z 119

Napsal: 22 pro 2006, 13:56
od machy1118
tak jsem zkoušel přidávat jaště víc nafty, ale žádnej rouzdíl ve výkonu nebyl, jen to víc hulilo. ale se tam při tom tlaku už vhání stračně horkej vzduch ( málo kyslíku ) (wallbash)

Napsal: 22 pro 2006, 13:58
od Ondřej Krákora
Já mám spojku z 59kW a docela prokluzuje.

Napsal: 22 pro 2006, 14:52
od machy1118
tak to máš špatnej přítlačák

Napsal: 22 pro 2006, 15:14
od Ondřej Krákora
Přítlačák je dobrej, ale asi moc koní na seriovou převodovku.

Napsal: 22 pro 2006, 15:37
od Smoke
nevim co je moc koní na převodovku. spíš na spojku. a dost koní je kolik?
machy: tet nevim jak to myslíš, jestli ti nestíhá IC nebo proč horkej vzduch? mě to stíhá v poho a to nemám extra velkej IC a tlak 2b.
no a k té naftě- pokud to hulí i při plným tlaku tak ses dostal na max. co jde (vše seriové).

Napsal: 22 pro 2006, 15:48
od Ondřej Krákora
I převodovka, motor má síly dost ale je moc krátka převodovka, je tam upravený TDI

Napsal: 22 pro 2006, 15:54
od machy1118
takže tak těch 90 - 95 kW je teda asi maximum co jde z TD vytáhnout :( ale co, i tak je to docela slušny :D

Napsal: 22 pro 2006, 15:55
od machy1118
ve středu jedem pro deltu 2,0T a to už je jinej fičák :D

Napsal: 23 pro 2006, 18:25
od Smoke
tak sem si vzpoměl na to zrychlení 80-120km/h na 4kvalt a bylo to za 6,1s. :D

Napsal: 23 pro 2006, 20:09
od machy1118
tak to musím ještě zamakat (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)


PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn

Napsal: 23 pro 2006, 20:53
od Smoke
machy1118 píše:tak to musím ještě zamakat (LOL) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl) (rofl)


PS: držel si se chvilku na 80 a pak jsi šlápnul na plyn

jo,držel. a v té rychlosti na 4-ku už mám příznivé otáčky- náběh turba je rychlý.

Napsal: 25 pro 2006, 16:08
od frenky
tak včera dostal Golfík od Ježíška jinou kuželku, sice zatím origo, ale v práci jsem ji hodil do soustruhu a změřil hodinkami, kolik je vlastně vyosená (rozdíl mezi max. a min. je 0,9 mm), označil jsem si maximum a minimum, aby se to pak snadno dalo seřídit na autě.

Jinak jsem tam toho měřil ještě spoustu na celým tom víčku toho čerpadla, ta kuželka by byla dobrá zkrátit ze spodu, jako prostě ji dole trochu zkrátit, tu válcovou podstavu, protože by to pak mělo o 2 mm větší krok, jinak jsem trochu vybral to víčko nad tou membránou, tam se také dají získat asi 2 mm pohybu navíc.
Ještě zkusím sehnat jinou pružinu pod tu membránu, protože s tou původní to nejde seřídit nějak rozumně, aby to přidávalo postupně podle tlaku, protože je moc měkká a došponovat to pak už víc nejde. Ta pružina má stlačená kolem 8 mm, je dobré si vyšroubovat to ladění pod tou pružinou nahoru, ale když se tam hodí ta kuželka, tak mezi dnem kde sedí ta pružina a vrchem kuželky, jak začíná ten závit, to musí mít právě ten rozměr té stlačené pružiny, protože jinak si sednou ty závity té pružiny na sebe a zamezuje to dalšímu pohybu.
Jinak samozřejmě se musí vyhodit ten bílej plastovej kroužek co je pod tou membránou, to dělá taky rozdíl v pohybu asi 2,5 mm.
Možná by nebylo špatné nacpat k té původní pružině ještě jednu, buď pod kuželku do nějakého vybrání, nebo pod membránu do té původní nebo okolo té původní pružiny

Napsal: 25 pro 2006, 16:11
od frenky
jo a k čemu jsem při tom všem měření došel (toho měření bylo mnohem více), je závěr, že když by se zvětšil ten celkový pohyb té kuželky a přitvrdila se ta pružina, tak by se možná nemusela tolik upravovat ta kuželka, tedy teoreticky, prakticky se ještě uvidí ;)

Napsal: 25 pro 2006, 16:47
od Smoke
tak nevim, já mám pružinu origo a téměř dokoalé! stačilo ji jen trochu vyšroubovat. samozřejmostí je vydělat všechny dorazi (podložky), já upravil i ten horní dekl- uprostřed ubrousil cca 4mm. kužel ti udává množství! - tvrdostí pružiny to jen zhoršíš

Napsal: 25 pro 2006, 17:03
od Smoke
jo a de to seřídit úplně nádherně. no a druhá věc je, zkrácenou ju nemám a nechodí na doraz, zaství se mě až o ten jezdecObrázek