Stránka 109 z 119
Napsal: 09 dub 2012, 20:03
od Milo75
měl bych čerpadlo z alfy 2,0td 9mm pístek
vstriky
Napsal: 24 dub 2012, 19:58
od jarda5
ahoj chlapy,jak je rozdil mezi vstrikama 1.9d a 1.9td a jak je od sebe poznam?dekuji
Re: vstriky
Napsal: 25 dub 2012, 16:19
od Tom89
jarda5 píše:ahoj chlapy,jak je rozdil mezi vstrikama 1.9d a 1.9td a jak je od sebe poznam?dekuji
1.9 TD má číslo DNO SD 309
Napsal: 29 dub 2012, 19:54
od Milo75
lol, ted když sem koukal na havarované turbo a náhradní svody, tak jsem si všiml, jakou prasárnu jsem udělal
svody vlevo jsou z 2,0, ty v pravo 2,4, právě sem z 2,4ky je nedávno sehnal, ale koukám, že pro použití na VNT turbo bude lepší použít ty z 2,0, zavařit vyůstění a dobrousit na vstupní průměr turba, do ted mě lícovala obdélníková díra s kruhovou ( a já proč se to tak hřeje v nízkých otáčkách)

vstriky
Napsal: 29 dub 2012, 20:29
od jarda5
myslite ze ma vliv 1.9d hlava na 1.9td motoru,na zvysovani vykonu?diky
Napsal: 17 kvě 2012, 16:31
od Tom89
chlapi jaký nejlepší ic by se hodil do mk2 Td mam na výběr Renault Master,ale aby nebyl malí na připravované Mtdi a nebo ze Sprintera/LT,ale zase aby nebyl velký na 1.6 Td díky za odpovědi
problem s tlakovanim
Napsal: 02 čer 2012, 11:55
od jarda5
ahoj chlapy mam takovej docela zasadni problem,mam vento 1.9td a kdyz s nim jezdim normalne tak se mi teplota dostane max na 70 a to je vse a kdyz mu trochu zatopim pod kotlem tak to dost tlakuje do vody,ale jen pri vetsi zatezi.jinak je to vpohode.mam tam hlavu z cisteho diesla a vystup na vodu co je na 4 valci je zaslepenej,je mozne ze se tam diky tomu tvori nejaka para tim padem to pak tlakuje,nebo mam rovnou sundat hlavu?predem diky za radu
Napsal: 03 čer 2012, 06:37
od Milo75
tvůj problém patří trochu jinam , ale vypadáto, že máš fouklé těsnění pod hlavou
Napsal: 14 srp 2012, 11:17
od Ferenzzo
chladící soustava je pod tlakem, tím se snižuje bod varu ...
... záleží ale, jestli nemáš hadice tak nafouklý, že jsou tvrdý jak beton

... to už by bylo asi to těsnění pod hlavou

Napsal: 14 srp 2012, 18:24
od L
Sorry za OT, ale pod tlakem se bod varu zvyšuje, ne?

Napsal: 14 srp 2012, 19:10
od Forest
Napsal: 14 srp 2012, 21:25
od Ferenzzo
promiňte za mystifikaci, fakt jsem to hodně blbě napsal ...
myslel sem to tak, že je to přetlakové kapalinové chlazení, a ten přetlak tam hraje roli tu, že kapalina rostoucí teplotou zvětšuje svůj objem a tím, že se vytvoří ten tlak, tak se nemá kam vypařovat, takže neztrácí svojí funkci i ve vyšších teplotách ... rozumíte co sem tím chtěl básník říct
... omluva za

Napsal: 22 srp 2012, 06:48
od amg124
Sice jsem založil toto téma:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105705
ale už jsem pochopil, že čerpadlu asi nic není a že jsem se měl držet rad psaných tady. Mám v plánu vyhodit katík, upravit tyčku na přidavači, přišponovat tyčku na baňce u turba a možná "hnout" s čerpadlem kvůli předvstřiku.
Rád bych dal i IC, ten už jsem si sehnal, ale mám ho bez hadic. IC je z B3ky a měl by se vejít do podběhu pod baterku. A já se chci zeptat:
jaké hadice použít? Dá se sehnat někde nějaká vhodná metráž?
Napsal: 27 srp 2012, 21:11
od Ferenzzo
na co je ten druhý elektromagnetický ventil jakoby na spodu zepředu čerpadla ... už to tady bylo vzpomínané ale nikdo na ten dotaz nereagoval.
Má na to vést 12V stále nebo jen při studeným startu ... ?
Napsal: 07 zář 2012, 07:03
od nieto
Zdravim pani. Idem prerabat 1,6 TD na 1,9 TD. Moje otazky smeruju na prekladku motorov a neskorsie upravy. V prvom rade by am zaujimalo,ci pojde ta 1,9 AAZ bez problemov a dakych extra uprav mietso 1,6 JR. Nech som pripraveny na vsetko. Dalej co prevodovka,nebudu tam dake problemy s kulisou radenia ked necham AAZ s jeho povodnou prevodovkou? A co trisky.Motor chcem trosku upravit a zaujima ma aka je najlepsia varianta trisiek.Su povodne lepsie ako trisky z 1,6 SB.Akekolvek rady pomozu.Dakujem