Stránka 116 z 119

Napsal: 04 lis 2014, 01:58
od Maty24
Niekde som tu nasiel ze ten obruseny pridavnik na cerpadle sa nejakym spôsobom da posunúť do čerpadlá o 1 mm neviete mi poradiť ako to dosiahnem?

Napsal: 27 pro 2014, 18:09
od mottom
Řešil někdo podavacku na TD? Z čeho použít čerpadlo na 12v? Začli mrazy a moje TD je bez podavačky a je to znát.

Napsal: 28 pro 2014, 17:43
od wr8
v cem to mas,casto pomaha vetsi trubky(12mm) a nebo se daji pouzit cerpadla z 1bodu a nebo orig podavacku na anftu

Napsal: 28 pro 2014, 19:03
od mottom
Je to Nissan Patrol 4.2td Radši bych něco určenýho na naftu. Problem bych řek že je filtr.

Napsal: 17 dub 2015, 18:54
od vencastyll
Zdravím chtěl bych se zeptat jaký rozdíl je mezi 1.6 TD 44kw a 51kw v GII? jen čerpadlo vstřiky a turbo? nebo je i vnitřek motoru je nějak jiný?

Napsal: 30 kvě 2015, 05:39
od Lopolek
No ja bych zacal s tim ze bych dal opravdu kvalitni olej kterej trochi vydrzi bohatejsi smes potom pridas na nafte podle libosti :-) potom to bude hulit takze vyradis by-pass na turbu , a kdyz to bude malo tak si porid vstriky z avie :-) trochu je palodis a jak ja rikam co koiri jede :-) :-) pocopitelne pruchozi teubka a sport filt je samozrejmost :-)

Napsal: 26 črc 2015, 12:29
od eXi
Zdravim hoši, jal jsem se pridat tlak na turbu ovšem nevím si rady a tím regulatorem co vede do banky, je tam tycka s matkou co vede na páčku.. Tzn povolit matku a dál? Diky za rady a tip.Obrázek

Napsal: 05 srp 2015, 07:59
od kebitch
Už to tu bylo stokrát ;) Sundej segrovku co je na tom čepu, sundej to táhlo se závitem, povol kontra matku na závitu a zkrať to táhlo tim že s ním budeš otáčet... pak dotáhni kontra, nasaď zpět na čep, zajisti segrovkou a máš to... Taky je varianta odpojit to úplně (odpojíš a zaslepíš hadičku co vede do tý baňky) ale asi se pak s turbem brzo rozloučíš :D (nebo s motorem)

Holset HX27W

Napsal: 20 říj 2015, 21:20
od hanzdj
Ahoj, kdyby někdo chtěl měl bych na prodej turbo Holset HX27W axialni vůle nulová, radiální vůli má. Velikostně srovnatelné asi s Garrett GT2260. Cena 4500,- dohoda kdyžtak SZObrázek

Napsal: 01 úno 2016, 14:59
od eXi
Ahoj, menil jsem motor AAZ za AAZ a se starým motorem jsem u nás ve vesnici vyjížděl kopec na 4 a s tímto ho jedu za 3 jen tak tak.. Nemáte praktické zkušenosti o kolik otočit na čerpadle a podle toho přidat na turbu? Je fakt ze na starém jsem měl přidáno na čerpadle ale nevim o kolik plus IC - to budu dávat na nové taky..díky

Napsal: 01 úno 2016, 15:26
od kebitch
Musíš vyzkoušet sám... Jesti chceš přidávat i na turbu, přidal bych na turbu na tlak na kterej chceš jezdit, pak bych přenastavil klínek na co největší vybrání a zahodil plastovou podložku co je pod ním (případně klínek zbrousil). No a pak přidej na čerpadle třeba půl otáčky, jeď to projet, a uvidíš jestli ti to bude při plným tlaku turba hulit. Pokud ano uber třeba 1/4 otáčky. Pokud ne ještě přidej. Pak ti to ale zase může hulit "vespod", to doladíš tim otočným ozubeným kolečkem u klínku jak na něm sedí ta pružina pod membránou. Když ho vytočíš nahoru bude čerpadlo dávat víc nafty až při vyšším tlaku, když ho stočíš dolu bude čerpadlo dávat víc nafty při nižším tlaku - tedy nejspíš to bude hulit když dáš plnej plyn a než se turbo natlačí na plnej tlak... Laboruj sám, je o tom milion článků na netu s fotkama.... Kdyžtak SZ dám ti TEL a poradim....

Napsal: 08 úno 2016, 17:43
od eXi
zdravím, tak jsem přidal na turbu úplně na poslední závit, dal intercooler z TDi, a dostanu se max na 1.1B, přidal půl otáčky na čerpadle ale ještě nevybral komínek, nic extra upřímně.. jede to lépe ale žádný zázrak.. na starém turbu sem po vyndání nemohl ani sikovkama zaboha otevřít regulaci, že by byla zarezlá a byla zavřená ? jelo to hezky.. tzn má komínek takový vliv ?

Napsal: 08 úno 2016, 17:46
od kebitch
Jo kominek ma celkem dost velkej vliv, a bejt tebou tak ho zbrousim... Co tam mas za turbo? 1.1b neni nic moc, to je skoro serie... Nefouka ti nekde vzduch pryc?

Napsal: 08 úno 2016, 17:51
od eXi
serie bez IC byla 0.7.. KKK typ nevím.. staré bylo garret a měl jsem pouze přidáno na čerpadle a vyjížděl jsem tady ve vesnici kopec na 4.. no a ted s přidanym turbem ho vyjedu na 3 a 4 si můžu nechat zdát... to mě dost sere.. komínek byl netknutý..

Napsal: 08 úno 2016, 18:07
od kebitch
Ja mam kkk k14 a kdyz odpojim wastegate a mam dost nafty tak tlaci 1.8b. Jinak bezne jezdim 1.4 - 1.5, na nafte pridano (uz vatne nemam tuseni kolik) zbrousenej klinek, a GOV mod a jede to jak hovado. Mam teda 406ku coz je uplne jinej motor. Mozna tam mas k24 (ty se davali na G2 1.6 td) tam netusim kolik zvladne natlacit, ale urcite je 1.1 malo. Presne 1.1 jsem mel se zatocenou regulaci nadoraz kdyz mi utikal vzduch... Zkus ucpa hadici co jde z intercooleru do sani (me tam sedla plechovka od spreje - utah sem ji sponou) a jemne pridavat plyn a osahavat spoje u vedeni vzduchu IC a tak, jestli ti to fakt nekde nefici...