RESET auta, doporučujem!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ja som na tdi rotačke ešte nevidel lambda sondu, ty hej? ak hej, chcem vidieť foto :-)
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

na rotacce nikdy zadna lambda nebyla
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

zaujimava debata, moja otazka je:

mal som vypodlozeen trubo a snazil som sa ho doladit stratenym tiahla a cervika, to vsak viedlo k este horsiemu nabehu a o co horsie zdihla spotreba cca o 1L, tak som sa rozhodol vratit do turba povodne podlozky a tak isto nastelovat tiahlo a cervika do povodnej polohy. otazka znie ci treba "vyresetovat" adaptacne hodnoty ako sa tu spomina, alebo sa staci prebehnut s autom a nadstavu si to samo.. diki moc
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

spraviť to môžeš.... nič sa nestane
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

vies mi napisat presny postup co zvolit vo vagu? lebo to co pisu chalani som moc nepochopil. dik
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Na TDI se nic nevyresetuje. Tam je to zbytečné.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

origoš píše:Na TDI se nic nevyresetuje. Tam je to zbytečné.
To ma zaujima. Mas to aj nejako podlozne (dump pamate pred a po aplikovani vymazania adaptacnych hodnot)? Dik. Tato tema tu uz visi 4 roky, ta procedure je dostupna kazdym klonovanym VAG-COM kablom za par kacek, ale stale v tom nie je definitivne jasno ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no vyskusal by som to co to urobi len ci sa tym nieco nepokazi...
tak som to odksusal, motor 01-->adaptacia 10--> zakladne nadstavenie, tam boli nuly ale moznost to nejako vymazat, prepisat nefungovala, ako keby to dany typ motora nepodporuje... bolo to robene na vagu 10.6
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

mohlo by to mít u TDI 1.9 66kW ALH vliv na špatný teplý starty ? kdybych smazal adaptační hodnoty ?

nám kdysi říkal mistr na praxi že u strých aut to nedoporučuje že by se už nemuselo nastartovat :-D

a taky říkal že je lepší něž to mazat ject nekde po dlouhý dálnici třeba 130 a ono si to ty hodnoty uloži a mělo by to bejt zase dobrý :-D
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

Na teply starty pomuze zvisit startovaci davku vagem, pokud nepomuze tak upravou softu a nebo odstraneni priciny a to vymenou opotrebene vstrikovaci hlavy. U starsich tdi spatnej teplej start v podstate nehrozi. Tvuj mistr tak trocha nevedel ani co povida, pak to ma v tech servisech nejak vypadat :(
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

startovací dodávka je zvýšená čerpadlo se prej dělalo před rokem u předchozího majitele . . . ještě sem chci kouknout na předvstřik
takže závada by mohla bejt starter ? že neroztočí motor na startovací otáčky ?

a mistr je jen ve škole auta už neopravuje nemusíš se bát :-D
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo1222 »

mam skodu octaviu I 1.9 TDI PD 4x4 r.v. 2001 kod motora ATD. bude sa mi dat vymazat tie adaptacne hodnoty?????
len sa bojim aby som nieco tym neposral :? :? :?
Bora 1.9 TDI 96 kw 2002
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

nemluvim o tom ze mistr opravuje auta ale ze zaky toho moc nenaucil, ve skole nadela vic skody nez kdyby byl v servise, kdyby to byl starter tak to bude chytat i za studena hur, a prej je cerpadlo delany neznamena ze je delany urcita a byla na nem vymenena vstrik hlava. Udelej pokus, az budes mit vrelej motor tak pred startem zkus ochladit cerpadlo.
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
M4rt4s
Přispěvovatel
Příspěvky: 352
Registrován: 08 črc 2012, 09:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic

Příspěvek od M4rt4s »

ok :-) polejt vodou je asi blbej nápad co ?
když je pod nim altík a aby neprasknul motor např
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

jasan ze kyblem ledove vody, altik je bokem navic pred destem ho taky neschovavas :D , a proc by mel prasknout motor? :D nebudes ho polivat dusikem a busit do nej kladivem A polit nestaci, musis pekne lit na vstrik hlavu, ne chrstnout vodu a myslet si ze je to ochlazeny. jsi mechanik?
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“