Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
RomanF: bavime sa o priecne ulozenom motore 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Ach so.... Passat 3C, nah ja, uz chapem tvoju narazku... vidim v podpise Passat tak ani necitam dalej 
Kazdopadne to je uplne inak PRIECNE ulozeny motor, nema cenu to v tomto konkretnom pripade porovnavat...
Len na ilustraciu, bavime sa o tomto:

...a Passat 3C (BLS) - vsak skoro to iste

Kazdopadne to je uplne inak PRIECNE ulozeny motor, nema cenu to v tomto konkretnom pripade porovnavat...
Len na ilustraciu, bavime sa o tomto:

...a Passat 3C (BLS) - vsak skoro to iste

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Dík za odpoveď a máš pravdu skutočne si ma nepotešil. Presne ako píšeš idem autom a stále keď dám dole nohu z plynového pedála tak čakám či to trhne alebo nie. Je to na nervy. Nechcem odrádzať ostatných ale teraz trocha ľutujem, že som prešiel na jednohmotu. Ale asi si budem musieť na to zvyknúť.subz3ro_tdi píše:Je to neprijmne, hlavne preto ze sa clovek na to sustredi a potom to uz podvedome zamerne vyhladavaceltic píše:U mňa po výmene dvojhmoty na OII BKC na úplne nový set ATD zn. LUK presne ten istý problém-ak dám nohu dole z plynu alebo pridám tak to z motorom dosť trhne. Robí to hlavne tesne pri 2000ot. Som ďalší kto sa pýta: dá sa stý niečo robiť? Je to dosť nepríjemné takto jazdiť.Aj to bol jeden z dovodov preco som menil dlhy 5q za 6q
Nepotesim ta, ale nejake elegantne riesenie na to neexistuje... mozno keby sa s tym niektory z chalanov chiptunerov vyhral softwarovo pomocou simulatora a zistil ci je mozne nejako plynulejsie regulovat davku vstrekovania pri zosliapnuti/vysliapnuti plynoveho pedalu, to by bola cesta, ale verim tomu ze sa budu tukat po cele ze riesis blbosti, ze mas jazdit a uzivat si vykon
Osobne som sa ku tomu kedysi snazil dokopat pana BH motorovie, upravila sa mapa plynoveho pedalu aby to malo na dlhsej drahe zosliapnutia mensi prirastok vykonu - aj to bolo cosi lepsie ale stale to nebolo ono. Skor sa mi zdalo ze to bolo lepsie s lepsou naftou, s vacsim obsahom kyslika vo vzduchu atd., proste ked mal motor vyrovnanejsi chod a isiel plynulejsie do otacok resp. plynulejsie padali... plus samozrejme ked som niekoho viezol vzadu a bolo plnsie nalozene auto
Kazdopadne toto je viacmenej nahoda -> ovplyvnuje to vela okolnosti, takze tudy cesta nevede...
Este je druha moznost ->l ist cestou pevnejsich ulozni motora a prevodovky -> specialne ta kyvna vzpera co vymedzuje volu motora od napravy urobi hodne, pokial to zpevnis tvrdou gumou alebo polyurethanom tak sklbanie bude fuc, ale takisto aj veskery komfort v interieri
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Myslim ze to je asi cena aj s novym tlmicom torznych kmitov 
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
mam ten isty problem trhnutie pri pridani a trhnutie pri ubrani .Okrem toho pri preraďovaní strasny kovovy buchot a na volnobeh a o pri rozbiehani dost silno vybruje-trase . .
Poradi niekto, som uz s toho na nervy . Jednohmotu mam v aute asi rok. Cely set som uz pouzivany kupil od LADASA . Mam pocit ze zostrvacnik je KO a lamela aj ked som ju dal predoblozit organikou je zrejme vytahana.. Neviem co robit . Stara dvojmota tak nesklbala a netriasla.
Poradi niekto, som uz s toho na nervy . Jednohmotu mam v aute asi rok. Cely set som uz pouzivany kupil od LADASA . Mam pocit ze zostrvacnik je KO a lamela aj ked som ju dal predoblozit organikou je zrejme vytahana.. Neviem co robit . Stara dvojmota tak nesklbala a netriasla.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
vykon OK len ked pridam idem ako traktor obrovske vybracie na pedale a na volant a naviac ma trapi ten kovovy buchod pri preradeni .Ladas píše:jak jsi na tom s výkonem?
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
myslel jsem nějaký čísla...Champion píše:vykon OK len ked pridam idem ako traktor obrovske vybracie na pedale a na volant a naviac ma trapi ten kovovy buchod pri preradeni .Ladas píše:jak jsi na tom s výkonem?
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!