Stránka 18 z 119
Napsal: 31 črc 2007, 08:37
od Smoke
všude je to stejný- odpoj ovládací hadičku.
Napsal: 09 srp 2007, 16:02
od ciko
no to toruba ma uz nehneva,
chcem zistit ako s cerpadlom... tak mam osicku vonku, ked vyndam ten plastovy kruzok, pojde to lepsie?? bude to citit??
a je tam pruzina ktora je osadena v takom tanieriku, ked ho viac zasrobujem davka pojde skor???
a posledne, ako mam obrusit tu osku???
opytam sa takto, o co ide v tom cerpadle, ked je ten kolik vonku abo vnutry?? kedy to ide lepsie??
viem ze ked to mam vonku a je vypaty motor, a dam plny tak ten kolik vystrely, cize vysvetlite kedy bude davat viacej paliva???
Napsal: 23 srp 2007, 09:50
od ACEMajky
iTD - tak sem na to kouknul a u te kuzelky sem vyndal ten plastovy krouzek,a le rupla mi pri vymene naftovyho filtru rucni pumpa, takze sem nemel sanci to jeste porovnat
ciko - kdyz vyndas plastovy krouzek, pude kuzelka niz (zatlaci se niz) a tim by melo jit i vice nafty
ja tu pruzinu uplne zasrouboval,a t to nema takovy odpor a zacne to davat drive naftu, jest ekdyz nebude uplne nafoukany turbo
Jak obrousit osicku? - no jak pise iTD, procti csi to tu cele a budes vedet, sou tu i fotky, tak proc to psat znova
kdyz ta tycka pri pridani plynu vyjede, prida to naftu, da se to testnout i tak, jak mi radil reesha - vyndat kuzelku, pomalu pridavat plyn az vyjede ta osicka, az bude skoro cela venku, zasunout do cerpadla misto osicky nejaky sroubek - aby osicka nevypadla uplne a jet to projet v tu chvili mas hned od zacatku naplno pridanou naftu (cerpadlo si hned mysli, ze turbo uz tlaci na ma)
Napsal: 23 srp 2007, 16:36
od TDI GT
a ty tlaky? hodně se povida že praskne hlava.. na 1.6 GTD
Napsal: 23 srp 2007, 20:46
od Homeless
Když člověk neni idiot a nenakládá mu za studena, nemá plyn furt na podlaze a po svižný jízdě ho nechá vydejchat, tak neni problém. Foukám 1,5 b , mám upravenej korektor na čerpadle a pohoda

Napsal: 25 srp 2007, 15:00
od Smoke
najeto už 30tis. km s úpravou, odvezlo mě to i do chorvat. a to sem to nešetřil. taky tlačím hodně.... závady?- klasika (dělal sem jen žhaviče a vstřiky)
přesně jak píše Homeless
Napsal: 25 srp 2007, 19:12
od ciko
a co povie nato spotreba?? ked ten vykon budem chciet vyuzit raz za cas?? predbiehacky a tak....
Napsal: 25 srp 2007, 23:41
od Homeless
Spotřeba vždycky záleží na tvojí pravé noze.
Pokud budeš jezdit stejným stylem, nezmění se.
Pokud budeš mít plyn pořád na podlaze, bude spotřeba třeba i o 2l víc.
Napsal: 27 srp 2007, 06:23
od ACEMajky
Jako Homeless - vzdy to ber tak, ze kdyz pridas plyn, vice to pojede, ale rozhodne ne se stejnou spotrebou - to by bylo nelogicke, takze kdyz tomu nalozis a vice ti to pojede, vice si to veme o kolik zhruba jiz napsal Homeless
Napsal: 27 srp 2007, 09:01
od Smoke
pokud to někomu pomůže:
při cestě do chorvat. spotřeba 4,4L při 130km/h (3100ot).
po okreskách s občasným šlápnutím 5-5,5L (0-120km- 1800-5000ot)
a při delší jízdě v 80km/h 3,6L.
ve městě nevim-tama moc nejezdím

Napsal: 27 srp 2007, 13:08
od MikiJojo
ACEMajky píše:Tak sem to cele procetl a chtel bych se optat, tusim machy1118 sem daval nakresy cerpadel - kde jsi je sehnal - z ceho si cerpal?
Mam escorta 1,8TD 66kW prekopanyho - cerpadlo tam ej prave bsch pry snad z Audiny 1,6TD a turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak - ta pretlakova banka ze starsich aut (ja pouzil origo z escorta) se pouze namontuje na druhou stranu - nutna uprava drzaku, zde nejaky foto:
test staryho turba:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Instalovane nove turbo:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
Uprava drzaku regulacni banky:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... age_01.htm
zdar nevedel by si zohnat aj mne tu plechovku ?
Napsal: 27 srp 2007, 13:16
od ACEMajky
Bohuzel, ja ji pouzil ze svyho staryho turba - tak ji pouzi taky z turba co mas v aute ne?
Napsal: 28 srp 2007, 18:39
od Nony
Chlapi, tak som dnes skusal postelovat turbo. Tu tycku pod turbom som zasroboval kolko isla (vid foto). Ked som dal dole hadicu sania, nasiel som aj ten imbus, tiez som zatiahol kolko isiel. Lenze!
Auto uplne stratilo tah, cim to je? Pochybujem za sa plniaci tlak zvysil natolko ze treba prestavit davku nafty, alebo sa mylim? Je to 1,6TD SB, turbo Garrett. Audi 80.

Napsal: 29 srp 2007, 06:36
od ACEMajky
Optam se blbe, na co je ten imbus - mam jiny auto, a foto mi moc nenapovi - neni na nem toho moc videt
Napsal: 30 srp 2007, 10:04
od MikiJojo
[quote="ACEMajky"]turbo mam vymeneny za VNT17ku (naklapeni lopatek), takze okolo 1900-2000 uz narusta znatelneji tlak, max tlacim 0,9-1bar (mam budik) a po uprave jsem tlacil 1,7baru, jelikoz kamos neumel udelat tu regulaci - nakonec sem si ji upravil sam z podtlaku na pretlak
zadar, a ako regulujes tlak ktory ti tlaci turbo, teda cim? ono myslim ze tieto vgt turba maju nejaky prednastaveny tlak tak okolo 1baru ale ako dostat viac. co sa stane ked neprerobis regulaciu?odfajcim turbo!?