Stránka 3 z 5

Napsal: 23 dub 2012, 14:11
od G.o.l.f. IV
Tak určitě by to bylo jednoduší ,ale mám ho v pěkném stavu a v plný palbě.Další nápad byl výměna motoru ale kdo ví co bude s jiným,takže bych dal rád do kupy tohle :)) Tak uvidíme na kolik to pošlape :))

Napsal: 23 dub 2012, 14:28
od Forest
Zkus dat inzerat, zda to nekdo treba nevymeni za PDcko s doplatkem - mozna se najde nekdo, koho uz vykon omrzel a uprednostnil by spotrebu. Za pokus nic nedas ;)

... jinymi slovy, s konema a zvlaste s PD pocitej se zvysenim spotreby.

Napsal: 23 dub 2012, 14:35
od TDIfun
Nebo si kup moji oktavu rotacku 218koni. ma vse udelano:-) a jezdi za malo

Napsal: 23 dub 2012, 17:20
od G.o.l.f. IV
Jaktak koukám tak sem v rozpacích ponechat nebo výměna motoru :) chtěl bych 230 PS rozhodnuto takže ponechat rotačku nebo sehnat PD :)

Napsal: 23 dub 2012, 17:22
od Forest
Paklize prodas svoje auto, das k tomu tech 100tis. a poridis za to to, co nabizi TDIfun tak nevahej - dostanes hotove, otestovane a fungujici reseni.

Napsal: 23 dub 2012, 17:42
od G.o.l.f. IV
To raději vyměním motor než prodat auto,ted když už mám komplet kasly v dobrém stavu a hezké barvě a auto v plný palbě,potřebuju vědět jestly to ta rotačka zvládne a nebo se ujistit a hodit tam pd motro a jakej :)

Napsal: 23 dub 2012, 18:30
od G.o.l.f. IV
ARL nebo aspoň ASZ coo :)

Napsal: 23 dub 2012, 18:37
od peeeetr
G.o.l.f. IV píše:To raději vyměním motor než prodat auto,ted když už mám komplet kasly v dobrém stavu a hezké barvě a auto v plný palbě,potřebuju vědět jestly to ta rotačka zvládne a nebo se ujistit a hodit tam pd motro a jakej :)
Podívej se na graf uživatele marena_tdi, ten má taky na autě s rotačním čerpadlem 260koní. Jen se připrav na to, že to nebude tak jednoduchý jako třeba s motorem ARL. To Ti tady ale radí už kluci. Pokud si hodně věcí nejsi schopnej udělat sám, tak tě to vyjde na mraky pěněz.

Napsal: 23 dub 2012, 18:38
od sniper--
rotacka to zvladne ale dost do toho nastrkas,(to co jsem ti radil v prvnim peizpevku) ale 100t bude stacit. Pri vymene za motor PD pocitej i s komplet El. intalaci,rj, auto se v ten moment stava neprodejnym a problemy na stk

Napsal: 23 dub 2012, 18:40
od peeeetr
Jinak do Funovo octávky jsem se zamiloval od prvního dne, kdy podal inzerát že jí prodává. :)

Napsal: 23 dub 2012, 18:51
od G.o.l.f. IV
Jasná jasná moc krásnej graf ;) ale blok z PD co si pod tím představit=výměna spodku klika,písty,vana z PD.

Napsal: 23 dub 2012, 18:57
od sniper--
blokem se rozumi, blok s klikou ojnicema a pistama, puzije se z treba ARL a "nastroji" se jako rotacka, ale 220,230 by ten tvuj motor zvlad

Napsal: 23 dub 2012, 19:09
od G.o.l.f. IV
Tohle přesně sem potřeboval vědět díky :) a co se týče té převodovky na tenhle motor rád bych delší kvalty a ta 6q z pasováním na tenhle motor vypadá celkem složitě jak sem tu našel. takže tu EWT 5q a spojku tedy tu jak si psal jednohmot.+přeoblož. lamela+ přítlačák vr6 a mělo by to držet.

Napsal: 23 dub 2012, 19:22
od sniper--
jojo,presne tak...na ten 6q bys potreboval celou spojku s loziskem,prevodovku,poloosy,starter,kulisu,lanovody, trubku na servo,trubku k ovladani spojky, to je asi vsechno :D

Napsal: 23 dub 2012, 19:29
od Forest
Na to, aby tam mel to, co tam ma Marena tak nebude 100 tis. stacit (paklize si nebude dost veci delat sam, coz pochybuju, kdyz o TDI zjevne nema ani paru)... snad jen kdyby Makrovi ruplo v bedne a prodal mu to. Kdyz dosahne 230 koni na rotacce, tak si bude moci rict, ze neceho dosahnul.

Jinak pri Tvem rozpoctu se poohlizim spis po ASZ (a neber z Fabie, tam dostavaj na prdel diky teplote), ARL jsou z meho pohledu zbytecne predrazeny a ve vetsine pripadu znacne vylitany.

Dobre Ti radim (protoze to znam z vlastni zkusenosti) - udelej si vycetku vsech (ale tim myslim vsech co Te jen napadne, i tak na minimalne desetinu zapomenes) veci v realnych cenach a pak to jeste jednou zvaz.