Stránka 3 z 3

Napsal: 15 bře 2013, 00:47
od honzik.habr
Sežen v polsku 4.2D nebo 4.2TD od nissanu a mas to .sice je to za ranec ale jede to a sou to neznicitelny motory.

Napsal: 15 bře 2013, 08:31
od filipos
Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.

Napsal: 24 bře 2013, 16:37
od michalteplik
Ono zrovna (seriová) 2.5 tdi 103kw je od spoda snad vetší lemra nez rd 28t :-) A když ji budeš moc dávat tak polezou šrouby z kliky ven.Ale to všecno se necha poladit a s mechanikou by to byl sakra povedenej motor

Napsal: 26 bře 2013, 14:38
od johnyvelkytvrdy
honzik.habr píše:Sežen v polsku 4.2D nebo 4.2TD od nissanu a mas to .sice je to za ranec ale jede to a sou to neznicitelny motory.
Jak píšeš jsou za ranec, jsou mega těžký, originál td je skoro nesehnatelnej. A atmosféra je o ničem. Tyhle motory vydržej hodně, ale když už se něco stane tak oprava stojí za to... Znám jednoho co má td a praskla mu klika. Jetou nesehnal a tak si jí koupil za 50 000kč v Nissanu......

Napsal: 26 bře 2013, 15:20
od johnyvelkytvrdy
filipos píše:Kravina dávat do Patrola čtyřválec, tam potřebuješ sílu od volnoběhu. Velkej rozdíl je už jít ze šestiválce na pětiválec, natož čtyřválec. Nevím v jakém režimu s tím chceš jezdit. Mám zkušenost s Patrolem V6 a Discovery V5 a v nízkých otáčkách ta Discovera ztrácela. Čtyřválec si tam nedokážu představit.
Zkoušel jsi porovnat výkonový grafy těch motorů? Myslím že když to zkusíš, tak zjistíš, že nemáš pravdu..... A taková ta hláška, že oběm(počet válců) ničín nenahradíš. Je podle mě blbost. Pokrok v konstrukci motorů je neúprosný......
Když vezmu takový příklad doporučil by jsi někomu, aby vyndal ze svojí OCT1 81kw tdi a místo něj aby tam namontoval 3.0td I5 z mercedesu 123?
Má to o válec víc.......

Napsal: 26 bře 2013, 15:36
od johnyvelkytvrdy
michalteplik píše:Ono zrovna (seriová) 2.5 tdi 103kw je od spoda snad vetší lemra nez rd 28t :-) A když ji budeš moc dávat tak polezou šrouby z kliky ven.Ale to všecno se necha poladit a s mechanikou by to byl sakra povedenej motor
No zrovna od I5 tdi VW jsem už skoro upustil. Ten co tady u nás dělá čerpadla říkal, že do levotočivého 5ti válcového čerpadla nemá díly aby z toho udělal našlapané Mtdi....

Spíš teď přemýšlím o OM 606.962, Z MB "masařka" 24v, 130kw,
A řadové čerpadlo z 12v motoru OM 603.960
Je to sice komůrkovej motor ale asi se z toho daj dostat nějaký koně.

http://www.youtube.com/watch?v=YlwTxw-0 ... -vo88kyLFQ - od 2:50

Napsal: 27 bře 2013, 23:10
od michalteplik
O tom mercedesu jsem ti rikal uz v telefonu:-) ono i bmw 2.5 tds nejni k zahozeni. Z tech motoru se da dostatt moooc koni! Ale bohuzel tam to nekonci.Ty kone musis i uchladit.A to te pak nemine. zakazkovrj chladic minimallne 100 mm sylnej +olejovej chladic s termostatem a o cooleru ani nemluvim :-)

Napsal: 15 kvě 2014, 14:59
od johnyvelkytvrdy
Tak jsem po dlouhém rozmýšlení koupil OM606..... Teď sháním rady a zkušenosti s instalací mechanického čerpadla. Může mi s tím někdo pomoct?