Transplantace motoru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
Transplantace motoru
Ahoj, jmenuju se honza a už delší dobu to tady pročítám. Jezdím Nissanem Patrol y60 2,8td I6.
Už delší dobu plánuju výměnu motoru za výkonější.
Mám tady připravený ATD a už jsem začal pracovat na přírubách. Nedávno jsem ale s někým mluvil a ten mi vnuknul nápad MTDI. Tzn apravdu vyhodit předkomůrkovej I6 a namontovat něco s přímým vstřikem a doplnit to mechanickým poladěným čerpadlem. Měli by jste pro mě nějaký varianty motorů?
Už delší dobu plánuju výměnu motoru za výkonější.
Mám tady připravený ATD a už jsem začal pracovat na přírubách. Nedávno jsem ale s někým mluvil a ten mi vnuknul nápad MTDI. Tzn apravdu vyhodit předkomůrkovej I6 a namontovat něco s přímým vstřikem a doplnit to mechanickým poladěným čerpadlem. Měli by jste pro mě nějaký varianty motorů?
kolega ma radovy sestival v BMW 525, vstrekovacie cerpadlo VP37, tak by to mohlo ist prekopat...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
"kolega ma radovy sestival v BMW 525, vstrekovacie cerpadlo VP37, tak by to mohlo ist prekopat...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi... "
Jakože TDS MTDI? Tam prej rádi praskaj hlavy.. Nemá graf?
Né že bych byl na ty grafy z brzdy tak úchylnej, ale než do toho něco vložím, tak bych chtěl vědět, že to bude fungovat. A takový to "franta říkal že to jede jako prase" pro mě není dostačující...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi... "
Jakože TDS MTDI? Tam prej rádi praskaj hlavy.. Nemá graf?
Né že bych byl na ty grafy z brzdy tak úchylnej, ale než do toho něco vložím, tak bych chtěl vědět, že to bude fungovat. A takový to "franta říkal že to jede jako prase" pro mě není dostačující...
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
ATD bez kablov nikdy nepojde , kedze je to PD , bud rotacka 1,9 ale ja by som fakt porozmyslal o tej rotacke 2,5 R5johnyvelkytvrdy píše:No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
Vím o tom že PD bez kabelů nepojede.. Ale mám ho tady se všímšudy.. Takže investice minimální..netopier píše:ATD bez kablov nikdy nepojde , kedze je to PD , bud rotacka 1,9 ale ja by som fakt porozmyslal o tej rotacke 2,5 R5johnyvelkytvrdy píše:No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Comu na "ATD potrebuje RJ kvoli solenoidom ovladanym vstrekovacom" nerozumies prosim ta?johnyvelkytvrdy píše:Z ATD po výměně turba jo...

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- johnyvelkytvrdy
- Sběrač informací
- Příspěvky: 27
- Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
- Bydliště: Mácháč
- Kontaktovat uživatele:
subz3ro_tdi píše:Comu na "ATD potrebuje RJ kvoli solenoidom ovladanym vstrekovacom" nerozumies prosim ta?johnyvelkytvrdy píše:Z ATD po výměně turba jo...
Tak ještě jednou až snad naposled. Ano, ATD potřebuje ŘJ, instalaci, podávací čerpadlo v nádrži, chladič nafty...
To jsou komponenty s kterýmy je větší pravděpodobnost poruch zvláště při brodění. ALE MÁM TOHLE VŠECHNO DOMA. A proto je pro mě instalace ATD cenově nejvýhodnější.