Transplantace motoru

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Co tam vrazit?

ATD co se mi v?l? doma.
9
43%
vw 1,9 MTDI
1
5%
Jin?
11
52%
 
Celkem hlasů: 21

Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Transplantace motoru

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

Ahoj, jmenuju se honza a už delší dobu to tady pročítám. Jezdím Nissanem Patrol y60 2,8td I6.
Už delší dobu plánuju výměnu motoru za výkonější.
Mám tady připravený ATD a už jsem začal pracovat na přírubách. Nedávno jsem ale s někým mluvil a ten mi vnuknul nápad MTDI. Tzn apravdu vyhodit předkomůrkovej I6 a namontovat něco s přímým vstřikem a doplnit to mechanickým poladěným čerpadlem. Měli by jste pro mě nějaký varianty motorů?
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

2,5 tdi R5 spravit na MTDI
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

kolega ma radovy sestival v BMW 525, vstrekovacie cerpadlo VP37, tak by to mohlo ist prekopat...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi...
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

Tak tenhle motor už v jednom autě mám. Je někdo, kdo ,má nabržděno R5 MTDI?
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

"kolega ma radovy sestival v BMW 525, vstrekovacie cerpadlo VP37, tak by to mohlo ist prekopat...
Rozvod je rieseny retazou, co je velke +, srdcom som AUDI, ale tento motor sa mi paci...
Ten motor ma pre moje usi bezkonkurencny zvuk spomedzi TDi... "

Jakože TDS MTDI? Tam prej rádi praskaj hlavy.. Nemá graf?
Né že bych byl na ty grafy z brzdy tak úchylnej, ale než do toho něco vložím, tak bych chtěl vědět, že to bude fungovat. A takový to "franta říkal že to jede jako prase" pro mě není dostačující...
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

Obrázek


Tak něco takovýdleho tam teď mám...[/img]
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

za mě r5 2,5tdi + čerpadlo od holze a je to
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

johnyvelkytvrdy píše:
netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....
ATD bez kablov nikdy nepojde , kedze je to PD , bud rotacka 1,9 ale ja by som fakt porozmyslal o tej rotacke 2,5 R5 :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

bombastiq píše:za mě r5 2,5tdi + čerpadlo od holze a je to
+1
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

netopier píše:
johnyvelkytvrdy píše:
netopier píše:jo , RD28.. neskusal si stelovat cerpadlo a banku? dost to ozije
No trochu jo ale nejsem si jist, jestli je to správná cesta.. Kluci okolo mě mají Toyoty Land cruiser 80 HDJ.. A já abych se jim vyrovnal, bych potřeboval alespoň 130kw a 400nm ve 2t......
Což se dá vymáčkout z ATD které se mi válí doma. Jenom by bylo fajn, kdyby to šlo bez kabelů....
ATD bez kablov nikdy nepojde , kedze je to PD , bud rotacka 1,9 ale ja by som fakt porozmyslal o tej rotacke 2,5 R5 :)
Vím o tom že PD bez kabelů nepojede.. Ale mám ho tady se všímšudy.. Takže investice minimální..
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

bombastiq píše:za mě r5 2,5tdi + čerpadlo od holze a je to

A dá se dostat z R5 MTDI 130kw a 400nm ve2t? Z ATD po výměně turba jo...
A co v6 MTDI?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

johnyvelkytvrdy píše:Z ATD po výměně turba jo...
Comu na "ATD potrebuje RJ kvoli solenoidom ovladanym vstrekovacom" nerozumies prosim ta? :roll:
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
johnyvelkytvrdy
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 22 kvě 2009, 08:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Mácháč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od johnyvelkytvrdy »

subz3ro_tdi píše:
johnyvelkytvrdy píše:Z ATD po výměně turba jo...
Comu na "ATD potrebuje RJ kvoli solenoidom ovladanym vstrekovacom" nerozumies prosim ta? :roll:

Tak ještě jednou až snad naposled. Ano, ATD potřebuje ŘJ, instalaci, podávací čerpadlo v nádrži, chladič nafty...
To jsou komponenty s kterýmy je větší pravděpodobnost poruch zvláště při brodění. ALE MÁM TOHLE VŠECHNO DOMA. A proto je pro mě instalace ATD cenově nejvýhodnější.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“