Stránka 3 z 3

Napsal: 22 kvě 2013, 21:49
od Mikytdi
auto ma najeto okolo 290 tis ale přesnou příčinu neni nikdy schopen říct,nejdříve to začalo tím že to nechtělo po ránu startovat, potom během dne bez problému. Na Pc se žádna chyba neukazala tak se sundal kryt vačky a našlo se tohle všechno,přitom před cca 1,5 rok hlava z nějaké části byla dělana od původního majitele v servisu..Fakt se to ted sere.. uvidime co dál,zkusime změřit tlak oleje... nevite jake by měli být hodnoty na manometru?

Napsal: 22 kvě 2013, 21:55
od sikin1987
aha tak ja mam prej 182 tis, a ta vacka vypadala fakt pekne,ale nekdy se mi pravidelnost chodu taky na 100% nezda. takze tohle vse me ceka jo?:D
uz vim aspon jaky olej nepouzivat CASTROL je sice original,ale co ctu,tak si to nikdo nechvali. tos nevim jakej tam pak dam.

Napsal: 22 kvě 2013, 21:59
od Mikytdi
používám castrol už od svého prvního auta a neměl jse s ním nikdy problemy,jsou nějaky šoumení co to tahaji z Polska a bůh ví jak to tam je.. Je sice spousty jinych značek Total,Shell,Petronas atd. ale Castol Edge bych nikdy neměnil.. Zase zaleží na stylu jízdy a na chování k vozu,je zde spoustu faktorů takže bud to příjde nebo nee :) ale je to tak 50/50 :-D

Napsal: 22 kvě 2013, 22:02
od sikin1987
prave o to jde jak pozna,ze olej neni z polska. kdyz chces trosku usetrit a nechces dat za baleni 5 litru 1500. treba cena 690:D na aukru je vazne podezrela,ale jak poznat,ze stejny baleni za 900 je prave? tady u nas v autorizaku lijou SHELL nevim proc maji reklamu vsude CASTROL,ale becky SHELL

Napsal: 22 kvě 2013, 22:05
od Tomas.cz
Když už tady mluvíte o oleji, tenhle motor jezdil na Castrol ještě když auto jezdilo do autorizáku v garanci, pak do Bosch servisu a já ho tam taky leju:

Byl jsem první kdo vačku sudaval

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: 22 kvě 2013, 22:09
od Vici
velmi pravděpodobná příčina vydření vačky - únik tlakového oleje tady tudy http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=61814

když se to neopraví, můžou se měnit vačky a zdvihátka stále dokola. nejlíp ty zátky vyhodit a místo nich to zavařit

Napsal: 22 kvě 2013, 22:20
od sikin1987
no to sem zvedavej co tam nakonec naliju. kazdopadne 5W40 na nejaky longlife bych se vykaslal jsem zastance radej menit po 7500 km a dat tam nejaky CINOL tam aspon vim,ze se to vyrabi v Cesku:D

Napsal: 23 kvě 2013, 05:49
od misoVW
riesil som to na viac motoroch, vzdy tam bol Castrol (zeby nahoda?), na jednom boli vypadnute zaslepky olej.kanala.

Napsal: 23 kvě 2013, 09:26
od pasa
V tom držáku je klasucký ventilek s pérem,štelovat se nic nedá.

Napsal: 23 kvě 2013, 20:30
od Mikytdi
Nazor na Castrol má kazdej svuj,někdo preferuje a nekdo ho odsuhuje,je to jako se vsim co na svete existuje.. ja beru olej castrol kde je napsano anglicky filled at ..... a nemam fakt problem.. sere mi když někdo sem dá do oběhu jako by 'castrol' a kurvy zde značku atd..