Stránka 3 z 3

Napsal: 24 zář 2013, 21:10
od Mira250f
exSDI:
No já nevím zda mám věřit zda je opravdu ta verze aktuální, moc jim to nevěřím... Ale nevím jak mám sám zjistit zda je tam poslední verze SW...
Nevíte někdo náhodou?

Napsal: 24 zář 2013, 21:32
od geo
verzi sw máš v identifikaci jednotky na vagu takže pokud ti ji někdo komu to flešli pošle tak podle toho čísla to porovnáš.Měl jsem podobnej problém kde byl upravenej sw a chtěl jsem ho přehrát a kamarád mě to v origo servise nedokázal donutit aby to ten podle vase aktualní soft přehrálo.Supervagem to šlo hned.Takže bud to to opravdu nejde nebo s tím neumí.Ale to by se měli vyjádřit kluci ze značky docela by mě to taky zajímalo.

Napsal: 24 zář 2013, 21:44
od Mira250f
Ok zítra na to mrknu, no já sem kdysi měl odkaz na nějaký stránky kde byly čísla verzí SW pro jednotlivý motory a značky, jenže to už nikde nemůžu najít, a myslím že to snad bylo ke stažení i někde tady na fóru...
Jde mi spíš jen o to vyčíst to číslo verze, pak si myslím že když ho zadám do Google tak už mi to něco najde a podle toho si to odvodím.

Napsal: 25 zář 2013, 20:55
od Mira250f
Tak sem na to koukal a nemůžu to nikde najít ani když dám identifikaci ŘJ motoru, viz foto:
Obrázek

Obrázek

Napsal: 25 zář 2013, 21:40
od geo
myslím že je to to číslo hned za identifikací jednotky.Je to objednací číslo jednotky plus číslo u tebe 9973 to je verze sw.Já mám jen starší jednotky a tam se týkal fleš dpf tam jsou verze 9802a přehrával se na novější.

Napsal: 25 zář 2013, 21:48
od Mira250f
supr díky moc :) a náhodou nějakej ten seznam těch verzí nemáš? Abych to nehledal zbytečně na netu :)

Napsal: 25 zář 2013, 21:53
od geo
Jak jsem psal jen ty starší a tam jsem ti koukal

Napsal: 25 zář 2013, 21:57
od Mira250f
Aha dobře tak děkuju, zkusím pohledat někde na netu :)

Napsal: 25 zář 2013, 22:05
od geo
Já se jen obávám toho že ztrácíš čas ta verze bude aktualní a tu ti i potvrdili ve značce to oni uměj jen nevím zda to uměj přinutit přehrát při aktualní verzi protože jestli se ti v ní někdo pohrabal tak číslo sedí ale obsah nebude ok.K tomu se ti ale musej vyjádřit ladiči ja tohle neznám.

Napsal: 25 zář 2013, 22:18
od Mira250f
no auto je chipovaný, ale je jen malinko přidaná nafta, nicméně problém byl úplně stejnej ještě před chipem...ale je možný že se v tom vrtal ještě majitel přede mnou...
mám totiž ještě trošinku problém s volnoběhem, ale jen když není motor studenej ani teplej, prostě jen když je teplota mezi tak občas zakolísá ale tohle přesně mělo řešit to přehrání SW, alespoň podle popisu servisní informace z VIVDu , tak proto si myslím že to je něco s tou verzí protože to tomu naprosto přesně odpovídá... zkusím se ještě poptat zda není nějaká novější verze a jinak budu zas laborovat dál :-(

Napsal: 26 zář 2013, 07:25
od TDIfun
geo píše:Já se jen obávám toho že ztrácíš čas ta verze bude aktualní a tu ti i potvrdili ve značce to oni uměj jen nevím zda to uměj přinutit přehrát při aktualní verzi protože jestli se ti v ní někdo pohrabal tak číslo sedí ale obsah nebude ok.K tomu se ti ale musej vyjádřit ladiči ja tohle neznám.
ne VAS neprehraje stejneou verzi stejnou. Teda ja VAS umim donutit tam nahrat i tu stejnou ale normalne to funguje tak ze se v rizenych funkcich najede do managment softweru a prez online podle vinu vyhleda zda pro stavajici verzi je novy flash. Pokud napise ze je verze aktualni tak to znamena ze nevydal vw pro danou verzi pokyn k update ale new soft klidnu muze bejt udelanej pokud. Verze co mas v ecu je hodne nova spis bych rekl ze uz po update. Ale chtelo by to prekontrolovat.
P.S. tak jsem to zkoukl a tvuj soft je posledni co vysel.. Mas nejnovejsi verzi

Napsal: 26 zář 2013, 22:03
od Mira250f
TDIfun:
Díky za zkontrolování a vysvětlení :)
No tak teda ten SW to asi dělat nebude, i když je možný že by měl sice nový "číslo" ale byl tam ten starej(že by se v tom někdo šťoural a přepsal to nějak)? Chápu že podle čísla je tam ten poslední, ale pořád mi přijde že by to dělal ten SW , protože ty příznaky co to dělá odpovídají přesně tomu že by se měl přehrát SW a měl by být klid...
A prosímtě kde se dají sehnat jen čísla těch verzí, kdybych si to chtěl u nějakýho auta ověřit? Já pořád hledám ale marně...
Nicméně, dělá to tohle, když je motor studenej jde dobře, když je teplej jde taky dobře , ale pokud je to něco mezi teplým a studeným motorem tak to na volnoběh občas jakoby škytne, jak kdyby trochu vynechal jeden válec...
A když odpojím teplotní čidlo tak to dělat okamžitě přestane. Jo a když to nějakou dobu běží na volnoběh a občas to škytne tak je vidět že začne jít z vejfuku bílej dým, a bude to asi špatně spálená nafta protože to dost smrdí...
Paměť závad čístá, teplotní čidlo taky OK, vstřiky nové, voda se neztrácí...
Nebyl by nějakej nápad co by to dělalo?

Předem díky

Napsal: 27 zář 2013, 06:48
od TDIfun
Mira250f píše:TDIfun:
Díky za zkontrolování a vysvětlení :)
No tak teda ten SW to asi dělat nebude, i když je možný že by měl sice nový "číslo" ale byl tam ten starej(že by se v tom někdo šťoural a přepsal to nějak)? Chápu že podle čísla je tam ten poslední, ale pořád mi přijde že by to dělal ten SW , protože ty příznaky co to dělá odpovídají přesně tomu že by se měl přehrát SW a měl by být klid...
A prosímtě kde se dají sehnat jen čísla těch verzí, kdybych si to chtěl u nějakýho auta ověřit? Já pořád hledám ale marně...
Nicméně, dělá to tohle, když je motor studenej jde dobře, když je teplej jde taky dobře , ale pokud je to něco mezi teplým a studeným motorem tak to na volnoběh občas jakoby škytne, jak kdyby trochu vynechal jeden válec...
A když odpojím teplotní čidlo tak to dělat okamžitě přestane. Jo a když to nějakou dobu běží na volnoběh a občas to škytne tak je vidět že začne jít z vejfuku bílej dým, a bude to asi špatně spálená nafta protože to dost smrdí...
Paměť závad čístá, teplotní čidlo taky OK, vstřiky nové, voda se neztrácí...
Nebyl by nějakej nápad co by to dělalo?

Předem díky
a tam je vykuchane dpf? Pokud neveris verzi tak prebrat stejnou verzi. A k cislum se nedostanes, jedine ve VW z databaze aktualizaci. V Etce je jen cislo ecu.

Napsal: 27 zář 2013, 14:30
od Mira250f
TDIfun:
No DPF tam je, a vypnutý taky není...
Aha to je škoda že se to nedá zjistit jinde, ale nevadí
Tak si to zkusím nechat přehrát a uvidíme jak to dopadne.
Ještě si nejsem jistej jedním vstřikem, protože ten měnil majitel přede mnou, novej je ale kde to koupil nebo co to je zač nevím, tak mám doma jeden náhradní tak ho tam časem zkusím dát a uvidí se, pokud to ale nepomůže tak už nevím co by to dělalo

Napsal: 13 bře 2018, 15:42
od sf777
Vyriesil uz niekto ten problem?
Mne hlasi v rj toto

Kód: Vybrat vše

Addresa 01: Motor       Labely: User\03G-906-018-BMN.clb
Objednací eíslo oídící jednoky: 03G 906 018 ER    HW: 03G 906 018 ER
           Systém a/nebo verze: R4 2.0l PPD1.2 G    4367

1 Fault Found:

000000 - ISO - rezervovano pro dokument: ISO 15031-6 
               P0000 - 006 - 2005
             info o závadi:
                    Stav závad: 01100001
                    Priorita závad: 0
                    Frekvence závad: 15
                    Poeítadlo resetu: 40
                    Kilometry: 287657 km
                    Indikace easu: 0
                    Datum: 2018.03.13
                    Eas: 00:24:15

             info o závadi:
                    Otáeky: 0 /min
                    Kroutící moment: 0.0 Nm
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
                    Odpor: 0.0


Readiness: N/A
caf caf a dik