Stránka 3 z 3
Napsal: 15 říj 2013, 20:49
od duchxt
tak zrovna na natahovaci srouby co drzi vstrik na bkd bych lepidlo opravdu nedava... a srouby novy si kup, radi praskaj
Napsal: 15 říj 2013, 20:54
od jaykay
duchxt píše:tak zrovna na natahovaci srouby co drzi vstrik na bkd bych lepidlo opravdu nedava... a srouby novy si kup, radi praskaj
Jasne, to me vubec nenapadlo nechat tam stare.
Napsal: 15 říj 2013, 20:54
od Huml
tomu kdo cpe všude lepidlo na závity bych ho s prominutím nacpal pěkně do prdele, jediný místo kam ho dávám je na závit šroubu setrvačníku, ale pokud se správně použije novej šroub tak ani tam není potřeba, lepidlo na závity bych dal jedině tam kdybych se chtěl pomstít tomu dalšímu mechanikovi co to bude dělat, nehledě na to, že v hliníku to ničí závity
Napsal: 15 říj 2013, 20:59
od duchxt
presne tak , ta hlava je hlinikova

sikulove sou garazmistri co lepi srouby na hlinikovej drzak motoru, neskutecny jinak ten sroub na bkd jestli si pamatuju dobre 3nm + 270 stupnu
Napsal: 15 říj 2013, 21:21
od sikin1987
me volnobeh houpe nekdy opravdu nekdy,ale jen tak max 5 sekund ani ne a je to v rozmezi 10-50 otacek. musim vam natocit ten start,protoze takovy video sme jeste nenasel. me proste opozdene zapali nektery valec ani nee,ze by to extra dyl startovalo coz samozrejme zacne pod nulou
mimochodem kolik si tka muze mechos nauctovat za praci pri vymene gumicek? gumicky mame skaldem od BOSCHE cena pro me 182 kc na netu jsou 162 asi nema smysl platit postu.
myslite,ze ma cenu vytahovat podavacku a cistit sitko? nekdo sem cetl,ze to u PD byva problem,ale na druhou stranu kdyz prvni PD ani podavacku nemeli,tak asi tezko.
Napsal: 15 říj 2013, 21:25
od jaykay
Vim presne co myslis, taky mne to tak obcas startuje, jako by to caplo na 2 a pak se hned pridal 3. a 4.
No proste to chyta jako pumpa na sracky

Napsal: 16 říj 2013, 13:24
od sikin1987
myslle ze to bdue mit navaznost na obsah nafty v nadrzi,ale dneska sem mel dojezd 100 km a chytlo to pri nizsi teplote lip jak pred tydnem. pockam asi az zacne mrznout.kazdopadne ted naliju plnou nafty a porade zaditivuju
Napsal: 16 říj 2013, 18:11
od Tunningkiller
to je problém s lepidlem jak svine:) pro mně jistota že se jen tak samovolně otřesama nepovolí, když dám na konec závitu kapku modrýho lepidla tak sem zatím nikdy neměl problém, ani s vytrženejma závitama. To mně přivádí k tomu jak už ve fabrice serou lepidlo na štefty v hlavě co jsou pro vodící kladku na PD, kamoš co dělá ve značkovým tak 3z5ti se vytrhnou závity, má v popisu práce je měnit tak to vložkujou:)
Napsal: 17 říj 2013, 17:43
od sikin1987
tak sem tedka vydelaval podavacku rikal sem si,ze to bude lepsi jak na JTD,ale zanadaval sem si pekne. konektor sem rozlamal a stejne neodpojil debilni system tak sem to povytahl z auta polil vsechno naftou:D a to bylo v nadrzi dle VAG pouze 7 litranku. sitko bylo zabordelene jen trosku. tak sem to smontoval nastartoval a samozrejme beze zmeny akorat slysim hrcet cerpadlo jako treba u benzinaku predtim nebyl motorek slyset.
mam dotaz dneska sem hodinu v praci studoval filtry na TDI konkretne rozdil mezi rotackou PD do roku 2005 u fabie a nad 2005 v cem se to lisi?
v nejlevnejsi znacce co vedem se neda na ATD sehnat nejlevneji mam CHAMPION a MEYLE. samozrejme neberu vpotaz ALKO a MAXGEAR.
nebo jinak kdybych tam prdnul filtr z rotacky co ma vyvody naproti sobe tak pojede to? me se to nezda rozdilny pokud ten z5tnak nema jiny prumer.
jo a jeste chci dodat pri teplote vody 50 stupnu sme dneska nameril korekce 0-0,2 plus i minus coz si myslim,ze je luxusni,ale nemyslim si,ze to je real
ten motor je hlucny ztichnul akorat na plny palivac VIFu
Napsal: 20 říj 2013, 16:28
od jaykay
tak hotovo, nahozeny nove gumicky, uvidime, ale moc tomu neverim, ty stare gumky vypadaly OK
Napsal: 20 říj 2013, 17:04
od jaykay
jo a diky Humlovi za cenne rady a podporu

Napsal: 20 lis 2013, 01:50
od ThomasVAG
Tak co, pomohlo to? Mám to samé na Caddy 77kw a když jsem viděl to video tak je to nemlich to samé.
Napsal: 20 lis 2013, 08:35
od jaykay
nepomohlo, je to mozna trosku lepsi, ale obcas to po ranu nechytne moc kultivovane
Napsal: 20 lis 2013, 12:45
od Andre
Mě výrazně pomohlo vyčištění vstřikovačů v ultrazvuku + nové kroužky, což je při montáží vstřiků samozřejmost.
Je zajímavé, že PD vstřikovače mají třeba oproti CR, nebo mechanickým, téměř vždy neuvěřitelně zasrané trysky.
Jinak za lepení šroubu bych taky lámal ruce, ve finále to může dopadnout i výměnou celé hlavy.