Stránka 3 z 4

Napsal: 22 bře 2014, 12:08
od Vašek Žabenský
Jenže jak to že to auto nekuří a nesmrdí když jsou v háji hydra a váčka.Mělo by tam totiž jít furt stejné množství paliva.Nebo to tam něco reguluje??

Napsal: 22 bře 2014, 12:58
od favo
Tohle je otázka spíš na profíky z Dieselpower nebo TDi Funa a spol.

Napsal: 23 bře 2014, 15:32
od Biimbo
já dělal zhoblovanou vačku a celkem dost na půlce palců a motor na volnoběh akorát klasicky pufal, jinak žral a jezdil normálně.
Teď už jsem si zvyknulže všem co měním oleje doporučuju že to zkontroluju a rovnou zavařím..

Napsal: 25 bře 2014, 20:43
od Vašek Žabenský
Tak kluci je to v Pi.. K tomu všemu vyměměna váčka + hydra +přetěsněny vstřiky a auto furt nejede :o :x Co teď?????Má ještě někdo nápad?Myslím že je vše vyčerpáno :? :? :?

Napsal: 25 bře 2014, 21:14
od vilozx6
Vašek Žabenský píše:Tak kluci je to v Pi.. K tomu všemu vyměměna váčka + hydra +přetěsněny vstřiky a auto furt nejede :o :x Co teď?????Má ještě někdo nápad?Myslím že je vše vyčerpáno :? :? :?
Vôbec neide? My ked sme riešili problém a zavarili tie záslepky tak bola ešte v p*iči váha vzduchu.

Napsal: 26 bře 2014, 08:44
od Vašek Žabenský
Vá hu jsme měnili rok z5 auto se chovalo naprosto stejně.Tak si to shrňme.1,9 Tdi PD rv.2005 motor BJB.Najeto 180Tkm.Vyměněna váha,rozvody,odpojený kat,vyčištěný koš v nádrži,vyměnění tandémové čerpadlo,zaslepený egr,nová váčka,nové hydrozdvihy,přetěsněny vstřiky.CCa od 2000 do 2700 lehké škubání(vibrování)Auto táhne do 3 tisíc maximálka 160 někdy se zadaří 180.km-hPo čipu nejelo vůbec. :? :?
Slabá akcelerace pry jede na 70procent a nezahulí at mu šlapnu po krku nebo podřadím.Teď snad ješte zkusíme změřit atmosférický tlak ŘJ

Napsal: 28 bře 2014, 12:46
od Vašek Žabenský
V sobotu pokračujem s řešením Akt X.A projdem hadici před intercolerem sice je to diagnosticky Ok,ale muže se to stát.Ani syčení prý nemusí být slyšet tak zas podám zprávu jak jsem dopadl

Napsal: 02 dub 2014, 07:30
od Vašek Žabenský
Tak stav pořád stejný.To jme už i vyměnili snímač tlaku paliva hodnota atmosférického tlaku se lišila 10ti bary ted sedí na chlup stejně s váhou,ale zase žádná změna. (wallbash)Ještě se vrátim k tomu tandému je ttiž z vrakáče bral jsem jeho funkčnost tak nějak 100centní.Musíme ho pro klid duše proměřit.

Napsal: 18 dub 2014, 07:59
od Vašek Žabenský
Čau tak já už v tom mám jasno :o Moje Octava namá tlaky.Tak že ventily v háji (LOL) První 2 válce 28 Tak že Ok,ale 3tí má 20 a 4tý má 18.Tak že je to pochováné (wallbash)

Napsal: 18 dub 2014, 08:50
od Woko_O
28 taky není zrovna moc ok..ale asi v toleranci..

Zbytek už je na pikaču..

Napsal: 18 dub 2014, 09:54
od jericho-3
Příště řekni mechanikovi, ať nechá notebook být a než tě podojí, ať zkusí kompresi. Tou se začíná a ne končí..Je to jako v kocourkově, samé grafy, úvahy a teorie a motor má "otevřenou" hlavu/kdoví jestli jen to/. Měli by si hoši přečíst, proč dieselem vůbec funguje... :)

Napsal: 19 dub 2014, 09:32
od Vašek Žabenský
Nemáš to jedno??Nikdo mi taky neporadil změřit tlaky na Dvojkové Octavě která mí najeto 180tkm.Nelíbí se mi že když si sám zjistím závadu najde se někdo kdo pak dělá chytrého.Kde si byl celou dobu???Mohl jsi mi to poradit a při výměně vymleté váčky a vymačkaných hyder,které musely tak jako tak ven nezjistíš že máš v hajzlu ventily.Nepíšu to tady všechno proto abych se s někým dohadoval,ale aby to někomu pomohlo pokud se jeho auto bede chovat stejně :-)

Napsal: 19 dub 2014, 10:58
od Pája 19
Jaká byla rovnoměrnost chodu podle VAGu, když to mělo tak mizerný tlaky? Řešim něco podobnýho s jednim BLS. Kochal sem se VAGem asi 50km, ale všechny hodnoty v normě. Tlaky sem taky ještě neměřil.
Daj se zjistit VAGem? Prej nějak při startování s odpojenou naftou měříš rychlost otáčení kliky a podle toho si diagnostika dopočítá tlaky...

PS: auto chytá jako fík v létě v zimě.

Napsal: 19 dub 2014, 19:46
od Vašek Žabenský
Právě že diagnosticky je všechno Ok.Tak že ním zbývala mechanická zývada.Vagem tlaky asi nezměříš,barometrem ano.Odpojíš palivo a vytáhneš všechny žhavičky pak měříš :-)Podle mě je to naprostá blbost měřit to vagem podle otáček motoru.Ptže ty otáčky hlavně závisí na stavu batérie :P (rofl)

Napsal: 20 dub 2014, 14:02
od Pája 19
Mělo by to měřit zpomalení otáčení motoru při jednotlivejch kompresích.